randy_roes 8 juni 2010 gestart Share 8 juni 2010 gestart Iemand post een plaatje uit een film, genre maakt niet uit, zolang het maar duidelijk is uit welke film het is (sequels etc) Vervolgens mag iedereen gaan raden uit welke film het plaatje komt. Let wel op: graag één poging per keer. Wanneer de plaatser van het plaatje een antwoord goedkeurt, dan mag degene met het juiste antwoord een nieuw plaatje posten. Het kan zo zijn dat je een film uit een reeks plaats, dan spreekt het voor zich dat de juiste naam van de film moet worden gegeven. Het is echter aan de opdrachtgever zelf om te bepalen of hij een antwoord goedkeurt. Als je meedoet, zorg er dan wel voor dat je actief meedoet. Als iemand geen nieuwe opdracht post, dan kan het spel lange tijd stilliggen. Daarom is er een tijdslimiet van 24 uur. Als 24 uur na goedkeuring van een antwoord geen nieuw plaatje is gepost, dan mag een willekeurig iemand de volgende opdracht plaatsen. We gaan er natuurlijk vanuit dat de opdrachtgever sowieso actief meekijkt, zodat de antwoorden niet pas laat worden gekeurd. Meld het even als je een tijdje weg zal zijn, terwijl je een opdracht hebt lopen. Speel dus lekker mee en wees ook creatief. Je kunt bijvoorbeeld ook een ander plaatje posten uit een film die al eens geraden is. En verraad uiteraard je opdracht niet in de naam van het plaatje. Hieronder wordt de stand bijgehouden. Een lijstje met users en hoeveel films ze al geraden hebben. Vervolgens een lijst met alle spellen die geweest zijn, links naar de bijbehorende plaatjes en de users die de desbetreffende opdrachten geraden hebben. (met dank aan Frey voor de uitgebreide regels bij Raad het plaatje: Games!) Scorelijst: randy_roes (29) Y J (27) djkoelkast (14) samba-boy (7) Hinse (7) Frey (3) Niveath (2) TMP (2) Opdrachten: 1 - The Dark Knight - Geraden door Y J 2 - Being There - Geraden door randy_roes 3 - The Good, The Bad and The Ugly - Geraden door Y J 4 - Help - Geraden door djkoelkast 5- Triangle - geraden door Y J 6- Batman Returns - geraden door randy_roes 7- A Nightmare On Elm Street 3: Dream Warriors - geraden door Hinse 8- Tango & Cash - geraden door randy_roes 9- Blade - geraden door samba-boy 10- V For Vendetta - geraden door Y J 11- Wayne's World - geraden door samba-boy 12- Police Academy - geraden door randy_roes 13- Bloodsport - geraden door samba-boy 14- Pokémon: The Movie 2000 - geraden door randy_roes 15- Dr. Strangelove or: How I learned to Stop Worrying And Love the Bomb - geraden door Y J 16- Man On The Moon - geraden door randy_roes 17- Hot Fuzz - geraden door Y J 18- Groundhog Day - geraden door samba-boy 19- Superbad - geraden door Y J 20- Fierce Creatures - geraden door randy_roes 21- Dawn Of The Dead (1978) - geraden door Y J 22- Time Bandits - geraden door randy_roes 23- The Outlaw Josey Wales - geraden door Y J 24- Clerks - geraden door randy_roes 25- Shadow Of The Vampire - geraden door Y J 26- Ghostbusters 2 - geraden door randy_roes 27- Terminator 2: Judgment Day - geraden door djkoelkast 28- War Games - geraden door randy_roes 29- Saw - geraden door Frey 30- 30 Days Of Night - geraden door randy_roes 31- Daredevil - geraden door Y J 25- Give My Regards to Broad Street geraden door Frey 26- De Lift - geraden door Y J 27- Dogma - geraden door randy_roes 28- Zombieland - geraden door Y J 29 - Costa - geraden door djkoelkast 30 - Die Ludolfs - Der Film: Dankeschön für Italien! - geraden door Hinse 31 - Men In Black - geraden door djkoelkast 32 - De Helaasheid Der Dingen - geraden door Niveath 33 - Seven Samurai - geraden door randy_roes 34 - Total Recall - geraden door Y J 35 - The Pink Panther Strikes Again - geraden door djkoelkast 36 - The girl with the dragon tattoo - geraden door TMP 37 - The Man with the Golden Gun - geraden door Niveath 38 - The Great Train Robbery - geraden door Y J 39 - The Girl Can't Help It - geraden door randy_roes 40 - Gone In 60 Seconds (1974) - geraden door Y J 41 - Toy Story 2 - geraden door djkoelkast 42 - The Bad Lieutenant Port of Call: New Orleans - geraden door Y J 43 - Monty Python's The Meaning Of Life - geraden door randy_roes 44 - Doom - geraden door samba-boy 45 - The Box - geraden door randy_roes 46 - Zombi 2 - geraden door Y J 47 - Superman - geraden door randy_roes 48 - The Exterminator - geraden door Y J 49 - Amsterdamned - geraden door djkoelkast 50 - Flodder in Amerika - geraden door Y J 51 - A Hard Day's Night - geraden door samba-boy 52 - Op de Hollandse Toer - geraden door Y J 53 - Toy Story - geraden door djkoelkast 54 - George And Mildred - geraden door samba-boy 55 - Dude, where's my car - geraden door Hinse 56 - The Man Who Would Be King - geraden door randy_roes 57 - The Hitcher - geraden door Y J 58 - Koko Flanel - geraden door djkoelkast 59 - Halloween 3: Season Of The Witch- geraden door randy_roes 60 - Baby, Secret of the Lost Legend- geraden door Y J 61 - Highlander - geraden door randy_roes 62 - Perfume - geraden door Hinse 63 - The Ten Commandments - geraden door randy_roes 64 - Two Mules For Sister Sara - geraden door Hinse 65 - De Uitverkorene - geraden door Y J 66 - Finding Nemo - geraden door djkoelkast 67 - Donkey Punch - geraden door Frey 68 - De Scheepsjongens van Bontekoe - geraden door djkoelkast 69 - Rat Race - geraden door Y J 70 - Abel - geraden door randy_roes 71 - Jason X - geraden door Y J 72 - Karakter - geraden door djkoelkast 73 - The Ring - geraden door randy_roes 74 - Revolver - geraden door Y J 75 - Wagons East - geraden door randy_roes 76 - Predator - geraden door Y J 77 - Soul Men - geraden door randy_roes 78 - Citizen Kane - geraden door djkoelkast 79 - Zwart Water - geraden door Hinse 80 - Follow That Bird - geraden door randy_roes 81 - Dirty Harry - geraden door TMP 82 - 12 Angry Men - geraden door Hinse 83 - White Fang - geraden door randy_roes 84 - A Clockwork Orange - geraden door djkoelkast 85 - Outbreak - geraden door randy_roes Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 8 juni 2010 gepost Auteur Share 8 juni 2010 gepost Y J is aan zet Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 8 juni 2010 gepost Share 8 juni 2010 gepost Dan nu de volgende: Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 8 juni 2010 gepost Auteur Share 8 juni 2010 gepost Ik denk aan Rear Window Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 8 juni 2010 gepost Share 8 juni 2010 gepost Dat denk ik niet Maar hij heeft wel iets Hitchcock-achtigs nu je het zegt Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 8 juni 2010 gepost Share 8 juni 2010 gepost Nee, het is zelfs een hele andere soort film dan de films van Hitchock . Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 9 juni 2010 gepost Auteur Share 9 juni 2010 gepost Misschien een tip? Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 9 juni 2010 gepost Share 9 juni 2010 gepost De vrouw op deze foto is een legende uit de jaren 50/60 en stierf op een tragische wijze in de jaren 60. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 9 juni 2010 gepost Auteur Share 9 juni 2010 gepost Wel ik weet in welke richting ik moet kijken Toch een berekende gok: Some Like It Hot Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 11 juni 2010 gepost Auteur Share 11 juni 2010 gepost Y J, kan je misschien eens zeggen of het antwoord juist of fout is? Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 11 juni 2010 gepost Share 11 juni 2010 gepost Mijn excuses, heb je antwoord niet gezien! Nee! Het is zelfs niet de juiste vrouw! Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 12 juni 2010 gepost Share 12 juni 2010 gepost Heb wel nog steeds het gevoel dat ik de film gezien heb. Maar mijn jaren 50/60 film-kijk-tijdperk ligt alweer 2 jaar achter me ongeveer Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 12 juni 2010 gepost Auteur Share 12 juni 2010 gepost Het zal echt zo'n OOOOOOH JAAAAAH! film zijn, maar ik heb echt geen idee Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 12 juni 2010 gepost Share 12 juni 2010 gepost De openingsscene van deze film is legendarisch. Widescreen en kleur van Deluxe. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 13 juni 2010 gepost Auteur Share 13 juni 2010 gepost Too Hot To Handle? Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 13 juni 2010 gepost Share 13 juni 2010 gepost Nee, maar je bent wel goed op weg! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 13 juni 2010 gepost Auteur Share 13 juni 2010 gepost The Girl Can't Help It? Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 13 juni 2010 gepost Share 13 juni 2010 gepost Ja. Gewoon uit interesse hoor, maar ging je nu IMDB/wikipedia af of is dit je eigen wijsheid? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 13 juni 2010 gepost Auteur Share 13 juni 2010 gepost De vrouw, voor zij die het niet wisten Jayne Mansfield, heb ik eerlijk gezegd opgezocht, en dan haar twee bekendste films opgesomd (de films dus NIET opgezocht) Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 13 juni 2010 gepost Auteur Share 13 juni 2010 gepost En een nieuwe opgave (Y J en ik staan weer gelijk, kent hij deze?) (deze keer moet je nét iets meer geven dan enkel de titel) Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 13 juni 2010 gepost Share 13 juni 2010 gepost Gone in 60 seconds. De extra info is het jaartal, aangezien er twee films zijn met deze titel: 1974. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 13 juni 2010 gepost Auteur Share 13 juni 2010 gepost Het moet worden gezegd, NICE! (dacht nu echt eens een lekker vaag plaatje te hebben...) You're up (AGAIN ) Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 14 juni 2010 gepost Share 14 juni 2010 gepost Het moet worden gezegd, NICE! (dacht nu echt eens een lekker vaag plaatje te hebben...) You're up (AGAIN ) Dank . Volgende: Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 juni 2010 gepost Share 14 juni 2010 gepost Wall-e? Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 14 juni 2010 gepost Share 14 juni 2010 gepost Nee, helaas. Maar met Pixar zit je in de buurt. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 juni 2010 gepost Share 14 juni 2010 gepost Monsters Inc dan? Ik kan me deze scene niet heugen, dus ik gok maar wat qua stijl overeen lijkt te komen Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 14 juni 2010 gepost Share 14 juni 2010 gepost Ook niet! Doe iets met wat je ziet, koffers. In welke animatiefilm zie je koffers? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 juni 2010 gepost Share 14 juni 2010 gepost Ook niet! Doe iets met wat je ziet, koffers. In welke animatiefilm zie je koffers? Hmm Toy Story 2? Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 14 juni 2010 gepost Share 14 juni 2010 gepost Inderdaad Heel goed. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 juni 2010 gepost Share 14 juni 2010 gepost Inderdaad Heel goed. Waar zit deze scene dan? Ik kan hem me niet herinneren Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 14 juni 2010 gepost Share 14 juni 2010 gepost Buzz en de rest gaan op het vliegveld zoeken naar Woody en komen dan op een gegeven moment in "het zwarte gat" waar alle baggage is. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 juni 2010 gepost Share 14 juni 2010 gepost Te lang geleden dat ik hem gezien heb denk ik. Dan een niet al te moeilijke: Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 14 juni 2010 gepost Share 14 juni 2010 gepost The Bad Lieutenant Port of Call: New Orleans Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 juni 2010 gepost Share 14 juni 2010 gepost The Bad Lieutenant Port of Call: New Orleans In 1x goed, was ook niet zo moeilijk Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 14 juni 2010 gepost Share 14 juni 2010 gepost Dan nu de volgende . Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 14 juni 2010 gepost Auteur Share 14 juni 2010 gepost Monty Python's The Meaning Of Life Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 14 juni 2010 gepost Share 14 juni 2010 gepost Ik wist het wel Inderdaad. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 14 juni 2010 gepost Auteur Share 14 juni 2010 gepost Was echt het eerste dan in me opkwam Weet niet of deze een makkelijke of een moeilijke wordt: Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 14 juni 2010 gepost Share 14 juni 2010 gepost (aangepast) Deze had ik meteen geweten, jammer dat ik er niet was toen deze gepost werd. Wat betreft Randy_Roes' plaatje... Ik gok op Doom? 14 juni 2010 aangepast door samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 14 juni 2010 gepost Auteur Share 14 juni 2010 gepost jouw gok is juist. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 14 juni 2010 gepost Share 14 juni 2010 gepost Ik bedacht het me, gezien ik ooit op Wikipedia had gelezen dat er in de filmversie van Doom een bepaalde scene zat die zo was gefilmd zoals je destijds in de videogame alles zag Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 14 juni 2010 gepost Auteur Share 14 juni 2010 gepost The Box? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 juni 2010 gepost Share 14 juni 2010 gepost Die had ik ook geweten Slappe film trouwens, ik vind het origineel echt tof (aflevering van The Twilight Zone) maar Cameron Diaz Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 14 juni 2010 gepost Auteur Share 14 juni 2010 gepost Laten we even de meer obscure kant op gaan Om verwarring te voorkomen, ik wil de titel van de film volgens wikipedia. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 14 juni 2010 gepost Auteur Share 14 juni 2010 gepost I'm impressed, dacht echt dat deze moeilijk zou zijn (maar heb natuurlijk wel een van de beste zombiefilms ooit gekozen ) Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 15 juni 2010 gepost Share 15 juni 2010 gepost Slappe film trouwens, ik vind het origineel echt tof (aflevering van The Twilight Zone) maar Cameron Diaz Dit dus, vind die aflevering ook heel goed, maar kwam er eigenlijk gisteren pas achter dat er een hele film van gemaakt is... en dan kan die film het verhaal gewoonweg niet meer dragen. 22 minuten naar een film van 90+ minuten... Zeldzaam geval dat dat goed lukt. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 15 juni 2010 gepost Share 15 juni 2010 gepost Volgende: Als je de film niet kent, weet je dit niet. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 15 juni 2010 gepost Auteur Share 15 juni 2010 gepost Zegt me dus helemaal niets hé. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten