randy_roes 2 mei 2010 gestart Share 2 mei 2010 gestart 25 stukjes soundtrack, geknipt en bewerkt ter uwer genot! Lees eerst de regels door, die zie je in de aankondiging boven de topics. Deze is volgens mij niet zo enorm moeilijk, maar er zitten een aantal nummers bij die het je niet zo makkelijk maken. Voor het antwoorden verwacht ik steeds de film en de componist van het stuk Film - Componist Je kunt totaal 51 punten verdienen. 1 voor elke goed geraden film, 1 voor elke goed geraden componist en 1 bonuspunt voor de tweede film bij nummer 17. Geen antwoorden in het topic geven, maar via PM sturen naar mij. Je mag zo vaak meedoen/veranderen als je wil. Deadline: 17 mei Veel puzzelplezier! IDC-Films.zip Indien er een probleem zou zijn met een bepaald nummer dat niet afspeelt, laat het even weten, dan probeer ik het op te lossen (maar normaal gesproken zou er geen probleem mogen zijn) VOORLOPIGE TUSSENSTAND 1: Hinse (34) 2: Mr_T (18) 3: Ross (8) 4: djkoelkast (6) 4: RM (6) Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 2 mei 2010 gepost Auteur Share 2 mei 2010 gepost Al 1 antwoord binnen Deelnemer: djkoelkast Versie: 1 5: Film en componist juist 12: Film en componist juist 15: Film en componist juist 22: componist fout djkoelkast: 6 punten Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 2 mei 2010 gepost Auteur Share 2 mei 2010 gepost Deelnemer: Ross Versie: 1 09: Film en componist juist 16: Film en componist juist 21: Film en componist FOUT 22: Film en componist juist 23: Film en componist juist 24: Film en componist FOUT Ross: 8 punten Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 2 mei 2010 gepost Auteur Share 2 mei 2010 gepost Deelnemer: Mr_T Versie: 1 04: Film FOUT, componist juist 05: Film en componist juist 06: Film en componist FOUT, de volledige én juiste titel wil ik 07: Film juist, componist FOUT 11: Film juist, componist FOUT 12: Film FOUT, componist juist 13: Film juist, componist FOUT 14: Film en componist juist 16: Film en componist juist 17: Componist juist 18: Film en componist juist 19: Film FOUT, componist juist 21: Film juist, componist FOUT 23: Film juist, componist FOUT 24: Film FOUT, componist juist Mr_T: 17 punten edit: had me gemist bij de verbetering, bij 19 was componist juist! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 2 mei 2010 gepost Auteur Share 2 mei 2010 gepost Deelnemer: Hinse Versie: 1 01: film en componist juist 02: componist FOUT 03: film en componist juist 04: componist juist, film onvolledig dus FOUT 05: film en componist FOUT 06: componist juist, film onvolledig dus FOUT 07: componist FOUT 08: componist FOUT 10: film en componist juist 11: film en componist juist 12: film juist, componist FOUT (het lied is bewerkt door iemand, die zoek ik) 13: film FOUT, componist juist 14: componist juist, film FOUT 18: film en componist juist 19: componist juist, film FOUT 21: film juist, componist FOUT 22: film en componist juist 23: film en componist juist 24: film en componist juist 25: componist juist, film FOUT Hinse: 24 Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 3 mei 2010 gepost Auteur Share 3 mei 2010 gepost Deelnemer: hinse Versie: 2 01: film en componist juist 03: film en componist juist 04: componist juist, film FOUT 05: film en componist juist 06: film en componist juist 10: film en componist juist 11: film en componist juist 12: film en componisy juist 13: film en componist juist 14: film en componist juist 18: film en componist juist 19: componist juist, film FOUT 21: film en componist juist 22: film en componist juist 23: film en componist juist 24: film en componist juist 25: film en componist juist Hinse: 32 Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 3 mei 2010 gepost Share 3 mei 2010 gepost Er zaten in mijn eerste versie echt een paar domme antwoorden (in mijn tweede ook zie ik nu) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 mei 2010 gepost Share 3 mei 2010 gepost Ik hoor in vrijwel alles hetzelfde Moet echt beter mijn best gaan doen. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 3 mei 2010 gepost Auteur Share 3 mei 2010 gepost Deelnemer: hinse Versie: 3 01: film en componist juist 03: film en componist juist 04: film en componist juist 05: film en componist juist 06: film en componist juist 10: film en componist juist 11: film en componist juist 12: film en componisy juist 13: film en componist juist 14: film en componist juist 18: film en componist juist 19: film en componist juist 21: film en componist juist 22: film en componist juist 23: film en componist juist 24: film en componist juist 25: film en componist juist Hinse: 34 Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 mei 2010 gepost Auteur Share 10 mei 2010 gepost Nog 1 week tot de deadline, komaan iedereen, op 4 specifieke nummers zijn ze allemaal vrij makkelijk te raden hoor. (ik zal zeggen dat er een aantal keren dezelfde componisten gebruikt zijn) Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 15 mei 2010 gepost Auteur Share 15 mei 2010 gepost Deelnemer: RM Versie: 1 05: film en componist FOUT 09: film en componist juist 10: film en componist juist 18: film FOUT 21: film en componist juist 23: film en componist FOUT RM: 6 Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 17 mei 2010 gepost Auteur Share 17 mei 2010 gepost Komaan jongens, om middernacht loopt deze ID contest op z'n einde, waag die laatste gokjes, probeer mij om te kopen voor hints , met andere woorden STUUR NOG ZEKER EEN ANTWOORD IN Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 mei 2010 gepost Share 17 mei 2010 gepost Ik hoop vanavond even wat tijd de hebben er nog eens voor te gaan zitten, tijd ontbreekt het een beetje aan de laatste paar weken Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 17 mei 2010 gepost Auteur Share 17 mei 2010 gepost Goed, ik ga 1 tipje geven (lekker vage ) Enkel films 2,3 en 16 staan NIET in de lijst van rate the movie Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 17 mei 2010 gepost Auteur Share 17 mei 2010 gepost Geef nog snel jouw antwoorden door voor deze ID Contest, binnen 15 minuten sluit ik deze contest af en post ik de oplossingen. Komt er nog iemand uit het niets om Hinse te verslaan? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 17 mei 2010 gepost Auteur Share 17 mei 2010 gepost De oplossingen: elke titel is een externe link naar een youtube-video met daarin het nummer 05: Halloween - John Carpenter 08: Judge Dredd - Alan Silvestri 09: Police Academy - Robert Folk (dit was de enige youtube-video die ik vond met het juiste nummer) 15: Eyes Wide Shut - Györgi Ligeti 16: The Matrix Reloaded - Juno Reactor / Don Davis (beiden werden goedgerekend) 22: Platoon - Samuel Barber 23: RoboCop - Basil Poledouris Hoe vonden jullie de IDC? Was hij te moeilijk? Ik dacht dat enkel Where Eagles Dare en Zombie 2 niet zouden worden geraden (want door de bonus van Kill Bill dacht ik écht dat het gevonden zou worden) Natuurlijk is het altijd eenvoudig voor degene die het opstelt, maar ik had graag eens van de deelnemers gehoord wat ze ervan vonden. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 17 mei 2010 gepost Auteur Share 17 mei 2010 gepost De Eindscore: 1: Hinse (34) 2: Mr_T (18) 3: Ross (8) 4: djkoelkast (6) 4: RM (6) Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 17 mei 2010 gepost Auteur Share 17 mei 2010 gepost Hinse, jij mag nu dus een nieuwe ID-contest aanmaken. Dit mag met gelijk welk thema zijn (mag dus wel films zijn, maar hoeft niet) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 mei 2010 gepost Share 17 mei 2010 gepost Sorry, ik had bezoek en dus geen tijd meer om te reageren. Nu had ik de meeste ook nooit geraden denk ik. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 18 mei 2010 gepost Share 18 mei 2010 gepost Jeej, gewonnen. Vond het een erg leuke contest, het niveau was goed te doen (icm met hints en de kennis van m'n vriendin ). Ik zal zsm een nieuwe maken, mdat wordt wel pas het weekend, omdat ik het t/m deze week erg druk heb. Ik zal het thema Movies waarschijnlijk aanhouden, omdat dat veel mensen aanspreekt. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 mei 2010 gepost Share 18 mei 2010 gepost En hiermee is Hinse de 1e winnaar van de Film ID Contest award Hij staat in je profiel, pronkze! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 18 mei 2010 gepost Auteur Share 18 mei 2010 gepost Ik zal het thema Movies waarschijnlijk aanhouden, omdat dat veel mensen aanspreekt. Zeer goede keuze! En nogmaals proficiat met je award! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten