djkoelkast 14 juni 2010 gestart Share 14 juni 2010 gestart Om het spannend en leuk te houden weer een nieuwe soort contest, het vervolg op de snippercontest. Deze contest is één lange multimix van 25 tracks achter elkaar. Sommige nummers zijn sneller gemaakt, anderen langzamer. Vooraf wat hints: * Het zijn vrijwel allemaal hits geweest, dus het is echt een contest voor iedereen * Er zijn stukjes tussenuitgeknipt/gemixt zodat niet alles direct wordt weggegeven * De pitch van alle tracks is gelijk aan het origineel, alleen het tempo verschilt * Het zijn allemaal originele uitvoeringen, geen remakes, geen remixen * Alle getallen (1 t/m 25) worden van tevoren omgeroepen, dus je weet altijd welke track welk nummer is Deze contest is echt door iedereen te doen. Er zitten wel een paar instinkers in, dus die zijn voor de puzzelaars. Het verschil zal daarin gemaakt worden. Ik geef vooraf geen scores in het topic, alleen via PM. De rangen worden wel weergegeven. Scoreverloop: Goed geraden artiest: 1 punt Goed geraden titel: 1 punt Totaal: 50 punten De winnaar mag zich verheugen op deze prachtige award: De runner-up gaat er vandoor met de zwart-wit variant: Oplossingen niet in het topic, alleen via PM! Stuur je PM naar mij. Het antwoordformulier zit er weer bij. Download hier de contest: multimixcontest_1.zip Start: 14 juni -- Deadline: 23 juni (1,5 week) Laat even een berichtje achter als je meedoet, dan weet ik voor wie ik het doe, want er zit echt een hoop werk in deze keer! Veel succes! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 14 juni 2010 gepost Share 14 juni 2010 gepost Geniaal ineen gestoken, denk bij meer dan de helft "oooh jaaah, ken ik", maar wat precies, zal toch nog een paar keer moeten luisteren en wat zoeken eer ik mijn eerste inzendig doe. Toffe contest dj Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 14 juni 2010 gepost Share 14 juni 2010 gepost Ik doe sowieso mee, of het nou te doen is of niet. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 14 juni 2010 gepost Share 14 juni 2010 gepost Dit is alleen al een geweldige mix, joh Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 14 juni 2010 gepost Share 14 juni 2010 gepost Heel veel bekende trance-nummers, waarvan ik de titel niet meteen weet... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 juni 2010 gepost Auteur Share 14 juni 2010 gepost Heel veel bekende trance-nummers, waarvan ik de titel niet meteen weet... Zit er 1 in Link naar bericht Delen op andere sites
RM 14 juni 2010 gepost Share 14 juni 2010 gepost Zojuist even de mix geluisterd. Op het eerste gehoor weet ik de meeste wel te vinden. Bij een aantal nummers zal het zoeken worden, maar Count Me In. Wat een gave mix! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 juni 2010 gepost Auteur Share 15 juni 2010 gepost Bedankt voor de nu al toffe reacties! Heb er een behoorlijke tijd aan gewerkt en gelukkig wordt het resultaat beloond. Al 2 vroege inzendingen: 1: randy_roes 2: TMP Maar er is maar een zeer beperkt aantal nummers geraden tot nu toe, dus doe gerust mee! Al is het maar vanwege de leuke mix Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 juni 2010 gepost Auteur Share 15 juni 2010 gepost Nieuwe inzending, nieuwe update: 1: randy_roes 2: RM 3: TMP Laat maar komen die inzendingen en let goed op mijn reeds gegeven hints, want jullie gaan eigenlijk allemaal de fout in Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 juni 2010 gepost Auteur Share 16 juni 2010 gepost Hinse schuift netjes achteraan in de rij: 1: randy_roes 2: RM 3: TMP 4: Hinse Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 16 juni 2010 gepost Share 16 juni 2010 gepost Dus het wordt tijd om voor te dringen. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 juni 2010 gepost Auteur Share 16 juni 2010 gepost Er loert gevaar aan alle kanten, want er kunnen nog steeds nieuwe mensen in de rij aanschuiven of direct iedereen passeren. Alles kan nog gebeuren want nog lang niet alles is geraden. Aan een ieder die nog niet heeft meegedaan nu dus nog een grote kans, doe mee! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 juni 2010 gepost Auteur Share 17 juni 2010 gepost Hinse dringt voor, dus doe allemaal nog een poging! 1: Hinse 2: randy_roes 3: RM 4: TMP En ik mis nog wel wat prominente deelnemers, kom op, meedoen, het is maar een korte contest Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 juni 2010 gepost Auteur Share 18 juni 2010 gepost De stand is onveranderd ondanks enkele nieuwe inzendingen. Ik had nog wel wat meer deelnemers verwacht, Y J en Mr_T bijvoorbeeld. Foei! Morgen zal ik enkele zeer cryptische hints geven zodat jullie dit weekend nog flink kunnen zoeken! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 juni 2010 gepost Auteur Share 19 juni 2010 gepost Ik zal om het eerlijk te houden voor alle tracks een hint geven, maar je krijgt het zeker niet cadeau want zo moeilijk is de contest niet. Niet alle hints leiden direct naar het nummer, maar dan wel naar een aanknopingspunt. 1: Auw! Apart... 2: ja ja ja 3: dubbele whiskey 4: Veel spuug en geen tanden 5: Spatie spatie 6: 2010 7: Ik ook 8: De maan 9: Feestbeesten 10: Bodylotion 11: ППК 12: Geef gewoon een ander de schuld 13: Drink een biertje 14: Heldere wateren 15: Toen werd het geaccepteerd 16: Stuifzwam 17: American Idol 18: María Isabel 19: Geef die melk eens terug 20: Enorme snaar 21: Altijd moeite doen om plezier te hebben 22: Say cheese! 23: Maar de assistent niet 24: Ik heb niemand nodig 25: Zwaailicht op je hoed Ik zal ze bij de oplossing allemaal uitleggen Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 juni 2010 gepost Auteur Share 19 juni 2010 gepost Er komen updates binnen, maar ik zal pas een standupdate geven als er nieuwe deelnemers komen of als de deadline afloop: a.s. woensdag. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 juni 2010 gepost Auteur Share 21 juni 2010 gepost Nog maar 2 dagen en toch kan iedereen nog meedoen, het veld is wat klein. Kom op! Link naar bericht Delen op andere sites
RM 21 juni 2010 gepost Share 21 juni 2010 gepost Ik heb nog enkele antwoorden gevonden. Ga vanavond wanneer ik tijd over heb nog even doorpuzzelen en dan stuur ik in ieder geval op wat ik nu heb. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 21 juni 2010 gepost Share 21 juni 2010 gepost Ja, kom op, iedereen meedoen! Het is een erg leuke contest! Hij is inmiddels 9x gedownload, dus ik verwacht minstens eenzelfde aantal inzendingen. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 21 juni 2010 gepost Share 21 juni 2010 gepost Maak er maar 8 van. Hoewel ik hem gedownload heb, herkende ik spreken en zeggen maar 1 of 2 nummers. Dan heeft het toch niet zo'n zin om mee te doen Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 21 juni 2010 gepost Share 21 juni 2010 gepost Waarom niet? DJ heeft een hele lijst hints gegeven op basis waarvan je heus wel meer kan vinden. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 juni 2010 gepost Auteur Share 21 juni 2010 gepost Ja, kom op, iedereen meedoen! Het is een erg leuke contest! Hij is inmiddels 9x gedownload, dus ik verwacht minstens eenzelfde aantal inzendingen. Gewoon proberen En er zitten ook lyrics in, google daar eens op, kun je al een hoop vinden. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 juni 2010 gepost Auteur Share 23 juni 2010 gepost Doe nog een laatste poging want de scores liggen heel dicht bij elkaar, er is niemand met alle antwoorden. Vanavond de uitslag! Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 23 juni 2010 gepost Share 23 juni 2010 gepost Ik probeer het nog even. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 juni 2010 gepost Auteur Share 23 juni 2010 gepost Als jouw inzending binnen is volgt de uitslag. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 23 juni 2010 gepost Share 23 juni 2010 gepost Ik ben zo langzamerhand wel zeer benieuwd op welke nummers ik nu al een halve week niet kan komen... Zeer frustrerend.... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 juni 2010 gepost Auteur Share 23 juni 2010 gepost Uitslag van de Multimix contest: Hinse 50 punten Y J 36 punten randy_roes 34 punten RM 34 punten TMP 23 punten Hinse: gefeliciteerd met je 1e plek Y J: gefeliciteerd, je bent runner-up Hier volgt de tracklist met youtube filmpjes en uitleg van de hints. 1: Michael Jackson - Black or white Hint: Auw! Apart... Uitleg: Jackson schreeuwde altijd "AUW!" door zijn tracks. Apart verwijst naar apartheid: zwart/wit, black or white. http://www.youtube.com/watch?v=j8brKRHsstM 2: Mister President - Coco Jamboo Hint: ja ja ja Uitleg: Begin van het nummer: ja ja ja coco jamboo ja ja yeah 3: Guillermo & Tropical Danny - Toppertje! Hint: dubbele whiskey Uitleg: Stuk uit de songtekst: "Doe mij een toppertje en een Breezer ananas en doe d'r ook maar een dubbele whiskey bij" 4: Lange Frans & Baas B - Mee naar Diemen Zuid Hint: Veel spuug en geen tanden Uitleg: "Vieze rap" van Lange Frans die hij rapte tijdens het beruchte ijsblokjes incident. Die tekst is: "zuig pik met twee handen, veel spuug en geen tanden". 5: Lutricia McNeal - Ain't That Just The Way Hint: Spatie spatie Uitleg: Lutricia [spatie spatie] McNeal, dit slaat op de enorme spleet tussen haar voortanden, net als bij Rob [spatie spatie] de Nijs. http://www.youtube.com/watch?v=W8I3PgnWBfg Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 juni 2010 gepost Auteur Share 23 juni 2010 gepost 6: Lena - Satellite Hint: 2010 Uitleg: Winnaar van het Eurovisie Songfestival 2010 7: Katy Perry - I Kissed a Girl Hint: Ik ook Uitleg: Ik heb ook een meisje gekust http://www.youtube.com/watch?v=DLt5n0auPwM 8: Alessandro Safina - Luna Hint: De maan Uitleg: Luna is het Italiaanse woord voor maan, Luna is de titel van dit nummer. 9: Blondie - Atomic Hint: Feestbeesten Uitleg: Feestbeesten = Party Animals, die hebben dit nummer gecoverd en is een hele dikke hit geweest. http://www.youtube.com/watch?v=PfT5gDxjV1s 10: Tracy Bonham - Brain Crack Hint: Bodylotion Uitleg: Bodylotion is één van de pseudoniemen van Neophyte en die heeft van dit nummer een hit gemaakt. Je hoort echter het origineel, zoals gezegd in de OP. Geen Youtube linkje, hier kun je beide versies horen: http://www.whosampled.com/sample/view/2034/Neophyte-Braincracking_Tracy%20Bonham-Brain%20Crack/ Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 juni 2010 gepost Auteur Share 23 juni 2010 gepost 11: PPK - Resurrection Hint: ППК Uitleg: ППК is Russisch voor PPK, de naam van de groep. 12: Jackson five - Blame it on the boogie Hint: Geef gewoon een ander de schuld Uitleg: Luister maar naar de tekst of kijk naar de titel 13: Mark Ronson featuring Amy Winehouse - Valerie Hint: Drink een biertje Uitleg: Volgens "mama appelsap" zit in deze tekst een stukje Nederlands: drink een biertje (in het Youtube filmpje op 1:14) http://www.youtube.com/watch?v=HuGPVcug1QM 14: Crystal Waters - Gypsy Woman Hint: Heldere wateren Uitleg: Vernederlandsing van de naam "Crystal Waters" als er clear tussen had gestaan, beetje ver gezocht deze hint 15: Calvin Harris - Acceptable in the 80's Hint: Toen werd het geaccepteerd Uitleg: Zie titel Zeer bekend en toch had bijna niemand deze! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 juni 2010 gepost Auteur Share 23 juni 2010 gepost 16: Royksopp - Eple Hint: Stuifzwam Uitleg: Royksopp is letterlijk vertaald "stuifzwam" Ook weinig geraden terwijl dit nummer helemaal grijs is gedraaid waar het maar kon... 17: Paula Abdul ft. Mc Skat Kat - Opposites Attract Hint: American Idol Uitleg: Paula Abdul zat in de jury 18: Belle Perez - El Mundo Bailando Hint: María Isabel Uitleg: Haar volledige naam is María Isabel Pérez Cerezo 19: Moloko - Sing It Back Hint: Geef die melk eens terug Uitleg: Moloko betekent melk, bring it back zit in de songtekst 20: Cygnus X - Superstring Hint: Enorme snaar Uitleg: Super String... Officiëel de Rank 1 remix, maar zo is dit nummer nooit bekend geworden, dus niet als zodanig goed/afgekeurd. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 juni 2010 gepost Auteur Share 23 juni 2010 gepost 21: Wim Mertens - Struggle for Pleasure Hint: Altijd moeite doen om plezier te hebben Uitleg: Zie titel Veel mensen zullen gedacht hebben aan Minimalistix, maar dit is dus het origineel. http://www.youtube.com/watch?v=LvZQOYzycVA 22: Shanice - I Love Your Smile Hint: Say cheese! Uitleg: Ofwel: lachen! Smile! Beter kijk je de clip niet, verpest meteen het idee wat je bij het nummer hebt 23: Eric Clapton - I Shot the Sheriff Hint: Maar de assistent niet Uitleg: Uit de tekst: "But I didn't shoot the deputy" Foutje van mij: ik dacht dat Clapton eerder was, maar het is Marley. Zowel "Bob Marley", "The Wailers" als "Eric Clapton" worden hier goedgerekend. 24: The Prodigy - No good (start the dance) Hint: Ik heb niemand nodig Uitleg: Uit de tekst: "No, no good for me, I don't need nobody" 25: Pet Shop Boys - Domino Dancing Hint: Zwaailicht op je hoed Uitleg: Dit plaatje zie je altijd voorbij komen tijdens 3FM Serious Request als er Pet Shop Boys wordt gedraaid: Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 23 juni 2010 gepost Share 23 juni 2010 gepost Ik vond het een heel toffe contest! Vooral superstring en PPK had ik moeten vinden, maar kwam er gewoon niet op. Zeer goed gemaakt dj en proficiat aan Hinse Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 23 juni 2010 gepost Share 23 juni 2010 gepost Hele leuke contest om te doen inderdaad, goed gemaakt dj . En natuurlijk gefeliciteerd, Hinse! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 juni 2010 gepost Auteur Share 23 juni 2010 gepost Hele goeie laatste inzending Y J Hinse gefeliciteerd, door mijn fout heb ik the wailers moeten goedrekenen, anders had je er 49, maar nog gewonnen Link naar bericht Delen op andere sites
RM 23 juni 2010 gepost Share 23 juni 2010 gepost (aangepast) Ik zat steeds met de melodie van nummer 11 en 14 in mijn hoofd. Die melodien kon ik tot op detail mee nuriën, maar kwam maar niet op de titel. volgens dj was het beschamend dat ik nummer 14 niet wist en zou er een ooh ja moment komen. Dat blijft uit. Nu ik de titels zie kan ik zeggen dat die mij nies zeggen en ik kende ik alleen de melodien. Wel zeer irritant dat ik na de gegeven hints op crystal water zat, maar het dus uiteindelijk NOG niet heb weten te vinden! (had voor de punten niet veel uitgemaakt overigens ) Verder wel een superleuke contest! Hinse en YJ, gefeliciteerd 23 juni 2010 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 juni 2010 gepost Auteur Share 23 juni 2010 gepost Als je Gypsy Woman niet kent dan mis je echt een heel stuk top 40 geschiedenis hoor En 11 is echt zo'n "oh ja" plaat, dat klopt wel Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 23 juni 2010 gepost Share 23 juni 2010 gepost Wel allemaal leuke deuntjes, vooral fijn dat ik nu eindelijk de titels weet. Samba-boy gaat even boodschappen doen op internet en eindelijk de meest herkenbare "Hoe heet dat liedje? Het klinkt zo goed!"-deuntjes inslaan Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 24 juni 2010 gepost Share 24 juni 2010 gepost Leuke contest . Ik had wel wat meer puntjes kunnen scoren, maar ook niet veel meer zie ik nu... Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 24 juni 2010 gepost Share 24 juni 2010 gepost Bedankt allemaal. Het lijkt nu alsof ik ze zo uit m'n mouw heb geschut, maar ik had wel wat hulp van m'n vriendin en de hints zorgden er ook voor dat ik de laatste paar kon vinden. Ik werd op een gegeven moment een kwartier van google gebanned omdat ik zoveel google queries aan het invullen was in een korte tijd, waardoor men dacht dat ik een bot was. :') Ik vond vooral Paula Abdul ft. Mc Skat Kat - Opposites Attract, Alessandro Safina - Luna, Tracy Bonham - Brain Crack en Royksopp - Eple lastig te raden nummers. Ik zal binnenkort met een nieuwe contest komen. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 juni 2010 gepost Auteur Share 24 juni 2010 gepost Je awardbalk is vol Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 24 juni 2010 gepost Share 24 juni 2010 gepost Haal die movie award dan maar weg, want die heeft Randy van me overgenomen. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 juni 2010 gepost Auteur Share 24 juni 2010 gepost De 7e vervangt de 1e automatisch, die 1e blijft dan nog wel zichtbaar in je profiel, alleen niet meer in je awardbalk. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten