Frey 24 mei 2010 gestart Share 24 mei 2010 gestart 25 Stukjes muziek uit verschillende spellen die afkomstig zijn van Nintendo consoles. Lees eerst de regels door, die zie je in de aankondiging boven de topics. Uiteraard mag je weer zoeken via google en youtube. De contest is als volgt: Console - Spel Er zijn in totaal 78(!) punten te verdienen. Waarom zoveel? Omdat het puur om Nintendo gaat, is het makkelijk om de juiste consoles te raden. Daarom krijg je voor een console 1 punt en voor een spel 2 punten. Voor de consoles kun je dus maximaal 25 punten krijgen, maar voor de spellen zelf 50! Dan is er ook nog een geheim muziekje verstopt. Als je deze raadt, krijg je nog 3 punten extra. Welk nummer dat is, vertel ik niet. Laat even een berichtje achter als je meedoet. En uiteraard: geen antwoorden in het topic geven, maar via PM sturen naar mij. Je mag zo vaak meedoen/veranderen als je wil. Ik geef hieronder de tussenstanden, maar ik zet niet neer welke nummers er al geraden zijn. Alleen de desbetreffende deelnemer krijgt te horen welke hij/zij goed of fout heeft. Deadline: 13 juni Veel plezier! Klik hier voor de contest Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 24 mei 2010 gepost Auteur Share 24 mei 2010 gepost Zorg ervoor dat je de namen van de spellen zo volledig mogelijk probeert te typen. Let ook op bij de consoles. Zo zijn de handhelds in verschillende categorieën gesplitst. Denk bijvoorbeeld aan kleur. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 24 mei 2010 gepost Share 24 mei 2010 gepost Ik zal zsm even een eerste gok wagen. Ik vrees dat dit me minder af gaat dan de algemene games contest. Maar ik zal m'n huid duur verkopen. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 24 mei 2010 gepost Share 24 mei 2010 gepost Zojuist een eerste poging ingestuurd. Dit is zeker niet gemakkelijk, maar hoe langer je luistert, hoe meer je hoort... Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 24 mei 2010 gepost Auteur Share 24 mei 2010 gepost (aangepast) Tussenstand op dit moment: 1. randy_roes: 24 punten (2 pogingen) 2. RM en MarsM: 20 punten (1 poging) 3. samba-boy: 15 punten (1 poging) 25 mei 2010 aangepast door Frey Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 24 mei 2010 gepost Share 24 mei 2010 gepost Voor iemand die nauwelijks zijn best deed toch wel meteen een mooie score. :') Waar haal je ze in hemelsnaam vandaan, Frey Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 24 mei 2010 gepost Auteur Share 24 mei 2010 gepost Beetje zoeken he. Speur youtube af, denk ook aan de grote sterren en maak gebruik van dit forum zelf. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 25 mei 2010 gepost Auteur Share 25 mei 2010 gepost RM en MarsM klimmen naar de eerste plaats. Kom op iedereen. 1. RM en MarsM: 34 punten (2 pogingen) 2. randy_roes: 24 punten (2 pogingen) 3. samba-boy: 15 punten (1 poging) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 mei 2010 gepost Share 25 mei 2010 gepost Oh MarsM en RM staan bovenaan, dan hoef ik niet mee te doen, kan toch niet winnen Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 26 mei 2010 gepost Share 26 mei 2010 gepost Oh MarsM en RM staan bovenaan, dan hoef ik niet mee te doen, kan toch niet winnen Ik wist dat je dat ging zeggen, asshole . Vooralsnog maar een kleine voorsprong en we wachten nog op een bijdrage van Hinse en Randy die wat meer moeite doet... (hebben er nu toch alweer 2 volle avonden van een paar uur aan besteed... dus eigenlijk is deze score gewoon slecht ) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 mei 2010 gepost Share 26 mei 2010 gepost Ik wist dat je dat ging zeggen, asshole . Vooralsnog maar een kleine voorsprong en we wachten nog op een bijdrage van Hinse en Randy die wat meer moeite doet... (hebben er nu toch alweer 2 volle avonden van een paar uur aan besteed... dus eigenlijk is deze score gewoon slecht ) Je vroeg er dan ook gewoon om Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 26 mei 2010 gepost Share 26 mei 2010 gepost Gaat hem niet worden denk ik, op gehoor herkende ik er 3 ofzo. Toch even een gokje wagen deze week. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 mei 2010 gepost Share 26 mei 2010 gepost Ik maar 1 en nou kan ik wel heel veel gaan zoeken, maar ik ga zeker wat gokjes wagen Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 26 mei 2010 gepost Share 26 mei 2010 gepost Vooralsnog maar een kleine voorsprong en we wachten nog op een bijdrage van Hinse en Randy die wat meer moeite doet... Randy is slecht in game-muziek, dus van mij moet je echt geen schrik hebben. Ik ga misschien de consoles kunnen raden, maar verder denk ik niet. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 26 mei 2010 gepost Share 26 mei 2010 gepost Zojuist een derde poging verstuurd. Even de voorsprong uitbreiden Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 30 mei 2010 gepost Auteur Share 30 mei 2010 gepost Alweer een paar dagen niets ontvangen, dus kom op mensen. Als er wat meer inzendingen geweest zijn, dan komt er weer een tussenstand. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 31 mei 2010 gepost Auteur Share 31 mei 2010 gepost Is het echt zo moeilijk of is iedereen nog aan het zoeken? Er zitten toch wat bekende spellen tussen met bekende Nintendo figuren. Ik zal vanaf nu ook de scores hier niet meer vermelden. Ik heb gemerkt dat dit veel leuker werkt. De scores zijn iets veranderd, maar de stand is nog steeds: 1. RM en MarsM 2. randy_roes 3. samba-boy Verder geef ik iedereen de kans om één nummer tussen de 1 en de 3 te kiezen. Stuur mij dit nummer per PM. Achter elk nummer zit een Nintendo figuur verborgen, waarvan er 1 spel tussen zit. Die krijg je dan van me. Dit heeft niets met de nummering van de muziekjes te maken. En het "geheime lied" is nog niet geraden. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 3 juni 2010 gepost Auteur Share 3 juni 2010 gepost Mocht je nog een inzending klaar hebben, stuur die dan voor morgenavond. Daarna ga ik namelijk wat hints geven voor nog niet geraden nummers. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 4 juni 2010 gepost Auteur Share 4 juni 2010 gepost Na nog een paar inzendingen is dit op het moment de stand: 1. RM en MarsM 2. randy_roes 3. samba-boy 4. Hinse Consoles raden is niet het probleem, er zijn maar 9 keuzes. Maar er zijn ook nog 11 spellen niet geraden. Zo is er nog een spel van dat schattige beestje met enorme zuigkracht, een spel waar je er zoveel mogelijk moet zien te vangen en een spel met iemand die zo familie zou kunnen zijn van de dieren in mijn plaatje. Maar ook moet je in de huid kruipen van een advocaat, is er een feestelijk spel van Nintendo's grootste icoon en ook een spel waar diezelfde icoon een sport beoefent. Ook er is een spel waar de grootste sterren zelfs samen moeten werken. Er is een muziekje dat dezelfde melodie heeft als titelsong van de anime serie ervan die werd uitgezonden op Fox Kids/Jetix, die met die schattige beestjes. Maar ook een spel waar je samen moet leven met allerlei pratende dieren en nog een spel waar je het moet opnemen tegen een zwarte mantel. En dan is er nog dat spel met het "geheime lied", maar dat neemt niet iedereen hier letterlijk genoeg heb ik het idee. Zet hem op. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 12 juni 2010 gepost Auteur Share 12 juni 2010 gepost Aangezien vandaag de deadline is en ik toch geen inzendingen meer verwacht, heb ik besloten deze contest nu te sluiten. Dan heb ik ook alle tijd om me te richten op het WK voetbal. Ik was al bijna vergeten dat deze contest nog open stond. Als ik geweten had dat ik met een stel Nintendo leken op een forum zat, dan had ik de contest wel op een niveau gemaakt dat meer geschikt is voor jullie. Ikzelf vond hem namelijk erg makkelijk. Overigens begrijp ik niet waarom Randy nog steeds de wammes award heeft en niet djkoelkast, maar dat terzijde. Nou, dit is de uitslag geworden: 1. RM en MarsM (51 punten) 2. randy_roes (30 punten) 3. samba-boy (15 punten) 4. Hinse (12 punten) Gebroeders M gefeliciteerd, jullie zijn de winnaars van de Nintendo Track Contest. En dit waren dan de spellen: 1. Nintendo - 2. Game Boy Advance - Mario Party Advance (intro) 3. Nintendo 64 - 4. Game Boy Color - 5. Nintendo DS - 6. Nintendo - 7. Super Nintendo - Secret of Evermore (intro/credits) 8. GameCube - 9. Wii - Super Smash Brothers Brawl (savepoint) 10. Nintendo 64 - F-Zero X (titelscherm) 11. Nintendo - 12. Game Boy - 13. Super Nintendo - 14. GameCube - 15. Game Boy Color - 16. Super Nintendo - Super Mario All-Stars (SMB2 - Wart) 17. Game Boy Advance - 18. Nintendo 64 - Star Fox 64 (titelscherm) 19. Nintendo DS - 20. Wii - Super Mario Galaxy (menu) 21. GameCube - Luigi's Mansion (ingame) 22. Nintendo - Wizards and Warriors III - Kuros: Visions of Power (knight store) vanaf 2:18 23. Nintendo 64 - 24. Game Boy Advance - 25. Super Nintendo - Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 13 juni 2010 gepost Share 13 juni 2010 gepost Gefeliciteerd Randy Het was echt extreem moeilijk hoor. En je noemt ons leken, nou je moet echt een pro zijn wil je al die antwoorden raden. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 13 juni 2010 gepost Share 13 juni 2010 gepost ik krijg felicitaties voor m'n tweede plaats, geweldig Broers M, proficiat! Link naar bericht Delen op andere sites
RM 13 juni 2010 gepost Share 13 juni 2010 gepost Thanks Wij wisten er ook vrij weinig, maar met youtube, google en het forum konden wij toch heel ver komen Ik mis trouwens wel in de lijst waar het geheime muziekje nou zat...? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 13 juni 2010 gepost Auteur Share 13 juni 2010 gepost Ik mis trouwens wel in de lijst waar het geheime muziekje nou zat...? Nummer 11 hè, het staat er letterlijk. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 13 juni 2010 gepost Share 13 juni 2010 gepost Oh sorry RM en MarsM, op m'n smartphone met slaperige ogen had ik de uitslag niet helemaal juist gelezen. De felicitaties gaan natuurlijk naar jullie. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 13 juni 2010 gepost Share 13 juni 2010 gepost Nummer 11 hè, het staat er letterlijk. Dat ik daar gewoon overheen lees Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 juni 2010 gepost Share 13 juni 2010 gepost Leuke contest maar voor mij te specifiek en dus te moeilijk, daarom heb ik ook niet meegedaan. Ik herkende alleen dat 5 een Zelda was, maar gezien ik nooit een Zelda heb gespeeld was het allemaal onbegonnen werk. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten