Hinse 5 mei 2010 gestart Share 5 mei 2010 gestart Het leek mij wel handig om een topic te maken met tips. Mijn eerste tip: er is nu een RSS linkje voor de nog niet bestaande Retrokalender. Is het ook mogelijk om RSS feeds te krijgen van bijvoorbeeld de active topics? Dat RSS icoontje staat er nu ook nogal misleidend, ik dacht dat de link dus diende voor active topics. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 mei 2010 gepost Share 5 mei 2010 gepost Het is een dubbele RSS feed, zowel van de kalender als van het updatecenter. Het updatecenter bevat alles: active topics, nieuwe users en de kalender: http://www.retroforum.nl/index.php?app=core&module=global§ion=rss&type=core&member_id=8&rss_key=eb694ffc6a20e1b788fe194db831fc8f Klik op het RSS icoon en klik op de RSS van het update center. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 5 mei 2010 gepost Auteur Share 5 mei 2010 gepost Het is een dubbele RSS feed, zowel van de kalender als van het updatecenter. Het updatecenter bevat alles: active topics, nieuwe users en de kalender: http://www.retroforum.nl/index.php?app=core&module=global§ion=rss&type=core&member_id=8&rss_key=eb694ffc6a20e1b788fe194db831fc8f Klik op het RSS icoon en klik op de RSS van het update center. Maar bij mijn active topics krijg ik 3 topics te zien, terwijl de RSS niets weergeeft. Doe ik nou iets verkeerd of werkt de RSS gewoon niet? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 mei 2010 gepost Share 5 mei 2010 gepost Ah mijn fout, dat was weer wat anders en dat zie jij niet, ik ga eens kijken hoe het zit, volgens mij moet het kunnen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 mei 2010 gepost Share 5 mei 2010 gepost Ik heb net een RSS feed aangemaakt, nu zou je hem wel moeten zien. Elke 3 minuten geupdate en elke keer de 10 laatste wijzigingen (topics/posts). Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 5 mei 2010 gepost Auteur Share 5 mei 2010 gepost Ja, werkt uitstekend! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 mei 2010 gepost Share 5 mei 2010 gepost Hij doet blijbaar alleen de topics, dus niet direct de nieuwe post in de feed zetten. Ik ben nog wat aan het klooien ermee. Hij doet nu wel op volgorde van laatste post en niet op volgorde van het openen van het topic. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 5 mei 2010 gepost Auteur Share 5 mei 2010 gepost DJ, zou je kunnen instellen dat je als gewone user een topictitel nog kan aanpassen nadat je een topic hebt aangemaakt? In het geval het toch niet goed is of je een tikfout hebt gemaakt? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 mei 2010 gepost Share 6 mei 2010 gepost DJ, zou je kunnen instellen dat je als gewone user een topictitel nog kan aanpassen nadat je een topic hebt aangemaakt? In het geval het toch niet goed is of je een tikfout hebt gemaakt? Ik heb dat liever niet. Je kunt een report aanmaken op je topic, dan passen wij het zsm voor je aan, daar is de report functie voor Knopje staat links bij elke post: Rapporteer Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 6 mei 2010 gepost Auteur Share 6 mei 2010 gepost Waarom zou je dat niet willen :') Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 6 mei 2010 gepost Share 6 mei 2010 gepost Op FOK kan het ook niet, ik vind het irritant. Maar goed, verder maakt het me niet uit. Goed opletten als je een topic opent Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 6 mei 2010 gepost Auteur Share 6 mei 2010 gepost Sowieso heb ik al vaak de fout gemaakt door een verkeerde quote-button aan te klikken. Bij het ene forum zit ie boven aan de post, bij deze weer onderaan. Irritant dat daar geen standaardisatie van bestaat. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 6 mei 2010 gepost Share 6 mei 2010 gepost Sowieso heb ik al vaak de fout gemaakt door een verkeerde quote-button aan te klikken. Bij het ene forum zit ie boven aan de post, bij deze weer onderaan. Irritant dat daar geen standaardisatie van bestaat. Ik snap het probleem, maar ik vind het ook wel beter dat de crew dan gewoon de topics de prullenbak in kiepert. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 mei 2010 gepost Share 6 mei 2010 gepost Anders hebben we helemaal geen reet te doen, iedereen gedraagt zich voorbeeldig Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 6 mei 2010 gepost Share 6 mei 2010 gepost Liever geen werk dan een JennoH... Ik praad Nederlandsch heel goet! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 mei 2010 gepost Share 6 mei 2010 gepost Je, vergeet, na, elk, woord, een, komma,,,,, Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 6 mei 2010 gepost Auteur Share 6 mei 2010 gepost Nog een vraag: kunnen de forumkopjes niet in een andere volgorde? Dat alle onderdelen onder het kopje Retro als eerste komen, en pas daarna het archief van FS? Ik denk dat nieuwe leden er anders weinig van begrijpen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 mei 2010 gepost Share 6 mei 2010 gepost Nog een vraag: kunnen de forumkopjes niet in een andere volgorde? Dat alle onderdelen onder het kopje Retro als eerste komen, en pas daarna het archief van FS? Ik denk dat nieuwe leden er anders weinig van begrijpen. Nieuwe leden zien de hele FS onderdelen en topics niet, dus retro komt altijd bovenaan voor ze. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 8 mei 2010 gepost Auteur Share 8 mei 2010 gepost Ik heb het opgelost door bij het FS gedeelte het minnetje (-) aan te klikken rechts bovenaan. Af en toe open ik hem dan, maar het meeste kun je vanuit de Active Topics wel halen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 8 mei 2010 gepost Share 8 mei 2010 gepost Volgens mij werkt het instellen van de grootte van lettters niet, zie ook mijn post in het B&A Southpark topic in creatief. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 8 mei 2010 gepost Share 8 mei 2010 gepost Bedankt voor het aanpassen van de "gewijzigd door" stijl Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 mei 2010 gepost Share 8 mei 2010 gepost Bedankt voor het aanpassen van de "gewijzigd door" stijl Gisteren even met Y J doorgenomen, als je iets niet aanstaat kun je het altijd doorgeven hoor, ik zie ook niet alles direct. Via dit topic, mail, msn, PM, maakt niet uit. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 8 mei 2010 gepost Share 8 mei 2010 gepost Het stoorde me niet genoeg om er iets van te zeggen, maar nu het is veranderd, bevalt het een stuk beter Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 mei 2010 gepost Share 8 mei 2010 gepost Het stoorde me niet genoeg om er iets van te zeggen, maar nu het is veranderd, bevalt het een stuk beter Er staan nog wel wat kleinigheidjes op stapel. "antwoorden" knop moet quote worden in de PM en er is een fout bij quoten in PM berichten, daar staat iets van 'timestamp' in de quote, dus daar moet ik nog even naar zoeken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 9 mei 2010 gepost Share 9 mei 2010 gepost @ randy: Misschien is een ranglijst bij RTM een goed idee? Met vermelding van het aantal stemmen erbij... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 9 mei 2010 gepost Share 9 mei 2010 gepost @ randy: Misschien is een ranglijst bij RTM een goed idee? Met vermelding van het aantal stemmen erbij... Ho ho, niet zo jagen... Heb net 5 nieuwe RTM's gemaakt en ook 5 RTG's, ik ging nu eens alle andere posts nalezen, mijn spreadsheet bijwerken en toen ging ik een ranglijst opstellen. Pfffft, van je collega crew moet je het hebben Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 9 mei 2010 gepost Share 9 mei 2010 gepost Ho ho, niet zo jagen... Heb net 5 nieuwe RTM's gemaakt en ook 5 RTG's, ik ging nu eens alle andere posts nalezen, mijn spreadsheet bijwerken en toen ging ik een ranglijst opstellen. Pfffft, van je collega crew moet je het hebben Sorry, ik wist niet dat het (al) in de planning zat ... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 13 mei 2010 gepost Share 13 mei 2010 gepost Is er toevallig een plugin beschikbaar waarmee je bepaalde subfora kunt verbergen in de actieve topics lijst? Net als op Fok? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 mei 2010 gepost Share 13 mei 2010 gepost Ben ik niet tegengekomen. Vind het ook niet een bijster interessante plugin, maar zal er naar uitkijken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 30 juni 2010 gepost Share 30 juni 2010 gepost Niet zozeer een tip maar een opmerking; Het pictogram van ID-contests blijft op "Nieuwe posts" staan, terwijl ik alles al lang en breed heb gelezen. Enkel bij ID-contests is dit het geval. Misschien dat dit komt door de sub-categorie, die overigens vreemd in de forumlijst staat weergegeven (Het mushroom-pictogram valt bijna compleet weg). Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 30 juni 2010 gepost Share 30 juni 2010 gepost Niet zozeer een tip maar een opmerking; Het pictogram van ID-contests blijft op "Nieuwe posts" staan, terwijl ik alles al lang en breed heb gelezen. Enkel bij ID-contests is dit het geval. Misschien dat dit komt door de sub-categorie, die overigens vreemd in de forumlijst staat weergegeven (Het mushroom-pictogram valt bijna compleet weg). Hmm, heb ik dus totaal geen last van, of ik let niet goed op natuurlijk. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 30 juni 2010 gepost Share 30 juni 2010 gepost Hij is wel donkergroen, maar geen open bek. Ik zal eens moeten kijken hoe dat komt, ik heb het wel gezien ja. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 1 juli 2010 gepost Share 1 juli 2010 gepost De postcount in je profiel en die in de topics is (nog steeds) niet gelijk . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 5 juli 2010 gepost Share 5 juli 2010 gepost Ik kan bij anderen wel zien wie hun profiel heeft bekeken en wanneer, maar bij mijzelf niet. Klopt dit? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 juli 2010 gepost Share 5 juli 2010 gepost Ik denk dat dat op een of andere manier is uitgeschakeld, ik zal er eens naar kijken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 7 juli 2010 gepost Share 7 juli 2010 gepost Ik denk dat dat op een of andere manier is uitgeschakeld, ik zal er eens naar kijken. Ik heb het bij toeval gevonden. Je kan dit zelf in je profiel instellen en bij mij stond het (schijnbaar automatisch) op 0. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 juli 2010 gepost Share 7 juli 2010 gepost Ah da's mooi. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
iFabianX 7 juli 2010 gepost Share 7 juli 2010 gepost Ik zou graag de smilies uit 2005 terugzien. Dus dat waren onder andere: *baron* *aadbaron* *b2* *b2oud *adjudantvandersteen* *bas* enzovoorts. Zien jullie daar brood in of willen jullie die helemaal niet terug? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 juli 2010 gepost Share 7 juli 2010 gepost Ik zou graag de smilies uit 2005 terugzien. Dus dat waren onder andere: *baron* *aadbaron* *b2* *b2oud *adjudantvandersteen* *bas* enzovoorts. Zien jullie daar brood in of willen jullie die helemaal niet terug? De rechten van de afbeeldingen die jij noemt liggen bij Bassie produkties BV/Adrina Produkties BV. Gezien ons verleden met toezeggingen, intrekken en het direct dreigen met rechtszaken hebben we besloten geen enkele afbeelding meer te hosten waarvan de rechten bij bovenstaanden horen. Het plaatsen van B&A foto's op het forum is bijvoorbeeld ook niet toegestaan (een image tag vanaf tinypic etc. mag wel, want dan hosten wij de afbeelding namelijk niet) en dat geldt ook voor filmpjes (youtube mag wel) en mp3's. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 8 juli 2010 gepost Share 8 juli 2010 gepost Ik kan wel een smiley van Dick maken, die rechten heb ik en sta ik graag af Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 juli 2010 gepost Share 8 juli 2010 gepost Ik kan wel een smiley van Dick maken, die rechten heb ik en sta ik graag af Dan mag dat wel natuurlijk En je hoeft ze niet af te staan, alleen uit te lenen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Karliefde 5 januari 2011 gepost Share 5 januari 2011 gepost (aangepast) Geen idee of ik het hier wel moet vragen, maar is er een manier om in een topic laatst geposte berichtjes bovenaan te zetten? Bij instellingen vind ik het niet En een soort van notificaties krijgen als er gereageerd is op een topic waar ik iets in posten zou ook geweldig zijn 5 januari 2011 aangepast door Karliefde Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 januari 2011 gepost Share 5 januari 2011 gepost Geen idee of ik het hier wel moet vragen, maar is er een manier om in een topic laatst geposte berichtjes bovenaan te zetten? Bij instellingen vind ik het niet En een soort van notificaties krijgen als er gereageerd is op een topic waar ik iets in posten zou ook geweldig zijn Rechts boven in beeld staat: Active topics Als je daar op klikt krijg je een overzicht van de laatste actieve topics van de afgelopen 24 uur, met bovenaan het topic met de nieuwste reactie. Notificaties kun je ook standaard aanzetten, of per topic. Per topic, reageer via de volledige editor en klik op de groene + onder het topic Daar staat de optie: Wil je een e-mail ontvangen als er gereageerd wordt? Je kunt ook on screen en e-mail notificaties beheren in je profiel: Mijn Instellingen > Notification Options (dat deel moet ik nog vertalen) Of klik: http://www.retroforum.nl/index.php?app=core&module=usercp&tab=core&area=notifications Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Karliefde 5 januari 2011 gepost Share 5 januari 2011 gepost Bedankt voor je antwoord Ik bedoel alleen in een topic zelf, nu krijg ik de oudste berichtjes eerst en de nieuwe helemaal onderaan. Is het mogelijk dit om te draaien? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 januari 2011 gepost Share 5 januari 2011 gepost Bedankt voor je antwoord Ik bedoel alleen in een topic zelf, nu krijg ik de oudste berichtjes eerst en de nieuwe helemaal onderaan. Is het mogelijk dit om te draaien? Ah dat, nee. Dat is ook raar, bij een forum is het nieuwste altijd onder Je kunt wel klikken op de link in de meest rechter kolom om naar de laatste post te gaan. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Karliefde 5 januari 2011 gepost Share 5 januari 2011 gepost Oh ok, bedankt! Het zal een kwestie van wennen worden dan :-) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 juni 2011 gepost Share 4 juni 2011 gepost Nog iemand die tips (nodig) heeft? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Floris97 2 december 2014 gepost Share 2 december 2014 gepost (aangepast) Nog iemand die tips (nodig) heeft? Ja, ik. Ik kan de 'bewerken' knop niet vinden op oudere post's. Of is dat niet mogelijk? (Weet niet of dit al ergens op Retroforum staat, maar ik kom het niet vinden.) 2 december 2014 aangepast door Floris97 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 december 2014 gepost Share 2 december 2014 gepost Ja, ik. Ik kan de 'bewerken' knop niet vinden op oudere post's. Of is dat niet mogelijk? (Weet niet of dit al ergens op Retroforum staat, maar ik kom het niet vinden.) Â Je kunt posts tot een bepaalde tijd bewerken, daarna niet meer. Maar je mag altijd een modje of een van de 2 admins aanspreken als er echt iets moet veranderen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Floris97 3 december 2014 gepost Share 3 december 2014 gepost Okee dankjewel. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.