Christophe 25 juli 2011 gepost Share 25 juli 2011 gepost Bedankt voor de welkomsgroetjes ! Ik zal het dan vast goed kunnen vinden met die admin Sega forever Ik zie dat hier meer nederlanders zijn dan belgen, maar met mij erbij is er toch al een belgje meer hé Groetjes Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 juli 2011 gepost Share 25 juli 2011 gepost Bedankt voor de welkomsgroetjes ! Ik zal het dan vast goed kunnen vinden met die admin Sega forever Ik zie dat hier meer nederlanders zijn dan belgen, maar met mij erbij is er toch al een belgje meer hé Groetjes Wij zijn dol op Belgen in roomsaus Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 25 juli 2011 gepost Share 25 juli 2011 gepost Welkom Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 25 juli 2011 gepost Share 25 juli 2011 gepost Welgekomen Christophe. Het is tof om nog een Belg erbij te hebben! Veel postplezier!!! Link naar bericht Delen op andere sites
Darty 31 juli 2011 gepost Share 31 juli 2011 gepost Naam: Edwin Geboortedatum: 6 april 1991 Woonplaats: Hoek (Zeeland) Hobby's: Computer; 3D-omgevingen bouwen, subtitle-editing, Scripting, Trance muziek produceren. Hier gekomen via: Online Zoektocht naar bezitters van Argai-afleveringen. Voornamelijk was mijn bedoeling contact op te nemen met de posters die bezit aangaven. Verder ben ik nog wel op zoek naar veel B&A muziek en nog steeds naar onderdelen om Argai compleet te krijgen. Wie weet kan ik nog wat op subforums gaan meedoen! Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 31 juli 2011 gepost Share 31 juli 2011 gepost Welkom Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 31 juli 2011 gepost Share 31 juli 2011 gepost Kijk eens rond, er is hier genoeg leuks En welkom dus! Link naar bericht Delen op andere sites
Giovanni 24 december 2011 gepost Share 24 december 2011 gepost Naam: Giovanni Geboortedatum: 11 januari 1996 Woonplaats: Landgraaf (Limburg) Hobby's: Computer, gitaar spelen, teveel om op te noemen ;-) Hier gekomen via: Google Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 december 2011 gepost Share 24 december 2011 gepost Welkom Als je hier via google kwam ben ik weer benieuwd met welke zoekopdracht, wat zocht je en hoe kwam je dan hier? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 24 december 2011 gepost Share 24 december 2011 gepost welgekomen en veel postplezier! Link naar bericht Delen op andere sites
Giovanni 24 december 2011 gepost Share 24 december 2011 gepost Hoi, Ik ben hier gekomen door bij Google "blouse Adriaan" in te typen. Toen ik even rond had gekeken vond ik het zo leuk hier, dat ik Gelijk een account aan maakte ;-) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 december 2011 gepost Share 24 december 2011 gepost Altijd leuk om te lezen, ik hoop dat je hier nog veel plezier gaat beleven! Link naar bericht Delen op andere sites
adriaan-fan 21 januari 2012 gepost Share 21 januari 2012 gepost Hallo Ik Ben Adriaan-fan. 27 Jaar Ik woon in Rotterdam (op kwartiertje afstand van Vlaardingen ) Op dit forum ben ik terecht gekomen door op Google Bassie en adriaan honda prelude in te typen. Toen kreeg ik meteen die mooie 1:24 B&A prelude te zien. echt super mooi!! Ik ben fan van B&A vanaf de kindertijd. Een collectie heb ik niet maar ik kijk nog regelmatig de dvd's. Verder vind ik Knight Rider en the Dukes helemaal top. Verder intereseer ik me erg voor landbouwminiaturen (Ik denk alleen niet dat ik dat hier ga tegenkomen) Groetjes Adriaan-Fan Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 januari 2012 gepost Share 21 januari 2012 gepost Welkom! Ik hoop dat je het hier leuk gaat vinden en regelmatig komt kijken. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 21 januari 2012 gepost Share 21 januari 2012 gepost Welkom adriaan-fan! Ik vind Knight Rider ook leuk, dus wat dat betreft vind je hier een medestander. Link naar bericht Delen op andere sites
draadloosstroom 16 februari 2012 gepost Share 16 februari 2012 gepost Naam:Jasper Geboortedatum:17 januari 1990 Woonplaats: Noord-Brabant Hobby's: organiseren van undergrond feesten(Hardtechno, Acid, Raw Hardstyle etc.), Fotografie, Autosport, Gaming, Hier gekomen via: google, gaf een zoekopdracht voor Atari Lynx games kopen en toen kwam ik op dit forum terecht, dus maar gelijk ff aangemeld Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 februari 2012 gepost Share 16 februari 2012 gepost Leuk dat je hier bent Ik heb pas een hele zwik Lynx games in de Gallery gezet, weliswaar niet te koop, maar je kunt er altijd een topic voor openen en wie weet vindt iemand die ze te koop heeft je topic en dan is 1+1 3 Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 17 februari 2012 gepost Share 17 februari 2012 gepost Hobby's: organiseren van undergrond feesten(Hardtechno, Acid, Raw Hardstyle etc.), Fotografie, Autosport, Gaming, Gisteravond is er in PowNews het verschil uitgelegd tussen Hardcore en Hardstyle. De verslaggever noemde het een zelfde bak herrie... Hoe zou jij het verschil uitleggen? Link naar bericht Delen op andere sites
Coy 21 februari 2012 gepost Share 21 februari 2012 gepost (aangepast) Naam: Coy Geboortedatum: 13-01-78 Woonplaats: Den Haag Hobby's: Fotografie, Films (kijken en verzamelen), Gamen (op een laag niveau), stripboeken en comics. Hier gekomen via: Google, was op zoek naar een defenitie van foute muziek. 21 februari 2012 aangepast door Coy Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 februari 2012 gepost Share 21 februari 2012 gepost Ik had je in het andere topic al welkom geheten, maar bij dezen nogmaals. Ik hoop dat je het hier gezellig gaat vinden en mee gaat doen/posten in de topics hier, we kunnen zeker wel nieuwe users die flink actief zijn gebruiken! Link naar bericht Delen op andere sites
Coy 21 februari 2012 gepost Share 21 februari 2012 gepost Zal me best doen. Heb over het algemeen vooral overdag redelijk wat tijd om te kunnen posten dus moet goed komen. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 februari 2012 gepost Share 21 februari 2012 gepost Klinkt goed, we doen ons best interessante onderwerpen te starten, maar het staat iedereen natuurlijk vrij om dit zelf ook te doen. Het zou mooi zijn als dit naast een druk bezet forum ook een naslagwerk wordt voor alles wat retro is. Bijvoorbeeld door topics, maar ook foto's in de gallery etc. Link naar bericht Delen op andere sites
draadloosstroom 22 februari 2012 gepost Share 22 februari 2012 gepost Gisteravond is er in PowNews het verschil uitgelegd tussen Hardcore en Hardstyle. De verslaggever noemde het een zelfde bak herrie... Hoe zou jij het verschil uitleggen? Het verschil tussen herrie en herrie om in PowNews begrippen te blijven. Hardcore zit in een rapper tempo, de BPM's liggen hoger dan bij Hardstyle, je gaat er ook harder op los dan op hardstyle. Het mooie aan hardstyle is is dat het opener is, zowel qua muziek als qua omgang van de mensen die daar op los gaan, meer gemoedelijker, bij Hardcore is al gauw een agressievere sfeer, omdat je eenmaal in de flow/trance van d3 beat je er ook op beweegt. En bij Hardstyle is dat minder. Maar er is ook weer een verschil tussen Hardstyle en Raw-Hardstyle(underground) anders check http://techno.org/electronic-music-guide/ Maar een tip voor de PowNews presentator go underground in Berlin, and visit a speed/splittercore party Link naar bericht Delen op andere sites
kuifje 13 maart 2012 gepost Share 13 maart 2012 gepost naam : Tommy geboren in Aalst belgie op 13/11/1991 hobby"s tekenen, verzameling van tv serie"s o.a bassie en adriaan....verzamelen van kuifje, Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 13 maart 2012 gepost Share 13 maart 2012 gepost welkom en veel postplezier! Kuifje is nog niet zo goed vertegenwoordigd qua topics, maar we hebben wel wat toffe zaken in het topic ervan. En uiteraard geweldig dat er weer een Belg bij is! Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 13 maart 2012 gepost Share 13 maart 2012 gepost naam : Tommy geboren in Aalst belgie op 13/11/1991 hobby"s tekenen, verzameling van tv serie"s o.a bassie en adriaan....verzamelen van kuifje, Je weet dat kuifje GEEN console is? hihihi Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 maart 2012 gepost Share 13 maart 2012 gepost Je weet dat kuifje GEEN console is? hihihi Nee, een chocoladekoekje wel :') Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 14 maart 2012 gepost Share 14 maart 2012 gepost Nee, een chocoladekoekje wel :') Game, set en match for mister koelkast Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 maart 2012 gepost Share 14 maart 2012 gepost Die 'favoriete console' is verplicht gemaakt om mensen die hier heul niet voor retro dingen komen buiten te houden. Helaas is dat nog altijd niet gelukt Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 14 maart 2012 gepost Share 14 maart 2012 gepost Die 'favoriete console' is verplicht gemaakt om mensen die hier heul niet voor retro dingen komen buiten te houden. Helaas is dat nog altijd niet gelukt Vooralsnog werkt hij anders wel voortreffelijk :') Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 14 maart 2012 gepost Share 14 maart 2012 gepost (aangepast) Nee, een chocoladekoekje wel :') Ghehehe 14 maart 2012 aangepast door Melki Link naar bericht Delen op andere sites
thekillingjoke 2 april 2012 gepost Share 2 april 2012 gepost Hallo! Ik was al een tijdje lid, maar was het forum uit het oog verloren. Bij deze zal ik me even voorstellen: Naam: Maarten Geboortedatum 9 - 1 - 84 Hobby's: grote passie voor (animatie)film en interactieve media, veel bezig met computers etc. student Media Kunst te Gent Hier gekomen via Youtube/Google Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 2 april 2012 gepost Share 2 april 2012 gepost Hallo! Ik was al een tijdje lid, maar was het forum uit het oog verloren. Bij deze zal ik me even voorstellen: Naam: Maarten Geboortedatum 9 - 1 - 84 Hobby's: grote passie voor (animatie)film en interactieve media, veel bezig met computers etc. student Media Kunst te Gent Hier gekomen via Youtube/Google Welkom! Veel postplezier. Ben je ook uit Gent of studeer je hier enkel? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 april 2012 gepost Share 2 april 2012 gepost Welkom Link naar bericht Delen op andere sites
Stitch 12 mei 2012 gepost Share 12 mei 2012 gepost Naam: Elger Jonker Geboortedatum: 1983 Woonplaats: Nieuwegein Hobby's: Retro gaming (uiteraard), Awesome retro (awesomeretro.com), housemuziek (raveradio.nl), prutsen... Hier gekomen via: googel, was op zoek naar plaatsen om awesome retro events te spammen en tadaaaaa... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 mei 2012 gepost Share 12 mei 2012 gepost Welkom! Als jij toch hier de events gaat spammen kunnen we aan jou vast wel wat flyers kwijt voor op die evenementen Link naar bericht Delen op andere sites
Stitch 12 mei 2012 gepost Share 12 mei 2012 gepost Welkom! Als jij toch hier de events gaat spammen kunnen we aan jou vast wel wat flyers kwijt voor op die evenementen Ze zitten ook in onze standaarduitrusting Dus als we ergens [naar toe gaan / worden uitgenodigd] gaan de flyers van retroforum ook mee! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 mei 2012 gepost Share 12 mei 2012 gepost Ooooh mooi, heb je er nog genoeg, anders even laten weten Link naar bericht Delen op andere sites
lutijn 11 juni 2012 gepost Share 11 juni 2012 gepost Hoi Hoi, nou ik ben ook nieuw hier zoals je ziet is dit de eerste post dan maar gelijk. Ik zal het kort houden , ik ben Lutijn 29 jaar en natuurlijk ook een beetje in de goeie ouwe tijd blijven hangen. Verzamel oude gameconsoles, en kijk met regelmaat oude tvseries en tekenfilms uit de jaren 80 (welk vooral tekenfilms in deze tijd met internet nog moeilijk te vinden zijn) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 juni 2012 gepost Share 11 juni 2012 gepost Welkom! Ik hoop dat je hier kunt vinden wat bij je aansluit, zoniet: voel je vrij om zelf topics te maken over jouw verzameling of verzamelstukken, we zijn er dol op Link naar bericht Delen op andere sites
retromar 7 juli 2012 gepost Share 7 juli 2012 gepost (aangepast) Naam: Mar Geboortedatum: juni '79 Woonplaats: Noorden van NL Hobby's: Internet, webshoppen, retro, gamen, films, schrijven Hier gekomen via: het onderschrift van iemand op een ander forum Hallo allemaal, ik ben Mar en ben op het forum voor inspiratie voor mijn webwinkel met retro kinderkleding en de retro startpagina die ik beheer. 7 juli 2012 aangepast door retromar Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 juli 2012 gepost Share 7 juli 2012 gepost Klinkt goed, welkom! Ben ook benieuwd welke signature op welk forum Link naar bericht Delen op andere sites
retromar 8 juli 2012 gepost Share 8 juli 2012 gepost Thx djkoelkast! Van wie de signature precies was weet ik niet meer, maar het was/is iemand van het FOK! forum. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 8 juli 2012 gepost Share 8 juli 2012 gepost (aangepast) Thx djkoelkast! Van wie de signature precies was weet ik niet meer, maar het was/is iemand van het FOK! forum. Dan moet het Frey geweest zijn. 8 juli 2012 aangepast door samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
RETROxFREAK 9 juli 2012 gepost Share 9 juli 2012 gepost Naam: David Geboortedatum: 16-03-1997 Woonplaats: Nederland Hobby's: Retor hotel spelen Hier gekomen via: Google.nl Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 juli 2012 gepost Share 9 juli 2012 gepost Naam: David Geboortedatum: 16-03-1997 Woonplaats: Nederland Hobby's: Retor hotel spelen Hier gekomen via: Google.nl En je weet dat wij niets met habbo doen? Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 16 juli 2012 gepost Share 16 juli 2012 gepost Habbo.. pff. Vond en vind ik nog steeds erg saai en nutteloos. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 16 juli 2012 gepost Share 16 juli 2012 gepost Habbo.. pff. Vond en vind ik nog steeds erg saai en nutteloos. Dank voor de zeer toevoegende post aan dit topic. Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 18 juli 2012 gepost Share 18 juli 2012 gepost Dank voor de zeer toevoegende post aan dit topic. Tot uw genoegen. Link naar bericht Delen op andere sites
hellum 21 juli 2012 gepost Share 21 juli 2012 gepost Naam: Gerard Woonplaats: noorden provincie Groningen Geboortedatum: 9-2-1991 Hobbies: gamen (vooral retro), films, vinyl en nog wel meer. gekomen via Google Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten