Frey 17 oktober 2010 gepost Share 17 oktober 2010 gepost Vonden jullie de game characters en de game screenshots iets toevoegen aan de Multi-Personal Favorites contest? Ik had het eigenlijk bedacht voor een aparte game contest, zodat er wat meer variatie zou zijn. Maar het was te moeilijk om samen te stellen en de deelnemers zouden er helemaal niet uit komen. Daarom besloot ik om ze in deze contest te gebruiken, daar kwamen ze beter tot hun recht. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 17 oktober 2010 gepost Share 17 oktober 2010 gepost De screenshots waren gelijkaardig aan "raad het plaatje: games", dus een volledige contest hiermee zou dat topic wel ondermijnen. Maar een gehele contest gamepersonages zou wel eens tof kunnen zijn. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 17 oktober 2010 gepost Share 17 oktober 2010 gepost Maar een gehele contest gamepersonages zou wel eens tof kunnen zijn. Ik heb alleen geen idee hoeveel van die contests dan mogelijk zijn. Ik ben ook bang dat het al snel te moeilijk wordt voor veel mensen die daardoor niet meedoen. Daarom leek het me ideaal voor in een contest als deze. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 oktober 2010 gepost Share 17 oktober 2010 gepost Wat dacht je van een eindbazen ID contest, lang niet iedereen kent de eindbazen, maar aan hoe het er uit ziet moet je toch al een genre/console kunnen afleiden. Denk wel dat die dan maximaal 1x gehouden kan worden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 17 oktober 2010 gepost Share 17 oktober 2010 gepost Dat zou wel heel leuk kunnen zijn ja. Zo zijn er misschien nog wel meerdere thema's mogelijk. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 18 oktober 2010 gepost Share 18 oktober 2010 gepost Zo'n idee met eindbazen kan ook met films worden gedaan natuurlijk, door slechterikken uit films als onderwerp te nemen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 18 oktober 2010 gepost Share 18 oktober 2010 gepost Zo'n idee met eindbazen kan ook met films worden gedaan natuurlijk, door slechterikken uit films als onderwerp te nemen. Zo'n contest zie ik zeer zeker zitten, maar niet om te maken, ik wil er aan meedoen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 22 november 2010 gepost Share 22 november 2010 gepost Toch jammer dat er nog steeds contests zijn waar maar 3 mensen aan meedoen ofzo. Ik heb pas besloten om gewoon overal aan mee te doen. Ook al weet ik maar 1 of 2 antwoorden, ik zend vanaf nu gewoon in. Als er maar 2 of 3 mensen in de scorelijst staan, dat is toch ook geen gezicht. Lekker meedoen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 12 december 2010 gepost Share 12 december 2010 gepost Hoe doen we het met de contests tijdens de kerstvakantie straks? Ik kan me voorstellen dat sommige mensen dan even andere voorkeuren hebben en het is zonde als er straks bijna niemand zou meedoen. Een kleine pauze of de contests gewoon wat langer door laten lopen? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 december 2010 gepost Share 12 december 2010 gepost Mag allebei, misschien wordt het juist drukker Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 12 december 2010 gepost Share 12 december 2010 gepost Ik ga ook proberen om tegenwoordig aan alle contests mee te doen, ook al weet ik er maar een paar. We moeten er toch gewoon mee doorgaan. De kerstcontest doe ik niet aan mee, aangezien ik mee heb geholpen deze contest te maken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 27 februari 2013 gepost Share 27 februari 2013 gepost Is er nog interesse in een deel 2 van de Voices of Cartoons contest? Heb deze al sinds 2011 klaarstaan, maar nog nooit gepost. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 februari 2013 gepost Share 27 februari 2013 gepost Sowieso leuk weer eens een contest te doen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 27 februari 2013 gepost Share 27 februari 2013 gepost Hier is ook interesse. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 27 februari 2013 gepost Share 27 februari 2013 gepost Prima idee, al verwacht ik niet al te hoog te scoren . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 23 maart 2013 gepost Share 23 maart 2013 gepost Contests waarvan de awards inmiddels zijn uitgedeeld, zijn gesloten en naar het archief verplaatst . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 8 december 2014 gepost Share 8 december 2014 gepost Ik zou binnenkort misschien wel weer eens een contest willen organiseren. Ik ben weer helemaal into gaming de laatste tijd, dus mogelijk weer iets met Nintendo muziek. Dat liep voorheen niet echt lekker en daarom wil ik er deze keer dan een extra thema aan vastplakken, zoals Final Bosses. Zo is het makkelijker zoeken voor sommigen. Â Laat maar weten of er interesse is, dan wil ik dat misschien doen na de kerstvakantie. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 december 2014 gepost Share 8 december 2014 gepost Altijd leuk om te proberen, maar maak je het te moeilijk zul je weinig animo hebben. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 9 december 2014 gepost Share 9 december 2014 gepost Als er maar gezocht en gevonden kan worden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 9 december 2014 gepost Share 9 december 2014 gepost ik heb nog nooit een nintendo zelf gehad (behalve een DS). Dus zal lastig worden, maar idd als ik kan opzoeken kom ik misschien een eind. Met de quiz van keetie was ik aan opzoeken nog niet echt toegekomen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 14 oktober 2016 gepost Share 14 oktober 2016 gepost Zo, was dat alweer zo lang geleden? De tijd vliegt... Heb inmiddels een paar probeersels, enkele Nintendo gerelateerde contests. Eentje met Final Boss muziek, eentje met plaatjes van karakters en eentje met muziek uit verschillende Mario spellen. Misschien binnenkort eens iets mee doen als er nog animo voor is? Vooral na het debacle van mijn laatste contest, dat zit me nog steeds dwars. Heb er een zooitje van gemaakt toen uit frustratie. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 14 oktober 2016 gepost Share 14 oktober 2016 gepost (aangepast) In het kader van de contests die je hebt voorbereid; Zeker doen! Ik vind het ook wel eens leuk om te zoeken naar antwoorden 14 oktober 2016 aangepast door RM Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 oktober 2016 gepost Share 14 oktober 2016 gepost Boss-music zou ik niets van weten, ik heb vrijwel nooit spellen ècht gespeeld. Ik had er zo veel dat ik niet verder dan 5-10 minuten spelen kwam per spel Welcome to MSX/Amiga  Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 14 oktober 2016 gepost Share 14 oktober 2016 gepost (aangepast) 32 minutes ago, djkoelkast said: Boss-music zou ik niets van weten, ik heb vrijwel nooit spellen ècht gespeeld. Ik had er zo veel dat ik niet verder dan 5-10 minuten spelen kwam per spel Welcome to MSX/Amiga   Maar het is wel op te zoeken. 14 oktober 2016 aangepast door Frey Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 oktober 2016 gepost Share 14 oktober 2016 gepost Just now, Frey said: Â Maar het is wel op te zoeken. Â Misschien, maar dat zou ik voor zo'n contest niet zo snel doen. Mariomuziekjes en karakters wel. Â Een award hoef je voorlopig niet te maken, er is nog geen zicht op een versie die met deze forumversie werkt, helaas. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 14 oktober 2016 gepost Share 14 oktober 2016 gepost Jammer... Hopelijk komt het er nog een keer van. Is er ook geen andere manier om een soort award uit te reiken? Â Ik zal de Mario contest dan eerst in orde maken. Is een grote, omdat het een eenmalig iets is. Werkt het nog steeds zo dat een topic niet meteen verschijnt als het hier gepost wordt, of is dat ook veranderd? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 oktober 2016 gepost Share 14 oktober 2016 gepost Dat is hetzelfde, alle mods en admins kunnen het topic openen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 1 november 2016 gepost Share 1 november 2016 gepost On ‎14‎-‎10‎-‎2016 at 4:40 PM, djkoelkast said: Een award hoef je voorlopig niet te maken, er is nog geen zicht op een versie die met deze forumversie werkt, helaas.  Is het misschien iets om hier een keer een topic te maken met een soort eregalerij, een lijst met wie welke contests gewonnen hebben en hun gewonnen awards? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 november 2016 gepost Share 1 november 2016 gepost Ja dat kan. Â Het probleem met de awards is dat er nu wel een plugin voor is, maar die kost $25, zit vol met bugs en wordt al tijden niet onderhouden (mensen die hebben betaald klagen steen en been). Dat vind ik het allemaal niet waard. Het vorige awardsysteem zit nog wel in de database, dus technisch gezien is het op te lossen. Â Overigens moeten we ook eens naar zelf vertalen gaan kijken, lijkt me beter dan een brakke taalfile te kopen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 1 november 2016 gepost Share 1 november 2016 gepost Bij een vorige update had RM zo'n lijst, geloof ik. Het is best wel een goed idee van jou om de awards alsnog te kunnen laten zien zo. Er zijn zulke mooie bij!  Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 1 november 2016 gepost Share 1 november 2016 gepost Inderdaad ja. Het is toch zonde als er helemaal geen overzicht meer van te zien is. Bovendien is het zo toch nog gewoon mogelijk om prijsjes uit te delen bij een contest. Zal ik zo'n topic maken, of kan een moderator dat beter doen? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 1 november 2016 gepost Share 1 november 2016 gepost  48 minutes ago, Keetie said: Bij een vorige update had RM zo'n lijst, geloof ik. Het is best wel een goed idee van jou om de awards alsnog te kunnen laten zien zo. Er zijn zulke mooie bij!   Ik heb die lijst nog steeds, en  ik heb die lijst ook volledig bijgehouden, inclusief een tabblad met de Award spiegel (wie welke en hoeveel awards er heeft gewonnen). Uiteraard wil ik die lijst best openbaar maken en hier en daar wat verbeteren indien nodig en bijhouden.  Ik zal z.s.m. hier naar kijken en het topic openen   Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 november 2016 gepost Share 1 november 2016 gepost Zodra het awardsprogramma wel goed werkt of als er een gratis versie uitkomt zal ik die installeren. Alle awards die zijn uitgedeeld staan nog gewoon in de database en alle plaatjes zijn er ook nog. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 1 november 2016 gepost Share 1 november 2016 gepost Ja, maar wat Frey denk ik bedoelt is dat het natuurlijk wel leuk is om een overzicht te hebben, waarin je in 1 oogopslag kunt zien wie welke awards heeft. Dat overzicht heb ik altijd bijgehouden. Â Ik zal z.s.m. een topic openen in dit Forum onderdeel. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 november 2016 gepost Share 1 november 2016 gepost Ik heb iets geprobeerd en als het goed is staan de awards nu al wel weer goed in het systeem, want ik zie ze al weer staan in mijn adminomgeving. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 november 2016 gepost Share 1 november 2016 gepost Klik hier eens op ALL TIME:Â http://www.retroforum.nl/index.php?app=awards En je ziet dat ze er wel in staan (alleen nog niet werken) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 1 november 2016 gepost Share 1 november 2016 gepost Hier staan inderdaad het aantal gewonnen/verkregen awards, maar wellicht (hij is nu inderdaad nog leeg) is het niet volledig overzichtelijk... Hier staat bijvoorbeeld enkel de top 5 vermeld. Â Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 november 2016 gepost Share 1 november 2016 gepost Just now, RM said: Hier staan inderdaad het aantal gewonnen/verkregen awards, maar wellicht (hij is nu inderdaad nog leeg) is het niet volledig overzichtelijk... Hier staat bijvoorbeeld enkel de top 5 vermeld. Â Â Ik bedoel dat alle awards wel weer in het systeem zitten nu, alleen ze werken nog niet. Dus dit is al iets heel positiefs, want gisteren was er totaal niets te zien. Wellicht bij 1 van de komende updates. Dan heb je ook je awards weer bij je posts staan en in je profiel. Ik ben er dus wel mee bezig alles weer werkend te krijgen, maar ben afhankelijk van derden. Â Uiteraard is jouw overzicht sowieso een mooi iets en kan van mij ook als sticky topic in de ID Contest-categorie. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 1 november 2016 gepost Share 1 november 2016 gepost OK prima Ga ik daar aan werken  Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 november 2016 gepost Share 1 november 2016 gepost Als je in je profielsettings op Awards klikt zou je al moeten zien welke awards je hebt:Â http://www.retroforum.nl/settings/?area=awards Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 2 november 2016 gepost Share 2 november 2016 gepost Dat werkt inderdaad. Het begin is er ! Â Als het weer helemaal werkt, zal ik ook de awards weer bijwerken. Zou fijn zijn als je jouw overzicht (tegen die tijd) zou willen updaten, RM, dan kan ik dat gebruiken. Ik geloof dat er in principe niet al te veel meer openstaat. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 2 november 2016 gepost Share 2 november 2016 gepost (aangepast) Nee dat klopt. 2 november 2016 aangepast door RM Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 4 december 2016 gepost Share 4 december 2016 gepost Inmiddels is de lijst met alle ID Contests, Pools en bijbehorende awards geplaatst in een nieuw topic. Hierin zijn ook alle statistieken te vinden. Â Ik heb nog in de planning staan om de huidige lijsten van de ID Contests en Pools op te splitsen in groepen, zodat het makkelijker is om terug te vinden welke Contests er zijn geweest en welk deel het laatste deel uit een reeks is geweest. Deze lijsten worden zo spoedig als mogelijk is toegevoegd. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 4 december 2016 gepost Share 4 december 2016 gepost Een diepe buiging voor de uitgebreide overzichten. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 4 december 2016 gepost Share 4 december 2016 gepost Mooie overzichten, bedankt daarvoor ! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 5 april 2017 gepost Share 5 april 2017 gepost Heb nog best wat contests klaar liggen, waaronder weer een nieuwe Nintendo muziek contest. Deze keer heb ik het concept wat aangepast, namelijk meer naar Muziek met Connectie. Nintendo Muziek met een Link om precies te zijn, die pun moest er wel bij. Â Dat maakt het ook wat makkelijker op te zoeken voor mensen die er verder niet zo veel mee hebben. Wil die graag zaterdagavond plaatsen, als er nog geen andere klaar staat. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 5 april 2017 gepost Share 5 april 2017 gepost (aangepast) Zaterdag is prima Er staan inderdaad nog geen andere contests gepland   5 april 2017 aangepast door RM Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 5 april 2017 gepost Share 5 april 2017 gepost On 4-12-2016 at 9:12 PM, TMP said: Mooie overzichten, bedankt daarvoor ! Â Ik zal binnenkort het overzicht weer volledig bijwerken nu alle pools en contests afgelopen zijn. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.