randy_roes 7 mei 2010 gestart Share 7 mei 2010 gestart Bespreek hier alle korte filmpjes die B&A hebben gemaakt. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 8 mei 2010 gepost Share 8 mei 2010 gepost Ik blijf me verbazen over die aflevering met die walnoten. Er zijn zoveel shorties met zoveel verhalen, plaatsen en acties erin, maar die shorty waarin Bassie wat loopt te goochelen en te rekenen met die walnoten is niets meer dan een simpel gesprek in de haven. En het boeit nog ook Quote Link naar bericht Delen op andere sites
De Baron 4 juli 2011 gepost Share 4 juli 2011 gepost Ik vind het filmpje waarin Bassie en Adriaan boodschappen doen in de supermarkt wel lollig. Vooral die scène waarin Bassie een zak Capucijners uit de schappen haalt, die lek blijkt te zijn. En Adriaan roept: Bassie, die zak met Capucijners is lek! WOOOOOOOH BASSIE WOOOH! Haha, en dan hoor je een hoop geknetter en dan ligt Adriaan tussen allerlei producten die zijn afgeprijst. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 13 juli 2011 gepost Share 13 juli 2011 gepost Paard nummer 5 ging in de 5e race als 5e over de finish. "Hallo Vriendjes en Vriendinnetjes" was mijn allereerste B&A videoband, dus die shorties blijven me altijd bij. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 15 juli 2011 gepost Share 15 juli 2011 gepost Het alfabet, de shortie die op geen enkele uitgave te vinden was, is mij juist heel veel bijgebleven, samen met de shortie ver dat rekenen met noten Heb jarenlang een opname op video gehad van de TROS van die 2 shorties, vandaar, haha Quote Link naar bericht Delen op andere sites
De Baron 30 juli 2011 gepost Share 30 juli 2011 gepost 't is alleen wel jammer dat op de DVD Leren en lachen met Bassie & Adriaan, de filmpjes op willekeurige volgorde staan. Dan heb je een stel filmpjes die van een film komen, en dan heb je filmpjes uit de jaren 90 die van een video komen. 't was leuker geweest, als alles op de juiste volgorde op DVD geplaatst werd. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 30 juli 2011 gepost Share 30 juli 2011 gepost 't is alleen wel jammer dat op de DVD Leren en lachen met Bassie & Adriaan, de filmpjes op willekeurige volgorde staan. Dan heb je een stel filmpjes die van een film komen, en dan heb je filmpjes uit de jaren 90 die van een video komen. 't was leuker geweest, als alles op de juiste volgorde op DVD geplaatst werd. Klopt, ben ik het ook mee eens. Het valt echter in het niet bij die achterlijke tussenstukjes waarin ze de complete shorty inclusief beelden die je net gezien hebt, lopen te herkauwen. We weten dat je je gordel om moet in de auto, dat hebben we net al gezien! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
De Baron 1 augustus 2011 gepost Share 1 augustus 2011 gepost Weet je wat ik ook zo opmerkelijk vind? In de shortie met daarin het liedje: Veilig oversteken, dan zie je tijdens het tweede refrein Bassie en Adriaan dus zingend oversteken, en dan zie je links in beeld een voetgangers stoplicht, en daarop zie je dat het bovenste licht groen is. Volgensmij hebben ze de kleur van het rode stoplicht veranderd in groen. Ziet er maar maf uit. En dan heb ik het dus over de DVD versie. Ik geloof dat dat lichtje op de videoband gewoon rood was. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 2 augustus 2011 gepost Share 2 augustus 2011 gepost Weet je wat ik ook zo opmerkelijk vind? In de shortie met daarin het liedje: Veilig oversteken, dan zie je tijdens het tweede refrein Bassie en Adriaan dus zingend oversteken, en dan zie je links in beeld een voetgangers stoplicht, en daarop zie je dat het bovenste licht groen is. Volgensmij hebben ze de kleur van het rode stoplicht veranderd in groen. Ziet er maar maf uit. En dan heb ik het dus over de DVD versie. Ik geloof dat dat lichtje op de videoband gewoon rood was. Verrek, nu je het zegt... Was er een paar jaar geleden op het forum ook niet gedoe over dat Bassie en Adriaan door rood liepen ofzo? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.