Mr_T 6 mei 2010 gestart Share 6 mei 2010 gestart In dit topic posten de moderators wanneer zij minder of niet aanwezig zullen zijn op het forum. Ook als wij er niet zijn, gaan we er van uit dat jullie je gedragen We lezen alles Ik ben de komende drie weken wat minder actief op het forum door drukte en vakantie's in ons bedrijf. Meer werk voor mij dus... Rond 24 mei ben ik weer volledig tot jullie beschikking Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 22 mei 2010 gepost Auteur Share 22 mei 2010 gepost Ik ga er vandoor om een lang paasweekend in Valkenburg door te brengen (uiteraard met bezoek aan de mergelgrot en de rodelbaan...). Na het weekend ben ik weer volledig tot uw aller beschikking! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 mei 2010 gepost Share 22 mei 2010 gepost We verwachten wel foto's natuurlijk Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 22 mei 2010 gepost Share 22 mei 2010 gepost Ik ga er vandoor om een lang paasweekend in Valkenburg door te brengen (uiteraard met bezoek aan de mergelgrot en de rodelbaan...). Na het weekend ben ik weer volledig tot uw aller beschikking! Pasen alweer Veel plezier . Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 24 mei 2010 gepost Auteur Share 24 mei 2010 gepost We verwachten wel foto's natuurlijk Helaas, we zijn niet meer naar de grot geweest. Van de zomer (of misschien de week van 21 juni al) staat een nieuw bezoek gepland Pasen alweer :+Veel plezier . Ja ja, en lekkere eieren dat we op hebben... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 juni 2010 gepost Share 6 juni 2010 gepost Mr_T zit momenteel zonder internet, dus is tot eind van de komende week nauwelijks aanwezig. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 26 augustus 2010 gepost Share 26 augustus 2010 gepost Morgen zal ik hier zeer weinig aanwezig zijn en in het weekend helemaal niet want ik zit dan in Spa-Francorchamps voor de Formule 1 wedstrijd. De deadline voor de Vuelta-poule blijft zaterdag om 12.00 's middags en zodra ik thuis ben zondagavond zal ik de ploegen bekend maken en de eerste uitslagen berekenen. Goed weekend iedereen Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 13 december 2010 gepost Share 13 december 2010 gepost Jullie hebben het misschien gemerkt, maar de laatste dagen ben ik vrij weinig aanwezig geweest. Dit om een zeer simpele reden: ik heb nog massa's overuren staan op het werk en moest deze nog opnemen voor het eind van het jaar; dus ga ik (startend binnen een dikke 2-3 uur) een weekje op vakantie; en hiervoor moest veel worden geregeld (dat heb ik dus de afgelopen dagen gedaan) Normaal gesproken kom ik zaterdag weer thuis. De autocontest zal dus ook met een week worden verlengd, en jullie zullen nog een weekje moeten wachten eer je weer kan stemmen op een beste 2D platformer. Ik vertrek nu naar Zaventem voor een weekje Italië, Hooooiiii!!! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 13 december 2010 gepost Share 13 december 2010 gepost Veel plezier ! Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 13 december 2010 gepost Share 13 december 2010 gepost Doe je goed, Randy! Geniet ervan! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 december 2010 gepost Share 13 december 2010 gepost Lekker man, geniet er van! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 25 augustus 2011 gepost Share 25 augustus 2011 gepost Tot en met zondagavond ben ik afwezig wegens de F1 in Spa. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 augustus 2011 gepost Share 25 augustus 2011 gepost Viel Spa ss Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 29 augustus 2011 gepost Share 29 augustus 2011 gepost Ik was vergeten aan te geven dat ik ook weg ben, van afgelopen woensdag t/m vanavond. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 augustus 2011 gepost Share 29 augustus 2011 gepost Ik vond het al zo rustig Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 29 augustus 2011 gepost Share 29 augustus 2011 gepost Ik vond het al zo rustig Geen vrees, ik ben terug Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 augustus 2011 gepost Share 29 augustus 2011 gepost Hoe was het in Spa? Ik heb niet gekeken maar zag wel dat ze het gingen uitzenden op VT4 Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 29 augustus 2011 gepost Share 29 augustus 2011 gepost Hoe was het in Spa? Ik heb niet gekeken maar zag wel dat ze het gingen uitzenden op VT4 Zeer tof, als F1 fan iets wat je niet mag missen. Zeker niet omdat het een mooie GP was. Dit was nu de 7e of 8e keer dat ik ging en het verveelt niet. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 augustus 2011 gepost Share 29 augustus 2011 gepost En er reed eindelijk een Belg mee deze keer he? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 29 augustus 2011 gepost Share 29 augustus 2011 gepost Inderdaad, toch wel een toffe extra om te gaan. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten