djkoelkast 3 januari 2013 gepost Auteur Share 3 januari 2013 gepost De arcade award is deze keer uitgereikt aan TMP. Alle scores zijn weer gereset, dus weer 4 maanden om te strijden voor de nummer 1 positie! Volgende reset na 1 mei 2013. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 3 januari 2013 gepost Share 3 januari 2013 gepost ! Eens kijken of ik de eer kan verdedigen... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 mei 2013 gepost Auteur Share 2 mei 2013 gepost Berleas is de winnaar van de wisseltroffee en mag de komende 4 maanden de arcadeaward in zijn awardskabinet voeren. De scores zijn weer gereset en degene die op 1 september de hoogste score heeft krijgt de award. Vergeet ook niet games aan te vragen, hoe meer games hoe meer kans! Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 3 mei 2013 gepost Share 3 mei 2013 gepost Berleas is de winnaar van de wisseltroffee en mag de komende 4 maanden de arcadeaward in zijn awardskabinet voeren. De scores zijn weer gereset en degene die op 1 september de hoogste score heeft krijgt de award. Terechte winnaar, ben zelf wel voorstander de high score competitie wat te verkorten (bijvoorbeeld naar twee maanden). Vier maanden is wel een beetje lang, aangezien je wel ziet dat op het einde de animo altijd wat terugloopt! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 mei 2013 gepost Auteur Share 3 mei 2013 gepost Terechte winnaar, ben zelf wel voorstander de high score competitie wat te verkorten (bijvoorbeeld naar twee maanden). Vier maanden is wel een beetje lang, aangezien je wel ziet dat op het einde de animo altijd wat terugloopt! Het was altijd 3 maanden, maar dat bleek toen te kort te zijn. Ik zou graag van nog een paar users input krijgen, dan is de periode in te korten naar een periode die iedereen schikt. We zitten nu wel met meer actieve users, dus het is wat mij betreft gewoon bespreekbaar. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten