Ross 2 mei 2010 gestart Share 2 mei 2010 gestart Het grote "Welk nummer was dat ook alweer" topic. In dit topic kan iedereen een sample, youtube link, of iets dergelijks plaatsen, waar de rest van de forumleden dan helpt met het zoeken naar de artiest en/of titel. Nu zeggen ze altijd TS begint.... Nou goed komt goed hoor .. Op 4:23, welk nummer word daar gespeeld? Ik denk dat ik het ergens van ken, maar ik kan het niet thuisbrengen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 2 mei 2010 gepost Share 2 mei 2010 gepost Ik denk dat ik dit topic ook wel eens kan gebruiken. Ik heb alleen geen idee welk nummer het is, alhoewel het me wel enigszins bekend voor komt. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 15 oktober 2010 gepost Auteur Share 15 oktober 2010 gepost Op 2:22, komt me een melodietje heel bekend voor, lijkt een beetje op viool, heb het eerder gehoord, maar waar ? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 oktober 2010 gepost Share 15 oktober 2010 gepost Dat 1e nummer lijkt op Blue da ba die van Eiffel 65, maar is het niet helemaal. 2e zegt me even niks. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 7 januari 2011 gepost Share 7 januari 2011 gepost Op 2:22, komt me een melodietje heel bekend voor, lijkt een beetje op viool, heb het eerder gehoord, maar waar ? Komt mij ook bekend voor. Heb het ooit eerder gehoord. Heeft wat weg van dat Boney M liedje Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 25 juli 2011 gepost Share 25 juli 2011 gepost Kom er net achter hoe het liedje heet dat ik de laatste jaren echt overal hoor Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 juli 2011 gepost Share 25 juli 2011 gepost en ze zingen JULLIE HEBBEN NOG NIET BETAALD Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 9 september 2011 gepost Share 9 september 2011 gepost en ze zingen JULLIE HEBBEN NOG NIET BETAALD Ik moest lachen. :') Weten jullie toevallig hoe dat liedje heet wat nu heel erg in is? Zo'n dame zingt daarin iets als 'I.... Know.... *****************" en dat wordt dan op een beat allemaal doorelkaar gehaald. ...Het zit in mijn kop maar ik kan niet op de titel komen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 13 september 2011 gepost Share 13 september 2011 gepost Ik moest lachen. :') Weten jullie toevallig hoe dat liedje heet wat nu heel erg in is? Zo'n dame zingt daarin iets als 'I.... Know.... *****************" en dat wordt dan op een beat allemaal doorelkaar gehaald. ...Het zit in mijn kop maar ik kan niet op de titel komen Bingo Players - Cry (Just A Little) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 september 2011 gepost Share 13 september 2011 gepost Bingo Players - Cry (Just A Little) Als dat hem is had hij het kunnen weten want dat is de hittip geweest op www.xms.nl en dan zeg ik dus FOEI! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 17 september 2011 gepost Share 17 september 2011 gepost Als dat hem is had hij het kunnen weten want dat is de hittip geweest op www.xms.nl en dan zeg ik dus FOEI! Foutje, moet kunnen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 22 november 2011 gepost Share 22 november 2011 gepost Ik ben op zoek naar een mooi bekend filmnummer gebruikt in deze video, eerst het begin van het nummer op 0:00:30 en later het einde op 1:26:20. http://www.youtube.com/watch?v=isrxjFmAiHY (Zie deze History Channel aflevering over acient aliens (?) ) Het is gebruikt in veel films, games en tv programma's. Deze specifieke uitvoering is ook gebruikt in Het Huis Anubis als spanningsmuziek, en vermoedelijk komt dit stuk muziek van de Alan Ett Music Group (Dit geven de credits van Acient Aliens aan, Music: Alan Ett Music Group) Het enige wat ik tot nu toe gevonden heb is een zeer slechte cover: "Behold the Darkness" van Medwyn Goodall (Album: Comet) http://www.youtube.com/watch?v=exKwPZIR5v8 (vanaf 0:35) Ook bepaalde games zoals Medievil II, Empire Earth en Heroes of Might and Magic III sampelen het deuntje waar ik naar op zoek ben. Weet iemand waar de versie uit Huis Anubis en Ancient Aliens (De originele dus) vandaan komt? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 november 2011 gepost Share 22 november 2011 gepost Weet je zeker dat het een cover is? Die van Goodall is al uit 1999. http://www.youtube.com/watch?v=7EWhjJb6iS0 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 22 november 2011 gepost Share 22 november 2011 gepost (aangepast) Medwyn Goodall heeft voor zijn nummers rechtenvrije samples gebruikt (Het begin van het nummer "Behold the Darkness" [0:00 - 0:35] gebruik een sample van de Distorted Reality Library, deze zelfde sample zit ook in een Rayman spel ) Zie ook zijn nummer "Ice Crystals" (Ook van de cd Comet) vanaf 0:20, deze zullen jullie ongetwijfeld ook kennen: (Ook deze is gesampled in veel films en games, zoals Max Payne 2) Ik DENK dat het origineel rechtenvrije nummers zijn, aangezien het in zo veel producties is gebruikt. Naar mijn vermoeden is het liedje waar Behold the Darkness op is gebasseerd een bekend stukje horror (of sci-fi) stockmusic. Ik heb al gemaild naar de Alan Ett Creative Group maar nog geen mail terug. 22 november 2011 aangepast door Deemster Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 november 2011 gepost Share 22 november 2011 gepost Het is wel erg goed gemaakte muziek en inderdaad hebben beiden iets van "dit heb ik vaker gehoord". Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 21 februari 2012 gepost Share 21 februari 2012 gepost Het introliedje van het programma "Wat als?" van RTL4. Ben zover dat het lied: Tell me that you love me, heet, alleen de goeie artiest heb ik er nog niet bij gevonden, iemand wie dit toevallig weet? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 februari 2012 gepost Share 21 februari 2012 gepost Het introliedje van het programma "Wat als?" van RTL4. Ben zover dat het lied: Tell me that you love me, heet, alleen de goeie artiest heb ik er nog niet bij gevonden, iemand wie dit toevallig weet? Het is niet van RTL4, maar oorspronkelijk een Vlaamse serie, de Nederlandse versie is 1 op 1 nagespeeld Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 21 februari 2012 gepost Share 21 februari 2012 gepost Het is niet van RTL4, maar oorspronkelijk een Vlaamse serie, de Nederlandse versie is 1 op 1 nagespeeld Haha weet 't, maar als ik zeg; RTL4, weten mensen misschien wat ik bedoel Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 februari 2012 gepost Share 21 februari 2012 gepost Het is Tell me that you love me van Eric Clapton uit 1978, van het album Backless. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 22 februari 2012 gepost Share 22 februari 2012 gepost Het is Tell me that you love me van Eric Clapton uit 1978, van het album Backless. dankjewel! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 27 mei 2014 gepost Share 27 mei 2014 gepost Na ruim 2 jaar heb ik een 'nummer' waar velen van jullie waarschijnlijk zullen zeggen "schande dat je dat niet weet" Betreft de volgende link: Het muziekje van 0:15 t/m 0:43 Ik ken het ergens van en het ligt op het puntje van me tong waar die ook al weer vandaan komt, maar kom er echt niet meer uit Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 27 mei 2014 gepost Share 27 mei 2014 gepost Is dat niet uit die actiefilm? Oceans eleven of Oceans twelve? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 27 mei 2014 gepost Auteur Share 27 mei 2014 gepost Nou, schaam je niet....ik ken hem ook, maar ik weet zo even niet waarvan. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 28 mei 2014 gepost Share 28 mei 2014 gepost Ik herkende hem wel, namelijk: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 mei 2014 gepost Share 28 mei 2014 gepost Wordt inderdaad heel veel gebruikt Ook bijvoorbeeld in Uitstel van executie. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 28 mei 2014 gepost Share 28 mei 2014 gepost In ieder geval uit een film. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 mei 2014 gepost Share 28 mei 2014 gepost Nou ja, het heet eigenlijk: Battle Without Honor or Humanity en is gecomponeerd door Tomoyasu Hotei. Het is wel ook voor een film gemaakt, namelijk New Battles Without Honor and Humanity. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 6 juni 2014 gepost Auteur Share 6 juni 2014 gepost Niet echt een hoe heet dat nummer ook alweer: Dat loopje wat er in zit, dat zit ook in een ander nummer, maar ik kan het niet meer thuisbrengen. In ieder geval het zelfde synth toontje..... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 juni 2014 gepost Share 7 juni 2014 gepost Mij komt alleen het afrikaanse gezang bekend voor. Maar Klangkarussell, hadden die niet een heel nummer van een sample cd getrokken? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 7 juni 2014 gepost Auteur Share 7 juni 2014 gepost Geen idee....iets zegt het dat het uit een spel komt...ik doel op het deuntje waar het nummer mee begint en in het hele nummer terugkomt... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 juni 2014 gepost Share 7 juni 2014 gepost Kan zomaar van een sample cd komen, dit nummer is ook compleet van sample cd's geript Luister maar, dit zijn 2 van die samples: 09 sax section.mp3 Vanaf 0:40 09 vibes.mp3 Vanaf 0:46 (alleen er wordt begonnen met het laatste stukje) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.