randy_roes 5 mei 2010 gestart Share 5 mei 2010 gestart Ja toen vond je het al vet dat er in de achtergrond tussen de heuvels in de verte wat wolkenkrabbers stonden. Met je eigen inlevingsvermogen waande je je dan in Monaco. Waar is de tijd ... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 5 mei 2010 gepost Share 5 mei 2010 gepost Waar is de tijd ... We worden oud... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 mei 2010 gepost Auteur Share 5 mei 2010 gepost We worden oud... Gelukkig worden als gevolg daarvan veel meer dingen retro! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 5 mei 2010 gepost Share 5 mei 2010 gepost Gelukkig worden als gevolg daarvan veel meer dingen retro! Ja, het is ook fijn dat het merendeel dat je je van vroeger herinnert de goede dingen zijn, plus het feit dat je zaken gaat verbloemen. Heerlijk Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 mei 2010 gepost Share 5 mei 2010 gepost Vroeger was alles beter Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 6 mei 2010 gepost Auteur Share 6 mei 2010 gepost Vroeger was alles beter Bwa, tot nu toe vind ik dat ik toch beter word met ouder te worden Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 6 mei 2010 gepost Share 6 mei 2010 gepost Bwa, tot nu toe vind ik dat ik toch beter word met ouder te worden Ja, maar je voorstelling van vroeger wordt ook steeds positiever/magischer/onaantastbaarder. Morgen zal ik snel weer een megapost plaatsen van een random uitgever, want het offtopic gepraat loopt de spuigaten uit hier. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 6 mei 2010 gepost Auteur Share 6 mei 2010 gepost Topic is gesplitst (ging over spelontwikkelaars, hier het oorspronkelijke topic) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 mei 2010 gepost Share 6 mei 2010 gepost Vroeger hadden we Raider Vroeger hadden we Sporthuis center Vroeger hadden we Victoria Vesta Vroeger betaalden we 17,5% B.T.W. Vroeger was de benzine 25 cent goedkoper Maarja... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 6 mei 2010 gepost Share 6 mei 2010 gepost Vroeger hadden we geen retroforum (toen was het ook niet nodig ). Tja, die hang naar het verleden, of het nu op gebied van retro-apparatuur is of op gebied van sociale zaken, het blijft fascinerend. Maar we leven nu, en later is al lang begonnen... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 6 mei 2010 gepost Share 6 mei 2010 gepost De programma's die Kindernet vroeger uitzond waren ook een stuk beter/leuker dan de meeste troep die er nu op Nickelodeon te zien is als je het mij vraagt. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 6 mei 2010 gepost Share 6 mei 2010 gepost Ach, dat vroeger alles beter was zeggen we nu ook alleen maar. Over tien jaar zeggen we dat het tien jaar geleden zoveel beter was. Geniet van het nu, dat is het enige wat we hebben . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 6 mei 2010 gepost Auteur Share 6 mei 2010 gepost Geniet van het nu, dat is het enige wat we hebben . Dat is niet waar, we hebben ook het verleden! En toen was alles beter.... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 mei 2010 gepost Share 6 mei 2010 gepost En gezien we over 2 jaar geen toekomst meer hebben moeten we nu van vroeger genieten. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 6 mei 2010 gepost Auteur Share 6 mei 2010 gepost Zeg niet dat jij iets ziet in die 2012 theorie? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 mei 2010 gepost Share 6 mei 2010 gepost Het is geen theorie maar de waarheid Dus allemaal ons aluminium hoedje op, zodat onze gedachten niet kunnen worden gelezen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 6 mei 2010 gepost Share 6 mei 2010 gepost In 2012 gaan we er allemaal aan. Een alien zal geen respect hebben voor ons, zelfs niet voor de knuffelbelg! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 6 mei 2010 gepost Auteur Share 6 mei 2010 gepost Help!!!! Mijn mede admin heeft zijn verstand verloren... Dr. Phil, help mij. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 mei 2010 gepost Share 6 mei 2010 gepost Help!!!! Mijn mede admin heeft zijn verstand verloren... Dr. Phil, help mij. Rustig, daar is hij al: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 6 mei 2010 gepost Auteur Share 6 mei 2010 gepost Ok, nu ben ik ervan verzekerd, de wereld zal vergaan in 2012 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.