djkoelkast 25 juli 2014 gepost Auteur Share 25 juli 2014 gepost Allemaal mooi spul maar het neemt enorm veel ruimte in als je synthesizers gaat verzamelen. Valt best mee hoor, ik heb een hele toren aan racksynthesizers en nog een paar losse desktops en maar 4 met toetsen Mijn rack (nu, want ik heb nog meer in de planning staan): Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 26 juli 2014 gepost Share 26 juli 2014 gepost Zoo hee, wat een unit Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 26 juli 2014 gepost Share 26 juli 2014 gepost Er worden tegenwoordig weer echte analoge synths gemaakt trouwens, Dave Smith Instruments heeft bijvoorbeeld een opnieuw uitgevonden Prophet gemaakt. In dat nummer hoor ik trouwens niets analoogs, hooguit VA (Virtual Analog), maar da's echt andere koek dan analoog. Dit klinkt veel te digitaal Dit is modern analoog (2013 en nu nog te koop voor een slordige 2000 euro nieuw): En iets ouder (2000-2001) maar ook helemaal analoog: Toch gebruikt hij een minibrute en een juno60.... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 juli 2014 gepost Auteur Share 27 juli 2014 gepost Dan is zijn processing gewoon slecht Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Epic90ies 4 september 2014 gepost Share 4 september 2014 gepost (aangepast) Niet analoog maar wel best vintage: de Roland JP-8000. Bekend van zijn klassieke "supersaw" preset die vooral de standaard werd in trancemuziek eind jaren '90 en begin jaren '00. EDIT: Zie net pas dat er ook een topic bestaat voor digitale keyboards. 4 september 2014 aangepast door Epic90ies Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 15 september 2016 gepost Share 15 september 2016 gepost Ik kwam vandaag dit artikeltegen en dacht meteen aan dit topic: http://thump.vice.com/nl/article/ergens-in-utrecht-zit-een-synthesizerparadijs-verstopt Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Integra 15 september 2016 gepost Share 15 september 2016 gepost Leuk! Ik heb deze nog Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 september 2016 gepost Auteur Share 20 september 2016 gepost Leuk! Ik heb deze nog Gaaf ding! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Integra 20 september 2016 gepost Share 20 september 2016 gepost Ja, best wel Heb 'm al sinds m'n 11e Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 september 2016 gepost Auteur Share 21 september 2016 gepost Dan heeft 'ie ook nog emotionele waarde, dus nog waardevoller Speel je er ook wel eens op? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Integra 21 september 2016 gepost Share 21 september 2016 gepost Ja, af en toe Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.