Ross 1 mei 2010 gestart Share 1 mei 2010 gestart Wat zou er gebeuren als de retro het nu eens echt zou overnemen ? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 mei 2010 gepost Share 1 mei 2010 gepost Echt een van de tofste filmpjes van de laatste tijd, ik had hem ook gepost toen we nog in de testfase zaten, maar was hem helemaal vergeten. Echt mooi gemaakt Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 1 mei 2010 gepost Share 1 mei 2010 gepost Geweldig filmpje weer. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 1 mei 2010 gepost Share 1 mei 2010 gepost Geniaal filmpje! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 1 mei 2010 gepost Share 1 mei 2010 gepost Erg leuk gedaan ja Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 mei 2010 gepost Share 1 mei 2010 gepost Die Ocean en Psygnosis logo's ook zo mooi verwerkt, geweldig Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 1 mei 2010 gepost Share 1 mei 2010 gepost Wat een briljant filmpje zeg. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 1 mei 2010 gepost Share 1 mei 2010 gepost Zeer aanstekelijk deuntje. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 17 oktober 2011 gepost Auteur Share 17 oktober 2011 gepost Rymdreglage heeft eens weer tijd te veel gehad. Je moet wat daar in finland... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 oktober 2011 gepost Share 17 oktober 2011 gepost Ik vind deze een stuk minder, je ziet heel veel herhaling ook. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 19 oktober 2011 gepost Share 19 oktober 2011 gepost (aangepast) Ik vind deze een stuk minder, je ziet heel veel herhaling ook. Daar zeggen ze over: "How many of the clips were re-used and played backwards? All of them at least three times in otherwise 2/3 would be a black screen with music and we don´t wont that to happen " ...Tja. Wel zonde. Ik vind hem ook erg tegenvallen, mede door die herhalingen. Ook door het feit dat het ook zo duidelijk is en het feit dat ik bij enkele stukjes ook gewoon iemand zie zitten die continue beweegt enzo (Vond ik ze juist zo netjes in in hun andere video's). Lui wil ik het echt niet noemen, maar gewoon ongepolijst. EDIT: Ik lees hier dat de complete video gemaakt is in 4 dagen. Dat is dan weer wel gaaf. 19 oktober 2011 aangepast door samba-boy Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 23 oktober 2011 gepost Auteur Share 23 oktober 2011 gepost Daar zit dan net weer iets meer werk aan... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.