randy_roes 9 mei 2010 gestart Share 9 mei 2010 gestart Toch ook wel een klassieker van vroeger: De Freggels (Fraggle Rock oorspronkelijk) Gemaakt door Jim Henson, de man achter de poppen in de muppets en sesamstraat. Ik heb de dvd-box met de eerste 17 afleveringen hier thuis liggen, weet niet of de andere afleveringen al op dvd zijn uitgebracht. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 20 mei 2010 gepost Share 20 mei 2010 gepost Heb dit nooit gezien helaas. Maar als ik de lijst met Nederlandse stemmen zie, dan vind ik dat een indrukwekkend lijstje. Gobo - Frans van Dusschoten Bobby - Hans Dagelet Jet - Maria Lindes Mollie - Angelique de Boer Wimmie - Olaf Wijnants Oom Roel - Paul van Gorcum Doc - Dick Scheffer Gloria de Storthoop - Tonny Huurdeman Filo - Olaf Wijnants Soof - Olaf Wijnants Junior Griezel - Dick Scheffer Ma Griezel - Maria Lindes Koning Griezel - Frans van Dusschoten Zat hier een doorlopend verhaal in of waren dit allemaal losstaande afleveringen? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 21 mei 2010 gepost Share 21 mei 2010 gepost Ik vond de muppets altijd geweldig, maar de freggles vond ik eigenlijk niet zo. Mag die topic niet naar klaag maar raak ? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 mei 2010 gepost Share 21 mei 2010 gepost Ik heb er nog een plaat van, maar heel veel weet ik er niet van. Je had doeners die bouwden allemaal heel grote bouwwerken en de Freggels aten die dan weer op. Reizende oom Roel stuurde altijd kaartjes en de Freggels woonden onder iemands huis. Die man had een hond, maar die ving de Freggels nooit en buiten had je de griezels en een pratende composthoop. Dit is alles wat ik me herinner En natuurlijk de intro: http://www.youtube.com/watch?v=2DZaht8UeOA Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 november 2010 gepost Auteur Share 5 november 2010 gepost Even toch dit topic ook een kickje geven: nu de intro in véél betere kwaliteit én op onze zideo account: http://www.zideo.nl/index.php?playzideo=6b34695a6d6c3576&zideo=6c5971596e46343d Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 5 november 2010 gepost Share 5 november 2010 gepost Mooie upload Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 5 november 2010 gepost Share 5 november 2010 gepost Aanstekelijk nummer blijft het toch Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 november 2010 gepost Auteur Share 5 november 2010 gepost Je wordt er gewoon blij van van die intro Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 6 november 2010 gepost Share 6 november 2010 gepost Grappig dat ik dat zinnetje 'werk je zorgen weg' altijd verkeerd verstaan heb. Ik dacht altijd aan iets van ' ....opgelet'. Maar dat 'weg' sluit natuurlijk precies aan op dat 'pech' in de regel erna. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 november 2010 gepost Share 6 november 2010 gepost "werk is onderweg" heb ik altijd verstaan Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 7 november 2010 gepost Share 7 november 2010 gepost haha onze docent wiskunde is hier helemaal gek op en ging toen in de les de freggles intro laten zien via de beamer haha Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.