RM 16 februari 2012 gepost Share 16 februari 2012 gepost Zijn er users die interesse hebben om, net als 2 jaar geleden, weer mee te doen met een voetbalpool? Het EK 2012 begint van de zomer weer en wanneer er animo is om mee te doen dan zou ik dit weer kunnen opzetten... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 16 februari 2012 gepost Share 16 februari 2012 gepost Ik doe zeker mee ! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 17 februari 2012 gepost Share 17 februari 2012 gepost Als het ek weer een invulblad is, doe ik mee, anders niet wegens te weinig interesse in voetbal Trouwens, als enkel TMP en Hinse meedoen, ga ik geen voorjaarspoule organiseren, teveel werk. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 februari 2012 gepost Auteur Share 17 februari 2012 gepost Voetbal is echt niet aan mij besteed. Wielrennen en F1 wil ik nog wel aan meedoen, alleen verwacht geen hoge scores Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 18 februari 2012 gepost Share 18 februari 2012 gepost Als het ek weer een invulblad is, doe ik mee, anders niet wegens te weinig interesse in voetbal Trouwens, als enkel TMP en Hinse meedoen, ga ik geen voorjaarspoule organiseren, teveel werk. Ik zal dezelfde opzet gebruiken als 2 jaar geleden, dus dat houdt in dat dan voordat het EK begint alle eindstanden van ronde 1 en alle voorspelde landen tot de kampioen van ronde 2 ingevuld moeten zijn. Dan zitten we dus momenteel al op 3 kandidaten inclusief mezelf Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 19 februari 2012 gepost Share 19 februari 2012 gepost Count me in! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 22 april 2012 gepost Share 22 april 2012 gepost Binnen 2 weken gaat de Giro d'Italia van start. Ik heb wel weer zin om opnieuw een poule te organiseren, maar is er genoeg interesse? Dus geef aub in dit topic aan of je mee wil doen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 april 2012 gepost Auteur Share 22 april 2012 gepost Ja ik doe zeker weer mee als er een poule komt. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 23 april 2012 gepost Share 23 april 2012 gepost Ik doe ook wel mee . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 23 april 2012 gepost Share 23 april 2012 gepost Wel interesse, maar geen idee over de regels. Hoe gaat zoiets precies? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 23 april 2012 gepost Share 23 april 2012 gepost Ik doe mee! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 april 2012 gepost Auteur Share 23 april 2012 gepost Wel interesse, maar geen idee over de regels. Hoe gaat zoiets precies? Je stuurt een lijst met jouw favoriete wielrenners naar de organisator (randy_roes in dit geval) en dan is het hopen dat je wint Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 23 april 2012 gepost Share 23 april 2012 gepost Wel interesse, maar geen idee over de regels. Hoe gaat zoiets precies? Zoals dj het zegt, maar ik plaats ook steeds de regels in de openingspost van de poule. Het is heel simpel hoor, gewoon 15 renners kiezen, 2 reserves en ik doe de rest Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 23 april 2012 gepost Share 23 april 2012 gepost Dat betekent dat ik ook meedoe! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 10 januari 2015 gepost Share 10 januari 2015 gepost De awards voor de sportpoules zijn nu allemaal bijgewerkt! De nog openstaande topics zijn gesloten. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.