randy_roes 4 juni 2010 gestart Share 4 juni 2010 gestart Een nieuwe soort ID-contest, de snippercontest! Onderaan deze post vinden jullie een mp3-bestand met daarin 25 korte fragmenten van héél herkenbare nummers. Het moeilijke hieraan is dat de fragmenten nooit lang zijn, soms 2 seconden, soms 10 seconden, maar nooit lang. Dus mensen met een goede zin voor herkenning zullen hier hun voordeel halen. De Deadline voor deze snippercontest is 13 juni, we maken het kort en snel, want ik heb het écht makkelijk gemaakt Het antwoordformulier vinden jullie ook hieronder, maar stuur je antwoorden wel enkel pm! Geef je antwoorden in het volgende formaat: Artiest - Titel Snippercontest.mp3 Antwoordformulier-snippercontest.txt Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 4 juni 2010 gepost Share 4 juni 2010 gepost Damn. In het begin dacht ik echt "Hoezo heel herkenbare nummers???" maar gaandeweg kende ik er steeds meer. Meteen ingezonden. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 4 juni 2010 gepost Auteur Share 4 juni 2010 gepost Geloof me, ik had het ook onmogelijk kunnen maken. Natuurlijk is dit voor mij makkelijk te zeggen, omdat ik het heb gemaakt, maar veel nummers waren écht top 10 hits en dus wel zeer herkenbaar (ik denk dat enkel 2 écht moeilijk is) Link naar bericht Delen op andere sites
RM 5 juni 2010 gepost Share 5 juni 2010 gepost Zojuist ook nog even snel voor het slapen gaan een inzendig opgestuurd voor wat ik op het eerste gehoor herken. Zitten wel heel bekende nummers tussen, maar tja daar kom ik nu niet op Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 juni 2010 gepost Share 5 juni 2010 gepost Ik vind de fragmenten eigenlijk nog erg lang Denk alleen dat ik de zwaardere gitaarnummers niet ga kennen. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 5 juni 2010 gepost Share 5 juni 2010 gepost Paar bekende nummers waarvan ik niet op de titel kon komen. Ben benieuwd . Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 juni 2010 gepost Auteur Share 5 juni 2010 gepost Scores via pm en een eerste tussenstand komen als ik vanavond thuis ben. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 juni 2010 gepost Auteur Share 5 juni 2010 gepost Eerste tussenstand: 1- djkoelkast 2- TMP 3- Hinse 4- RM 5- samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 6 juni 2010 gepost Auteur Share 6 juni 2010 gepost Een nieuwe tussenstand 1- djkoelkast 2- Hinse 3- TMP 4- RM 5- samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 6 juni 2010 gepost Share 6 juni 2010 gepost Ik zal dj's grootste nachtmerrie zijn in deze contest. Kwestie van erop en erover. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 6 juni 2010 gepost Share 6 juni 2010 gepost Ik ben uitgeschakeld Liedjes komen me zooo bekend voor, maar ik kan er gewoon niet op komen... Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 6 juni 2010 gepost Share 6 juni 2010 gepost Ik ben uitgeschakeld Liedjes komen me zooo bekend voor, maar ik kan er gewoon niet op komen... Dat heb ik ook... Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 6 juni 2010 gepost Auteur Share 6 juni 2010 gepost ik hoop dat jullie de moed niet in de schoenen laten zakken. Eind deze week komen er nog een paar tips Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 9 juni 2010 gepost Auteur Share 9 juni 2010 gepost Goed, eerst een paar hints voor de volledig onbekende nummers - cowbell - coyote ugly - whiplash Als we aan de eindstreep komen zal ik een paar gerichte tips geven voor zij die nog de moeite willen doen. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 11 juni 2010 gepost Auteur Share 11 juni 2010 gepost Goed, de moeilijke nummers hebben nu al hun hints gehad, en er is toch al 1 nieuwe inzending gekomen (ik was overweldigd) Dan maar een paar tips voor nummers die nog niet zoveel mensen hebben (de vorige tips zijn ook nog steeds geldig) - Michael Myers - .... bodies (gekend filmpje) - trainspotting - my, my, my Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 13 juni 2010 gepost Auteur Share 13 juni 2010 gepost Deze snelle snippercontest zit er ook alweer op. Dit waren de antwoorden: 3 - Faithless – We come one 4 - Sash! – Equador 5 - The rolling stones – (I Can't Get No) Satisfaction 7 - Rammstein – Sonne 8 - Inxs - I need you tonight (hierop was ik even te streng, de I is optioneel) 10 - Kaoma – Lambada 13 - Daft punk – Harder, better, faster, stronger 16 - 2 unlimited – No limit 23 - The rembrants – I'll be there for you 24 - Mad'house – Like a prayer 25 - Black sabbath – Iron man Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 13 juni 2010 gepost Auteur Share 13 juni 2010 gepost En de scores 1 - DJKOELKAST (48 punten) 2 - Hinse (46 punten) 3 - RM (38 punten) 4 - TMP (36 punten) 5 - samba-boy (12 punten) Proficiat aan alle deelnemers. Geef zeker feedback over hoe je het vond. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 juni 2010 gepost Share 13 juni 2010 gepost 25 - Black sabbath – Iron man Die wist ik echt niet. Voor de rest: leuke contest, sommige stukken hadden nog korter gemogen, maar een goed begin, absoluut. Zeer gevariëerd ook waardoor iedereen een goede kans had. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 13 juni 2010 gepost Auteur Share 13 juni 2010 gepost Ik heb via pm toch de tip robert downey jr gegeven, gewoon google en je had iron man gevonden. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 juni 2010 gepost Share 13 juni 2010 gepost Ik heb meer dan genoeg tips gegeven voor 25. Gewoon robert downey jr. in google intikken en je had toch iron man gevonden Kon ik het niet op vinden Link naar bericht Delen op andere sites
RM 13 juni 2010 gepost Share 13 juni 2010 gepost (aangepast) Voor mij waren vooral nummer 8 en nummer 20 zwaar irritant. Nummers waarvan je de melodie zo mee kunt fluiten, maar waar je dan niet op de titel kan komen. Gelukkig uiteindelijk met pijn en moeite deze weer gevonden Verder een leuke contest. Ik hoop op een nieuwe 13 juni 2010 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 13 juni 2010 gepost Auteur Share 13 juni 2010 gepost wel, het is nu aan djkoelkast voor een nieuwe contest, hij zal hem ook wel tof maken Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 juni 2010 gepost Share 13 juni 2010 gepost Ik heb al een ideetje en hij wordt echt heel leuk. Denk aan de Dj. Koelkast en Dj. Darcli multimix, zoals we die op de radio draaiden. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 juni 2010 gepost Share 13 juni 2010 gepost Voor mij waren vooral nummer 8 en nummer 20 zwaar irritant. Nummers waarvan je de melodie zo mee kunt fluiten, maar waar je dan niet op de titel kan komen. Gelukkig uiteindelijk met pijn en moeite deze weer gevonden Verder een leuke contest. Ik hoop op een nieuwe 20 kan ik dromen, vooral doordat ik de danceversie van Semtex heb grijsgedraaid. Zal even een complete evaluatie doen: 1 wist ik meteen (alleen even de spelling van de titel zoeken) 2 pas op het laatste moment, na de cowbell hint en het doodgooien met die cowbell op 3FM tijdens serious request kon ik hem vinden 3, 4 en 5 wist ik gelijk 6 was het even zoeken naar de juiste artiest (ik wist dat ik moest zoeken op Halloween techno remix) maar kwam eerst verkeerd uit. Dit had ik eigenlijk moeten weten want ik heb dit nummer zelf ook gehad. 7 wist Popje dat het Rammstein was (ik had dat nooit geweten), nummer zoeken was niet zo moeilijk 8 Ja die klonk zo bekend, op alles gezocht, van Prince tot weet ik wat en ik wist dat ik hem van TV/Film kende, alleen niet welke. Tot de Coyote Ugly hint 9, 10, 11, 12 en 13 wist ik gelijk 14 heb ik op gezocht op "guitarsong with woohoo" want ik wist dat dat kwam op het afgebroken punt, toen vond ik hem via zo'n vragensite 15, 16, 17, 18 (even kort zoeken naar de juiste van de 2, het was niet money, dus was het deze), 19, 20, 21, 22 en 24 wist ik meteen. 23 was flink zoeken, wist alleen dat het het Friends theme was (waarom weet ik ook niet, want ik heb het nooit gekeken) en toen vond ik hem 25 heb ik nooit kunnen vinden Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 14 juni 2010 gepost Share 14 juni 2010 gepost Gefeliciteerd dj, scheelde uiteindelijk weinig BTW als je wist dat 23 het friends thee was, dan kon het nooit lang zoeken zijn Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 juni 2010 gepost Share 14 juni 2010 gepost Gefeliciteerd dj, scheelde uiteindelijk weinig BTW als je wist dat 23 het friends thee was, dan kon het nooit lang zoeken zijn Toch nog zeker 5 youtube filmpjes voor nodig gehad voor de titel naar boven kwam Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 14 juni 2010 gepost Share 14 juni 2010 gepost Al met al wel tevreden met mijn score . Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten