djkoelkast 29 juli 2010 gepost Auteur Share 29 juli 2010 gepost Sinds wanneer heb je een telefooncentrale nodig om een bespreking te maken? Gaan we lollig doen? Ik moet eerst die centrale op orde hebben, dan heb ik weer tijd voor andere dingen die veel tijd kosten. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 29 juli 2010 gepost Share 29 juli 2010 gepost Gaan we lollig doen? Ja! Maar even zere-neus... Ik weet hoeveel tijd er in zo'n bespreking kruipt, alles samen ben je er toch véél uurtjes aan bezig. -Film kijken -Verhaal en mening ietwat neerpennen -Bespreking inspreken -Juiste beelden selecteren en deze goed knippen -alles bijeen plakken -intro en outro maken -alles afwerken Veel werk, maar als je een mooi resultaat hebt dan heb je de tijd ervoor over! Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 29 juli 2010 gepost Share 29 juli 2010 gepost (aangepast) En ik ben bezig met een gozer op YouTube helemaal af te kraken, dus ik zit ook helemaal gebakken. Proost! 29 juli 2010 aangepast door samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 juli 2010 gepost Auteur Share 29 juli 2010 gepost Je zou beter het forum helpen dan iemand anders afzeiken Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 29 juli 2010 gepost Share 29 juli 2010 gepost Je zou beter het forum helpen dan iemand anders afzeiken eens mee! Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 30 juli 2010 gepost Share 30 juli 2010 gepost Je zou beter het forum helpen dan iemand anders afzeiken Hij begon Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten