Frey 29 juni 2010 gepost Share 29 juni 2010 gepost We hebben ons wel allemaal erg verkeken op Italiƫ en Engeland. Vooral Engeland had ik erg hoog ingeschat, maar wat is dat tegengevallen. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 30 juni 2010 gepost Share 30 juni 2010 gepost Haha, Niveath, here we come! (Joost en ik) Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 30 juni 2010 gepost Share 30 juni 2010 gepost Het is toch nog erg spannend aan het worden bovenin . Ik richt mij maar op de vierde plaats . Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 30 juni 2010 gepost Share 30 juni 2010 gepost Mooi Overzicht RM Het wordt wel leuk nu, flink wat verschuivingen en het gaat nu uitsluitend om goede landen. Zelf kan ik nog drie goede halve finalisten hebben (ik had veel te veel vertrouwen in Engeland zie ik), maar uiteraard hoop ik dat ik Braziliƫ niet goed heb, in dat geval is Nederland door. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 3 juli 2010 gepost Auteur Share 3 juli 2010 gepost KWARTFINALES BRAZILIĆ UITGESCHAKELD GHANA UITGESCHAKELD ARGENTINIĆ UITGESCHAKELD PARAGUAY UITGESCHAKELD Link naar bericht Delen op andere sites
RM 3 juli 2010 gepost Auteur Share 3 juli 2010 gepost (aangepast) DOOR NAAR DE HALVE FINALES - NEDERLAND - URUGUAY - DUITSLAND - SPANJE Voorspellingen: Frey: [2/4] Nederland [75 punten] Spanje [75 punten] Argentiniƫ [0 punten] Engeland [0 punten] TMP: [2/4] Braziliƫ [0 punten] Duitsland [75 punten] Engeland [0 punten] Spanje [75 punten] Randy_Roes: [1/4] Argentiniƫ [0 punten] Engeland [0 punten] Braziliƫ [0 punten] Spanje [75 punten] Joost: [2/4] Engeland [0 punten] Duitsland [75 punten] Braziliƫ [0 punten] Spanje [75 punten] RM: [2/4] Engeland [0 punten] Duitsland [75 punten] Nederland [75 punten] Italiƫ [0 punten] Hinse: [3/4] Engeland [0 punten] Duitsland [75 punten] Nederland [75 punten] Spanje [75 punten] Niveath: [2/4] Engeland [0 punten] Spanje [75 punten] Nederland [75 punten] Argentiniƫ [0 punten] 3 juli 2010 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
RM 3 juli 2010 gepost Auteur Share 3 juli 2010 gepost Tijdens de vorige ronde vergeten, maar er is nog een detailvraag met zekerheid in te vullen: [Detailvraag 7] Welk land krijgt de minste tegendoelpunten?: Zwitserland OF Portugal Voorspellingen: Frey: Nederland [0 punten] TMP: Italiƫ [0 punten] Randy_Roes: Engeland [0 punten] Joost: Braziliƫ [0 punten] RM: Ivoorkust [0 punten] Hinse: Spanje [0 punten] Niveath: Spanje [0 punten] Link naar bericht Delen op andere sites
RM 3 juli 2010 gepost Auteur Share 3 juli 2010 gepost Rangen, Standen en Statistieken inmiddels weer bijgewerkt in de OP. Volgende update volgt na de halve finales Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 3 juli 2010 gepost Share 3 juli 2010 gepost Hoe is het mogelijk dat ik bovenaan sta. Voor m'n gevoel klopt er niets van mijn voorspelling en de daadwerkelijke uitslagen. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 3 juli 2010 gepost Share 3 juli 2010 gepost Wees blij. Ik ben ook blij hoor, mijn voorspelling komt helemaal uit: de laatste plaats is stevig de mijne (jammer dat dj niet meedeed, anders hadden we spanning om de laatste plaats) Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 5 juli 2010 gepost Share 5 juli 2010 gepost Om het op zijn duits te zeggen: Scheisse! Ik had niet gedacht dat onze oosterburen het zo goed zouden doen Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 7 juli 2010 gepost Share 7 juli 2010 gepost Het is duidelijk dat degenen die Nederland in de finale hebben om de eerste plaats gaan strijden. Ikzelf kan nog maar Ć©Ć©n finalist goed hebben, aangezien ik Spanje en Duitsland door heb laten gaan. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 7 juli 2010 gepost Share 7 juli 2010 gepost Het is duidelijk dat degenen die Nederland in de finale hebben om de eerste plaats gaan strijden. Ikzelf kan nog maar Ć©Ć©n finalist goed hebben, aangezien ik Spanje en Duitsland door heb laten gaan. Ik heb Spanje in de finale. Maar ik haal de koplopers toch niet meer in ... Link naar bericht Delen op andere sites
RM 7 juli 2010 gepost Auteur Share 7 juli 2010 gepost Er zijn ook nog detailvragen he Ik denk alleen al wel dat ik al met zekerheid de winnaar kan aanwijzen ja... Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 7 juli 2010 gepost Share 7 juli 2010 gepost Er zijn ook nog detailvragen he Ik denk alleen al wel dat ik al met zekerheid de winnaar kan aanwijzen ja... David Villa als topscorer levert me ook nog wel wat op, maar dat heeft waarschijnlijk nog wel iemand... Link naar bericht Delen op andere sites
RM 7 juli 2010 gepost Auteur Share 7 juli 2010 gepost HALVE FINALES URUGUAY UITGESCHAKELD DUITSLAND UITGESCHAKELD Link naar bericht Delen op andere sites
RM 7 juli 2010 gepost Auteur Share 7 juli 2010 gepost (aangepast) DOOR NAAR DE FINALE - NEDERLAND - SPANJE Voorspellingen: Frey: [2/2] Nederland [100 punten] Spanje [100 punten] TMP: [1/2] Braziliƫ [0 punten] Spanje [100 punten] Randy_Roes: [0/2] Argentiniƫ [0 punten] Engeland [0 punten] Joost: [0/2] Duitsland [0 punten] Braziliƫ [0 punten] RM: [0/2] Engeland [0 punten] Italiƫ [0 punten] Hinse: [2/2] Nederland [100 punten] Spanje [100 punten] Niveath: [2/2] Spanje [100 punten] Nederland [100 punten] 7 juli 2010 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
RM 7 juli 2010 gepost Auteur Share 7 juli 2010 gepost OP inmiddels aangepast, dus alle rangen, standen en statistieken aangepast. Het gaat tussen Hinse en Niveath! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 7 juli 2010 gepost Share 7 juli 2010 gepost Ik win de strijd om de laatste plaats Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 8 juli 2010 gepost Share 8 juli 2010 gepost David Villa als topscorer levert me ook nog wel wat op, maar dat heeft waarschijnlijk nog wel iemand... Dat wordt ook nog aardig in de finale: wie wordt de topscoorder! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 8 juli 2010 gepost Share 8 juli 2010 gepost Dat wordt ook nog aardig in de finale: wie wordt de topscoorder! Forlan, Muller en Klose maken ook nog kans . Link naar bericht Delen op andere sites
RM 8 juli 2010 gepost Auteur Share 8 juli 2010 gepost Forlan, Muller en Klose maken ook nog kans . Don't forget Sneijder Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 9 juli 2010 gepost Share 9 juli 2010 gepost Don't forget Sneijder Ja, maar die speelt de finale, dus dat had Joost indirect al gezegd . Link naar bericht Delen op andere sites
RM 10 juli 2010 gepost Auteur Share 10 juli 2010 gepost DE TROOSTFINALE 3e: DUITSLAND 4e: URUGUAY Deze wedstrijd heeft geen directe gevolgen voor de puntentelling. Enkel de statistieken voor de topscoorder van het toernooi de kaarten en de doelpunten zullen worden doorgeteld. Daarom nog geen update in de OP, die volgen morgen na de finale en dan zal ook meteen de pool worden gesloten en de winnaar bekend worden. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 11 juli 2010 gepost Auteur Share 11 juli 2010 gepost (aangepast) FINALE Statistieken, schema's en punten voor de pool zullen morgenavond worden gepost en daarmee zal ook de winnaar bekend worden gemaakt. 11 juli 2010 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
RM 12 juli 2010 gepost Auteur Share 12 juli 2010 gepost 2e: NEDERLAND KAMPIOEN: SPANJE Voorspellingen: Frey: Nederland [0 punten] TMP: Spanje [150 punten] Randy_Roes: Engeland [0 punten] Joost: Braziliƫ [0 punten] RM: Engeland [0 punten] Hinse: Nederland [0 punten] Niveath: Nederland [0 punten] Petje af voor TMP, die de kampioen goed heeft voorspeld Link naar bericht Delen op andere sites
RM 12 juli 2010 gepost Auteur Share 12 juli 2010 gepost (aangepast) En dan resten nog de detailvragen die tot na de finale open stonden: Detailvraag 3: Hoeveel doelpunten scoort Nederland in totaal: 12 doelpunten Voorspellingen: Frey: 20 [0 punten] TMP: 11 [0 punten] Randy_Roes: 11 [0 punten] Joost: 12 [30 punten] RM: 10 [0 punten] Hinse: 13 [0 punten] Niveath: 15 [0 punten] Detailvraag 4: Wie wordt de topscoorder van Nederland: Wesley Sneijder Voorspellingen: Frey: Robin Van Persie [0 punten] TMP: Robin Van Persie [0 punten] Randy_Roes: Robin Van Persie [0 punten] Joost: Robin Van Persie [0 punten] RM: Robin Van Persie [0 punten] Hinse: Robin Van Persie [0 punten] Niveath: Robin Van Persie [0 punten] Zeer eensgezind deze detailvraag. Van Persie stelt hierbij wel teleur... Detailvraag 5: Wie wordt de topscoorder van het toernooi: Sneijder, OF MĆ¼ller, OF Villa, OF ForlĆ”n Voorspellingen: Frey: Robin Van Persie [0 punten] TMP: David Villa [30 punten] Randy_Roes: Wayne Rooney [0 punten] Joost: Bastian Schweinsteiger [0 punten] RM: Lukas Podolski [0 punten] Hinse: Ronaldo [0 punten] Niveath: Robin Van Persie [0 punten] Detailvraag 8: Welk land scoort de meeste doelpunten: Duitsland Voorspellingen: Frey: Nederland [0 punten] TMP: BraziliĆ« [0 punten] Randy_Roes: ArgentiniĆ« [0 punten] Joost: Spanje [0 punten] RM: BraziliĆ« [0 punten] Hinse: BraziliĆ« [0 punten] Niveath: Spanje [0 punten] Detailvraag 10: Hoeveel doelpunten worden er in totaal gescoord: 145 doelpunten Voorspellingen: Frey: 234 [0 punten] TMP: 189 [0 punten] Randy_Roes: 139 [0 punten] Joost: 215 [0 punten] RM: 152 [0 punten] Hinse: 148 [0 punten] Niveath: 156 [0 punten] Detailvraag 11: Hoeveel gele en rode kaarten worden er in totaal uitgedeeld: 276 kaarten (259 gele en 17 rode kaarten) Voorspellingen: Frey: 278 [0 punten] TMP: 201 [0 punten] Randy_Roes: 337 [0 punten] Joost: 85 [0 punten] RM: 260 [0 punten] Hinse: 269 [0 punten] Niveath: 183 [0 punten] Dat brengt ons tot de volgende eindstand: Winnaar van de Pool: HINSE Runner-up van de Pool: NIVEATH Ik zal de statistieken en de eindstand tevens bijwerken in de OP. Gefeliciteerd, en iedereen bedankt voor de inzet en inzending 12 juli 2010 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 12 juli 2010 gepost Share 12 juli 2010 gepost Haha, als ik ergens NIET had verwacht te winnen was het wel deze pool. Het was erg spannend tot op het eind, en je hebt heel keurig de scores steeds hier verwerkt RM! Hulde Krijgen we ook een pool van de Nederlandse competitie dit seizoen? Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 13 juli 2010 gepost Share 13 juli 2010 gepost Super georganiseerd RM en Hinse gefeliciteerd ! Toch wel tevreden met een derde plek . Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 13 juli 2010 gepost Share 13 juli 2010 gepost Hulde Krijgen we ook een pool van de Nederlandse competitie dit seizoen? Ja, ik zal daar binnenkort een topic voor openen . Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 13 juli 2010 gepost Share 13 juli 2010 gepost RM, zeer mooi gedaan, er zal zeer veel tijd in gekropen zijn Ć©n het was te merken. Super Pool! Link naar bericht Delen op andere sites
RM 13 juli 2010 gepost Auteur Share 13 juli 2010 gepost (aangepast) RM, zeer mooi gedaan, er zal zeer veel tijd in gekropen zijn Ć©n het was te merken. Super Pool! Het scheelt al de helft van de tijd als je er plezier in hebt. Het uploaden van de wedstrijdoverzichten is iets wat ik voor elk toernooi bij wil houden. Het is een grote hobby van mij wat ik al sinds 1998 doe Bedankt voor deze mooie woorden iedereen 13 juli 2010 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 13 juli 2010 gepost Share 13 juli 2010 gepost Dus de volgende pool zal euro 2012 zijn? Of ga je Ć©cht freaky doen en en champions leage pool maken Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 13 juli 2010 gepost Share 13 juli 2010 gepost Mijn welgemeende felicitaties aan Hinse En mijn welgemeende complimenten aan RM, voor een prima pool Zelf ben ik best tevreden met mijn eindrangschikking. Weliswaar ver van de toppers, maar ook geen laatste. Die eer gun ik aan Randy! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 juli 2010 gepost Share 13 juli 2010 gepost Ook al heb ik niet meegedaan, ik heb het wel met een half oog gevolgd en moet zeggen dat ik dit een prachtige pool/poule (onverbeterlijk ) vind. Zeer goed uitgewerkt, veel updates, mijn petje af RM! Overigens wil ik jullie alvast even lekker maken voor de snooker poule, midden augustus zijn de lotingen bekend en begin september begint het 1e tournooi. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 14 juli 2010 gepost Auteur Share 14 juli 2010 gepost Dus de volgende pool zal euro 2012 zijn? Of ga je Ć©cht freaky doen en en champions leage pool maken Persoonlijk gezien heb ik weinig interesse in de Champions League. Wat mij heel erg boeit zijn de landen die tegen elkaar strijden om een prijs, zoals bij EK's en WK's. Met teams heb ik veel minder. Daarnaast is een pool voor de Champions League ook wel een mogelijkheid, echter kleven daar ten opzichte van bijvoorbeeld een WK ook nadelen aan; - Je hebt te maken met een langer tijdsbestek, - Je hebt te maken met uit- en thuiswedstrijden Het EK 2012 zal ik zeker weer organiseren! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 15 juli 2010 gepost Share 15 juli 2010 gepost Topic is unsticky gemaakt, het hoeft niet meer bovenaan te staan. Nakaarten en evaluatie kan uiteraard nog steeds Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 17 juli 2010 gepost Share 17 juli 2010 gepost RM nogmaals zeer bedankt voor de goede organisatie . Verdere evaluatie kan in een van de algemene topics. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten