randy_roes 4 mei 2010 gestart Share 4 mei 2010 gestart Hét autoprogramma van de BBC. Gepresenteerd op een informatieve, entertainende en humoristische wijze door Jeremy Clarkson, Richard Hammond en James May. Elke aflevering worden een verschillende dure supercars besproken en steeds rijdt de mysterieuze "The Stig" een power lap in een van deze wagens. Zonder twijfel het meest bekeken autoprogramma ter wereld. Bespreek hier verder! (filmpjes mogen uiteraard ) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 4 mei 2010 gepost Share 4 mei 2010 gepost Het enige autoprogramma dat me blijft boeien elke aflevering. Komt ook grotendeels door de Britse humor die me wel ligt. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 5 mei 2010 gepost Share 5 mei 2010 gepost Het enige autoprogramma dat me blijft boeien elke aflevering. Komt ook grotendeels door de Britse humor die me wel ligt. Ik kijk het eigenlijk nooit. Ik ben ook niet zo heel erg geinteresseerd in auto's. Heb onlangs wel een aflevering gezien waarin ze een soort roadtrip door Amerika maakten. Dat was wel vet . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 5 mei 2010 gepost Share 5 mei 2010 gepost Leuk programma. Ik zal er nooit voor thuisblijven of er speciaal voor gaan zitten, maar als het tijdens het zappen voorbij komt blijf ik haast altijd wel hangen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 mei 2010 gepost Auteur Share 5 mei 2010 gepost Ik zal er nooit voor thuisblijven of er speciaal voor gaan zitten Ik zet steeds m'n digicorder voor de aflevering, kijk steeds en herbekijk geregeld alle afleveringen. Het is een verslaving geworden Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 mei 2010 gepost Share 5 mei 2010 gepost Mijn favoriete autoprogramma is Wheeler Dealers, ook Brits. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 5 mei 2010 gepost Share 5 mei 2010 gepost Brad heeft een poosje terug allee dertien of zo seizoenen gedownload en gekeken en ik kreeg er ook wel wat van mee. Sommige eps heb ik helemaal gezien, sommige gemist. Begin me nu wel meer te interesseren in auto's, gek genoeg Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 mei 2010 gepost Auteur Share 5 mei 2010 gepost Begin me nu wel meer te interesseren in auto's, gek genoeg Heb ik ook, momenteel een wagentje aan het zoeken om mee te leren rijden (kan opzich al rijden hoor, maar enkel een normale koppeling is voor mij hel), en je staat dan toch wat meer stil bij zaken als kwaliteit van het interieur of de pk's van de wagen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 5 mei 2010 gepost Share 5 mei 2010 gepost Heb ik ook, momenteel een wagentje aan het zoeken om mee te leren rijden (kan opzich al rijden hoor, maar enkel een normale koppeling is voor mij hel), en je staat dan toch wat meer stil bij zaken als kwaliteit van het interieur of de pk's van de wagen. Een normale koppeling is nog wel een keer aan te leren, gewoon een keer een grote parkeerplaats zoeken, en gaan proberen. Heb zelf een "breekbak" of wel een auto waar ik de bouw mee op ga (Volvo 440). Kostte mij 600 euro, en rijdt nog steeds. Zelfs nog een half-lederen interieur. Voor de luxe heb ik een Volvo 850, een heerlijk 5 cylinder 2,5 liter. Full option Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 5 mei 2010 gepost Share 5 mei 2010 gepost Hier verder jongens Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 mei 2010 gepost Auteur Share 5 mei 2010 gepost Laten we even ontopic komen met een van de beste reviews: De Ariel Atom: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 mei 2010 gepost Share 6 mei 2010 gepost Ik kan me herinneren dat ik een reportage van Top Gear zag dat ging over een heel klein wagentje waar Jeremy Clarkson nog net inpaste. Ging hij met dat wagentje door het BBC-kantoor scheuren Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 6 mei 2010 gepost Share 6 mei 2010 gepost De Peel P50 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 6 mei 2010 gepost Auteur Share 6 mei 2010 gepost Dat einde vind ik geweldig, als ze de Peel omdraaien waar Clarkson gewoon inzit. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 8 mei 2010 gepost Share 8 mei 2010 gepost Dat einde vind ik geweldig, als ze de Peel omdraaien waar Clarkson gewoon inzit. Net nadat hij vertelt dat de auto geen achteruit rij-functie heeft :') Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 9 mei 2010 gepost Auteur Share 9 mei 2010 gepost Net nadat hij vertelt dat de auto geen achteruit rij-functie heeft :') Blijkbaar wel hé, een extra man mee laten lopen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 10 mei 2010 gepost Share 10 mei 2010 gepost (aangepast) Blijkbaar wel hé, een extra man mee laten lopen 1-UP Maargoed, wat mij ook wel een beetje is bijgebleven is een reportage van Richard Hammond over zijn grote crash in een auto tijdens opnames voor TopGear. Iemand die weet waar ik het over heb? 10 mei 2010 aangepast door samba-boy Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 mei 2010 gepost Auteur Share 10 mei 2010 gepost Ja, bij het filmen van (ik denk) reeks 9 filmde Hammond een stuk over de snelste drag-recer ter wereld, De Vampire-Dragster. Hij heeft 3 runs gedaan. Run 1: Op de gewone jet-motor Run 2: Met de na-brander Run 3: Nog eens met de na-brander Tijdens run 3 is z'n rechtervoorband aan flarden gegaan en schoot hij naar rechts en is met meer dan 200 km/u in de grond gedoken en over de kop gegaan. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.