djkoelkast 3 december 2011 gepost Share 3 december 2011 gepost Ik heb er al zin in, blijft een zeer goede reeks dit! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 3 december 2011 gepost Auteur Share 3 december 2011 gepost Ik heb er al zin in, blijft een zeer goede reeks dit! Mja, maar op een gegeven moment is de koek wel op denk ik. Vergeet dus niet een voorkeur aan te geven. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 4 december 2011 gepost Share 4 december 2011 gepost Mijn voorkeur: Met stip op een: Valve Atari Rockstar Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 4 december 2011 gepost Auteur Share 4 december 2011 gepost Apogee/id Software stond bekend om het shareware-principe, zodat er bijna geen boxed spellen gereleased zijn. Ik volgde zojuist even een objectveiling op eBay en vond dat er toch wel vrij veel geboden werd op Keen Dreams. Natuurlijk zijn er voorbeelden van veel hogere bedragen voor spellen, maar meestal gaat het dan om een console-spel in puntgave conditie. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 maart 2012 gepost Share 21 maart 2012 gepost Misschien kun je ook nog wat geschiedenis uitzoeken van 2K games, die hebben/hadden ook allemaal verschillende divisies en landen/plaatsen. Ben erg benieuwd naar het hoe en wat. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
revivalstudios 13 juni 2012 gepost Share 13 juni 2012 gepost Hier een prachtige top-documentaire over de rise and fall van Imagine software en ocean software. De uitgever-giganten van de jaren 80! (Ocean is later overgenomen door infogrames) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 14 juni 2012 gepost Auteur Share 14 juni 2012 gepost Zeer interessant filmpje! Heb de link naar je post toegevoegd aan de OP. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 juni 2012 gepost Share 14 juni 2012 gepost Ah, die heb ik ook in mijn collectie, ik ga binnenkort alles online knallen op 480p zodat het nog een beetje kijkbaar is ook Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 augustus 2013 gepost Share 22 augustus 2013 gepost Anco lijkt me een leuke toevoeging, ik heb net een blad gevonden met wat titels van ze, die zet ik straks in de gallery. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
T_inus 3 maart 2014 gepost Share 3 maart 2014 gepost Erg mooi topic dit! Heb al erg veel nostalgie voorbij zien komen. Anco, hadden die niet een voetbal game? Kan ik me iets van herinneren Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 maart 2014 gepost Share 3 maart 2014 gepost Ja, sowieso voetbal ook, de bekendste voetbalserie van de Amiga: Kick Off Quote Link naar bericht Delen op andere sites
T_inus 4 maart 2014 gepost Share 4 maart 2014 gepost Juist, dat is hem idd! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 14 december 2014 gepost Auteur Share 14 december 2014 gepost Dikke schop! (Ohnee dat hoeft niet want het topic is sticky ) Â Ik had het nieuws blijkbaar gemist, maar een paar weken geleden heeft 3D Realms (opvolger van Apogee) een doorstart gemaakt en al hun spellen zijn nu te koop op de website:Â https://3drealms.com/catalog/ Â Wel heel jammer dat het digitale downloads zijn. Voor de 3D Realms Anthology box had ik in fysieke aanrakbare staat wel een flinke duit over gehad. Heel veel oudere Apogee games hadden nooit eerder een fysieke release (bijv. Dangerous Dave, Bio Menace, Monuments of Mars, ARctic Adventure, Pharaoh's Tomb, etc), dus dat staat altijd nog op mijn lijstje. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 december 2014 gepost Share 15 december 2014 gepost Dit is nu eenmaal de goedkoopste manier en je bereikt het meeste mensen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 december 2014 gepost Share 15 december 2014 gepost Dit vond ik wel grappig:  System Requirements for Commander Keen: Goodbye GalaxyWindows XP, Windows Vista, Windows 7 or Windows 8. Intel Core 2 Duo or higher. Minimum 2GB of RAM. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 15 december 2014 gepost Auteur Share 15 december 2014 gepost Dit vond ik wel grappig:  System Requirements for Commander Keen: Goodbye GalaxyWindows XP, Windows Vista, Windows 7 or Windows 8. Intel Core 2 Duo or higher. Minimum 2GB of RAM. Haha, heeft vast te maken met Dosbox en genoeg cycles om dit vloeiend in te draaien. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
koekiemonster 7 januari 2015 gepost Share 7 januari 2015 gepost Over 3D Realms gesproken, vanaf vandaag Duke Nukem 3D op de PSVita. 60fps, alle episodes en trophies. Ik vind het geweldig! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 28 juni 2017 gepost Auteur Share 28 juni 2017 gepost Via het blog van PC King kwam ik een mooie foto tegen van zo ongeveer het gehele oeuvre van Davilex: Â Â Ik zou hier eens een verhaaltje over moeten typen, hoewel er al zoveel over Davilex gezegd en geschreven is. Â Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 juni 2017 gepost Share 28 juni 2017 gepost Gaaf Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.