randy_roes 10 mei 2010 gestart Share 10 mei 2010 gestart Dit spel was er voor het gamestopic, maar is in de vergetelheid geraakt. Daarom een reboot! De regels hier zijn hetzelfde als in het gamestopic, maar dan met films! Even een overzicht van de regels: Iemand post een plaatje uit een film, genre maakt niet uit, zolang het maar duidelijk is uit welke film het is (sequels etc) Vervolgens mag iedereen gaan raden uit welke film het plaatje komt. Let wel op: graag één poging per keer. Wanneer de plaatser van het plaatje een antwoord goedkeurt, dan mag degene met het juiste antwoord een nieuw plaatje posten. Het kan zo zijn dat je een film uit een reeks plaats, dan spreekt het voor zich dat de juiste naam van de film moet worden gegeven. Het is echter aan de opdrachtgever zelf om te bepalen of hij een antwoord goedkeurt. Als je meedoet, zorg er dan wel voor dat je actief meedoet. Als iemand geen nieuwe opdracht post, dan kan het spel lange tijd stilliggen. Daarom is er een tijdslimiet van 24 uur. Als 24 uur na goedkeuring van een antwoord geen nieuw plaatje is gepost, dan mag een willekeurig iemand de volgende opdracht plaatsen. We gaan er natuurlijk vanuit dat de opdrachtgever sowieso actief meekijkt, zodat de antwoorden niet pas laat worden gekeurd. Meld het even als je een tijdje weg zal zijn, terwijl je een opdracht hebt lopen. Speel dus lekker mee en wees ook creatief. Je kunt bijvoorbeeld ook een ander plaatje posten uit een film die al eens geraden is. En verraad uiteraard je opdracht niet in de naam van het plaatje. Hieronder wordt de stand bijgehouden. Een lijstje met users en hoeveel films ze al geraden hebben. Vervolgens een lijst met alle spellen die geweest zijn, links naar de bijbehorende plaatjes en de users die de desbetreffende opdrachten geraden hebben. (met dank aan Frey voor de uitgebreide regels bij Raad het plaatje: Games!) Scorelijst: Y J (15) randy_roes (14) djkoelkast (5) samba-boy (4) Frey (2) Hinse (2) Niveath (2) TMP (1) Opdrachten: 1 - The Dark Knight - Geraden door Y J 2 - Being There - Geraden door randy_roes 3 - The Good, The Bad and The Ugly - Geraden door Y J 4 - Help - Geraden door djkoelkast 5- Triangle - geraden door Y J 6- Batman Returns - geraden door randy_roes 7- A Nightmare On Elm Street 3: Dream Warriors - geraden door Hinse 8- Tango & Cash - geraden door randy_roes 9- Blade - geraden door samba-boy 10- V For Vendetta - geraden door Y J 11- Wayne's World - geraden door samba-boy 12- Police Academy - geraden door randy_roes 13- Bloodsport - geraden door samba-boy 14- Pokémon: The Movie 2000 - geraden door randy_roes 15- Dr. Strangelove or: How I learned to Stop Worrying And Love the Bomb - geraden door Y J 16- Man On The Moon - geraden door randy_roes 17- Hot Fuzz - geraden door Y J 18- Groundhog Day - geraden door samba-boy 19- Superbad - geraden door Y J 20- Fierce Creatures - geraden door randy_roes 21- Dawn Of The Dead (1978) - geraden door Y J 22- Time Bandits - geraden door randy_roes 23- The Outlaw Josey Wales - geraden door Y J 24- Clerks - geraden door randy_roes 25- Shadow Of The Vampire - geraden door Y J 26- Ghostbusters 2 - geraden door randy_roes 27- Terminator 2: Judgment Day - geraden door djkoelkast 28- War Games - geraden door randy_roes 29- Saw - geraden door Frey 30- 30 Days Of Night - geraden door randy_roes 31- Daredevil - geraden door Y J 25- Give My Regards to Broad Street geraden door Frey 26- De Lift - geraden door Y J 27- Dogma - geraden door randy_roes 28- Zombieland - geraden door Y J 29 - Costa - geraden door djkoelkast 30 - Die Ludolfs - Der Film: Dankeschön für Italien! - geraden door Hinse 31 - Men In Black - geraden door djkoelkast 32 - De Helaasheid Der Dingen - geraden door Niveath 33 - Seven Samurai - geraden door randy_roes 34 - Total Recall - geraden door Y J 35 - The Pink Panther Strikes Again - geraden door djkoelkast 36 - The girl with the dragon tattoo - geraden door TMP 37 - The Man with the Golden Gun - geraden door Niveath 38 - The Great Train Robbery - geraden door Y J Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 mei 2010 gepost Auteur Share 10 mei 2010 gepost Ik trap af met een simpele: Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 10 mei 2010 gepost Share 10 mei 2010 gepost The Dark Knight. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 mei 2010 gepost Auteur Share 10 mei 2010 gepost Juist! Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 10 mei 2010 gepost Share 10 mei 2010 gepost Juist! En aangezien het vorige topic nog open was en de laatste van mij was hierbij: Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 mei 2010 gepost Auteur Share 10 mei 2010 gepost Heb er daarnet nog op zitten kijken toen ik het topic reboot-te Ik denk aan Nine To Five Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 10 mei 2010 gepost Share 10 mei 2010 gepost Heb er daarnet nog op zitten kijken toen ik het topic reboot-te Ik denk aan Nine To Five Helaas. Samba-boy zijn aanname in dat topic (film met Peter Sellers) is correct. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 mei 2010 gepost Auteur Share 10 mei 2010 gepost Dan gok ik op Being There Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 10 mei 2010 gepost Share 10 mei 2010 gepost Dan gok ik op Being There Goed hoor, maar heb jij toevallig google of een andere versterker gebruikt? Zo niet, chapeau. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 mei 2010 gepost Auteur Share 10 mei 2010 gepost Zeer eerlijk: zag Days Of Our Lives staan, imdb, movie connections en de eerste films die ik zag waarvan ik wist dat Sellers erin speelde gegokt Volgende is vrij makkelijk denk ik Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 10 mei 2010 gepost Share 10 mei 2010 gepost The Good, the bad and the ugly? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 mei 2010 gepost Auteur Share 10 mei 2010 gepost Juist! (ik hoop dat er wel meer mensen komen posten, anders wordt dit ping pong tussen ons ) Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 10 mei 2010 gepost Share 10 mei 2010 gepost Juist! (ik hoop dat er wel meer mensen komen posten, anders wordt dit ping pong tussen ons ) Haha, idd. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 11 mei 2010 gepost Share 11 mei 2010 gepost Ik wil best posten, maar bij het plaatje hierboven heb ik echt geen idee. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 11 mei 2010 gepost Share 11 mei 2010 gepost De naam van die file spreekt mijn mening: What the hell is this Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 11 mei 2010 gepost Share 11 mei 2010 gepost Dan is het tijd voor een tip. Deze mensen zijn bezig met goede hulp te zoeken. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 11 mei 2010 gepost Auteur Share 11 mei 2010 gepost Zeer eerlijk, dit plaatje zegt me ook niets. Ik heb natuurlijk ook nog niet ALLE films ooit gemaakt gezien Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 11 mei 2010 gepost Share 11 mei 2010 gepost Zeer eerlijk, dit plaatje zegt me ook niets. Ik heb natuurlijk ook nog niet ALLE films ooit gemaakt gezien Met de eerder-gegeven tip komt zelfs iemand die geen enkele film gezien heeft er. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 12 mei 2010 gepost Share 12 mei 2010 gepost Dan maar een extra tip. Deze film is afgelopen april nog uitgezonden in een speciale week van de AVRO die volledig gewijd was aan een historisch evenement dat precies 40 jaar geleden was. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 mei 2010 gepost Share 12 mei 2010 gepost Na heel veel ronddwalen en jouw gedachtengoed denk ik aan: Help! van the Beatles: http://www.imdb.com/title/tt0059260/ Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 12 mei 2010 gepost Share 12 mei 2010 gepost Na heel veel ronddwalen en jouw gedachtengoed denk ik aan: Help! van the Beatles: http://www.imdb.com/title/tt0059260/ Dat is helemaal juist Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 mei 2010 gepost Share 12 mei 2010 gepost Nieuwe opgave: Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 12 mei 2010 gepost Auteur Share 12 mei 2010 gepost Ik heb die film zeker ooit gezien, maar dit is een zuivere gok. P2? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 mei 2010 gepost Share 12 mei 2010 gepost Ik heb die film zeker ooit gezien, maar dit is een zuivere gok. P2? Nee joh, P2 ging over een parkeergarage tijdens kerst, dat is niet deze film Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 13 mei 2010 gepost Share 13 mei 2010 gepost Texas Chainsaw Massacre? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 mei 2010 gepost Share 13 mei 2010 gepost Nee, ook totaal uit de buurt. Kleine hint: het is een recente film, P2 is al een stuk ouder dan deze. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 13 mei 2010 gepost Auteur Share 13 mei 2010 gepost Misschien wordt het tijd voor een iets duidelijker tip dan "recenter als P2" ? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 mei 2010 gepost Share 13 mei 2010 gepost Film van vorig jaar, 2009. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 13 mei 2010 gepost Auteur Share 13 mei 2010 gepost Is het The Last House On The Left? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 mei 2010 gepost Share 13 mei 2010 gepost Is het The Last House On The Left? Nee, dat is hem niet. Nee, dat is hem niet. Nee, dat is hem niet. Nee, dat is hem niet. Nee, dat is hem niet. Nee, dat is hem niet. Nee, dat is hem niet. Nee, dat is hem niet. Nee, dat is hem niet. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 13 mei 2010 gepost Auteur Share 13 mei 2010 gepost ik denk dat dat het niet is Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 mei 2010 gepost Share 13 mei 2010 gepost 2012? :N :N :N Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 mei 2010 gepost Share 13 mei 2010 gepost Triangle? :Y En de reden van de herhaling: kijk de film maar Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 14 mei 2010 gepost Share 14 mei 2010 gepost Dan nu de volgende. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 14 mei 2010 gepost Share 14 mei 2010 gepost In reactie op een topicrapport: Zou iedereen gewoon na het correct beantwoorden van zijn vraag, de score mee kunnen nemen? Ik zal aan het eind van het topic / om de zoveel tijd de OP wel aanpassen. Ik ga niet na elk correct antwoord de OP aanpassen. Scores kunnen prima zelf worden bijgehouden. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 14 mei 2010 gepost Share 14 mei 2010 gepost (aangepast) Scorelijst: Y J (3) randy_roes (1) djkoelkast (1) Vanaf hier zelf bijhouden a.u.b 14 mei 2010 aangepast door TMP Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 14 mei 2010 gepost Auteur Share 14 mei 2010 gepost Dan nu de volgende. Batman Returns Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 14 mei 2010 gepost Auteur Share 14 mei 2010 gepost Vanaf hier zelf bijhouden a.u.b Ik was degene die ze hier verwend heb door steeds te updaten , zal dat ook wel soms eens doen hoor. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 14 mei 2010 gepost Share 14 mei 2010 gepost Ik was degene die ze hier verwend heb door steeds te updaten , zal dat ook wel soms eens doen hoor. Het is gewoon handig dat iedereen na het correct beantwoorden even de score bijhoudt. Dan wil ik die best wel in de OP aanpassen of totaalscores uitrekenen na meerdere topics. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 14 mei 2010 gepost Share 14 mei 2010 gepost Batman Returns Correct. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 15 mei 2010 gepost Auteur Share 15 mei 2010 gepost Uiteraard wens ik bij de volgende opdracht de volledige titel Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 15 mei 2010 gepost Share 15 mei 2010 gepost Nightmare on Elm Street Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 15 mei 2010 gepost Auteur Share 15 mei 2010 gepost Wat zei ik? Volledige titel! Dus mis. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 15 mei 2010 gepost Share 15 mei 2010 gepost A Nightmare on Elm Street Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 15 mei 2010 gepost Auteur Share 15 mei 2010 gepost Neen, het is dus een van de sequels.... Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 15 mei 2010 gepost Share 15 mei 2010 gepost A Nightmare on Elm Street 3: Dream Warriors ? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 15 mei 2010 gepost Auteur Share 15 mei 2010 gepost Die is het! Punt voor Hinse Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 15 mei 2010 gepost Share 15 mei 2010 gepost haha in 1 keer goed gegokt De volgende: Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten