randy_roes 30 mei 2010 gestart Share 30 mei 2010 gestart 25 covers van cd's en lp's, met "subtiel" de artiest en titel weggewerkt. (ik geef toe, soms mooi, soms echt slecht) Lees eerst de regels door, die zie je in de aankondiging boven de topics. Ik heb geen idee over de moeilijkheidsgraad, maar ze zijn zeker te doen. Voor het antwoorden verwacht ik steeds de artiest en de titel van het album Artiest - Titel Je kunt totaal 50 punten verdienen. 1 voor elke goed geraden artiest, 1 voor elk goed geraden album. Geen antwoorden in het topic geven, maar via PM sturen naar mij. Je mag zo vaak meedoen/veranderen als je wil. Deadline: 14 juni Veel puzzelplezier! FotoID-Covers.zip Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 30 mei 2010 gepost Share 30 mei 2010 gepost Gaaf! Ik ga straks een gokje wagen. Zo op het oog ken ik er slechts een paar, misschien na een zoektocht wat meer. Wederom een leuke contest! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 30 mei 2010 gepost Share 30 mei 2010 gepost Ik heb een voorzichtige poging gewaagd . Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 30 mei 2010 gepost Auteur Share 30 mei 2010 gepost Een eerste tussenstand zal binnenkort komen, nog even iedereen in spanning houden Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 2 juni 2010 gepost Auteur Share 2 juni 2010 gepost Een eerste tussenstand 1- RM 2- Hinse 3- Frey 4- TMP Het ligt zeer dicht bijeen, dus iedereen kan zeker nog meedoen voor de overwinning! Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 4 juni 2010 gepost Share 4 juni 2010 gepost Zojuist even rondgekeken, gegoogled en wat gevraagd aan mijn broer, die zelf zoveel platen heeft dat het niet meer te tellen is... en vervolgens maar even een inzending gestuurd. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 juni 2010 gepost Share 5 juni 2010 gepost Waar blijft de volgende tussenstand, wammes? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 juni 2010 gepost Auteur Share 5 juni 2010 gepost We zijn 3 dagen na de eerste tussenstand, ik heb 1 nieuwe opgave binnen, dus nog even geen nieuwe tussenstand. Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 5 juni 2010 gepost Share 5 juni 2010 gepost Ik ben er ook mee bezig.. Maar nog niet veel tijd over gehad, en nu is het even te mooi weer Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 juni 2010 gepost Share 5 juni 2010 gepost We zijn 3 dagen na de eerste tussenstand, ik heb 1 nieuwe opgave binnen, dus nog even geen nieuwe tussenstand. 2 hoor, samba-boy en ik en ik wil weten of ik nog wat moet doen of niet Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 5 juni 2010 gepost Share 5 juni 2010 gepost Ik stuurde net ook een mini-update. That makes the 3 of us Link naar bericht Delen op andere sites
RM 5 juni 2010 gepost Share 5 juni 2010 gepost 2 hoor, samba-boy en ik en ik wil weten of ik nog wat moet doen of niet waarschijnlijk wel Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 juni 2010 gepost Share 5 juni 2010 gepost waarschijnlijk wel Wie liep er ook weer te zeggen dat contests niet haalbaar waren ivm maar 1 award Link naar bericht Delen op andere sites
RM 5 juni 2010 gepost Share 5 juni 2010 gepost Wie liep er ook weer te zeggen dat contests niet haalbaar waren ivm maar 1 award Ik heb gezegd dat het vaak dezelfde zijn die zullen gaan winnen, waardoor het voor andere users mogelijk op een gegeven moment niet motiverend is om aan een contest te beginnen. Ik kan me niet herinneren dat ik heb gezegd dat het niet haalbaar is met 1 award Ik heb gezegd dat het met twee (of drie) awards leuker en strijdvaardiger kan worden gemaakt en dat blijf ik zeggen Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 juni 2010 gepost Share 5 juni 2010 gepost Ik heb gezegd dat het vaak dezelfde zijn die zullen gaan winnen, waardoor het voor andere users mogelijk op een gegeven moment niet motiverend is om aan een contest te beginnen. Ik kan me niet herinneren dat ik heb gezegd dat het niet haalbaar is met 1 award Ik heb gezegd dat het met twee (of drie) awards leuker en strijdvaardiger kan worden gemaakt en dat blijf ik zeggen Link naar bericht Delen op andere sites
RM 5 juni 2010 gepost Share 5 juni 2010 gepost Ja ik heb honger, ga zo wat eten Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 juni 2010 gepost Auteur Share 5 juni 2010 gepost Nieuwe tussenstand: 1- RM 2- Hinse 3- djkoelkast 4- Frey 5- samba-boy 6- TMP Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 5 juni 2010 gepost Share 5 juni 2010 gepost 5e plaats maar? En ik dacht het nog wel goed gedaan te hebben... Tijd om wat verder te zoeken. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 5 juni 2010 gepost Share 5 juni 2010 gepost Heb er echt veel tijd ingestoken, denk niet dat ik er nog veel zal vinden. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 6 juni 2010 gepost Auteur Share 6 juni 2010 gepost Hier even een paar tips, wel wat vager dan de andere tips in de 90s contest - denk vooral aan randy's muzieksmaak - denk aan randy's nationaliteit - er is 1 album met zware vriendjesmuziek Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 14 juni 2010 gepost Auteur Share 14 juni 2010 gepost De contest zit erop, hier de antwoorden 01: Lady Gaga - The Fame 02: Elvis Presley - A Date With Elvis 03: Will Smith - Big Willy Style 04: AC/DC - For Those About To Rock 05: Vangelis - Spiral 06: The Black Eyed Peas - Elephunk 07: Men At Work - Business As Usual 08: Nirvana - Nervermind 09: Eminem - The Slim Shady LP 10: The Rolling Stones - Forty Licks 11: Pink Floyd - Dark Side Of The Moon 12: Motörhead - Orgasmatron 13: Jean-Michel Jarre - Aero 14: The Beatles - Abbey Road 15: dEUS - In A Bar Under The Sea 16: Metallica - St. Anger 17: Electric Light Orchestra - Out Of The Blue 18: The Bloodhound Gang - Hooray For Boobies 19: Kraftwerk - Radio-activity/Radioaktivitat 20: Rammstein - Mutter 21: The Offspring - Americana 22: Vanilla Ice - To The Extreme 23: Judas Priest - British Steel 24: Mike Oldfield - Tubular Bells 25: Thunderdome - Hardcore Rules The World Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 14 juni 2010 gepost Auteur Share 14 juni 2010 gepost En de scores: 1 - RM (50 punten) 2 - Hinse (46 punten) 3 - djkoelkast (36 punten) 4 - Frey (30 punten) 5 - samba-boy (28 punten) 6 - TMP (19 punten) Proficiat aan alle deelnemers en RM, goed gedaan Laat zeker feedback na, zodat we er in volgende contests rekening mee kunnen houden Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 15 juni 2010 gepost Share 15 juni 2010 gepost Gefeliciteerd RM! BTW ik had 48 punten ipv 50 Randy. De contest was erg leuk. Het zoeken naar plaatjes met Google was een verslavende bezigheid. Jammer dat ik alleen nr 25 niet kon vinden, ik zat teveel aan metal te denken ipv hardcore. Maar dergelijke contests zijn wat mij betreft een blijvertje. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 juni 2010 gepost Share 15 juni 2010 gepost Zeker leuke contest, maar die metalplaten blijven bij mij altijd de bottleneck. RM gefeliciteerd en aan jou wat je volgende Foto contest wordt Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten