TMP 1 mei 2010 gestart Share 1 mei 2010 gestart Aangezien er vanaf vandaag ook nieuwe leden bij (kunnnen) komen. Bij deze een topic om jezelf kort voor te stellen. Naam: Geboortedatum: Woonplaats: Hobby's: Hier gekomen via: (Mocht iemand nog aanvulling hebben voor het vragenlijstje, dan is dat zeer welkom . Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 1 mei 2010 gepost Share 1 mei 2010 gepost Naam: Ross Geboortedatum: 18-12-1984 Woonplaats: Tubbergen Hobby's: Auto's, Computers, Electonica, Muziek Hier gekomen via: DJKoelkast Link naar bericht Delen op andere sites
Sybren 3 mei 2010 gepost Share 3 mei 2010 gepost Naam:Sybren Geboortedatum:12-01-1993 Woonplaats:Elst Hobby's:Computeren, chillen, niet zoveel verder. Hier gekomen via:Frey Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 mei 2010 gepost Share 15 mei 2010 gepost We hebben een aantal nieuwe users, maar die hebben zich nog niet voorgesteld, dus even een kickje zodat ze zich kunnen voorstellen. Link naar bericht Delen op andere sites
Albertooo! 17 mei 2010 gepost Share 17 mei 2010 gepost Naam: Peter Geboortedatum: 1989 Woonplaats: België Hobby's: Computeren, TV-series (oud en nieuw), reizen, ... Hier gekomen via: Frey Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 17 mei 2010 gepost Share 17 mei 2010 gepost Een Peter uit België? Hola, ik krijg hier concurentie Niet te knuffellig worden hé, anders ben ik m'n status kwijt Welgekomen en veel plezier! Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 17 mei 2010 gepost Share 17 mei 2010 gepost (aangepast) Hier gekomen via: Frey Hoe is het ermee? EDIT: Beter maar geen MSN-geintjes verhuizen naar een forum RE-EDIT: Onnodig smilegebruik even aangepast. 17 mei 2010 aangepast door djkoelkast Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 17 mei 2010 gepost Auteur Share 17 mei 2010 gepost Welkom ! Link naar bericht Delen op andere sites
CNRArcade 26 juni 2010 gepost Share 26 juni 2010 gepost Al een paar keer hebben ze mij gevraagd om mij voor te stellen. Naam: Tim Geboortedatum: 8-10-1988 Hobby's: Vliegtuigfanaat maar enkel alleen met militaire toestellen, DJ/muziekliefhebber, afentoe een spelletje Hier gekomen via: Toevallig via internet Voor sommige die hier ook actief op YT zitten zullen me vast wel eens gezien hebben. Ik ben ook CNRArdace op YT. Ik ben zoals waarschijnlijk ook enkele hier een B&A liefhebber geen die hard fan Link naar bericht Delen op andere sites
Thbio 5 juli 2010 gepost Share 5 juli 2010 gepost Echte naam: Bjorn Geboren in: 1995 Hoe ik op RetroForum ben gekomen: Via Samba-boy Waarom ik ben gebleven: Het is hier gezellig en ik kan hier praten over dingen die ik leuk vind (Gamen, TV kijken, etc.) Hobby's: Computeren, Gamen, Games maken, Tekenen, Animaties maken. Favoriete games: Pokemon series, Mario series, Spyro series, Crash bandicoot series, Pandemonium 1, Mortal Kombat series, PGR series en nog veel meer.. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 5 juli 2010 gepost Auteur Share 5 juli 2010 gepost Welkom Link naar bericht Delen op andere sites
iFabianX 5 juli 2010 gepost Share 5 juli 2010 gepost (aangepast) Naam: Fabian Geboortedatum: 26-10-1995 Woonplaats: Zuid-Holland Hobby's: Journalistiek, voetbal en nog veel meer. Hier gekomen via: Forumschorum Ik ben Fabian. Misschien ken je me uit 2005. Ik werd na korte tijd verbannen van ClownenAcrobaat, ik weet niet eens meer waarom, maar blijkbaar was ik een grote spammer. Ik weet er nog weinig van, maar ik kan zeggen dat ik flink ben veranderd. In die vijf jaar heb ik fatsoenlijk leren typen, en ik ben nu zelfs professioneel journalist en redacteur. Ik heb even een kijkje genomen op Forumschorum, maar ik kon me er nooit registreren. Net heb ik weer even gekeken, en ik kwam dus hier terecht. Heb me even geregistreerd. Ik herinner me DJ Koelkast nog, Wonderder en Randy_Roes. Weet nog zelfs dat Wonderder ging trouwen of zo. Maar dat is allemaal heel relevant aan dit onderwerp... >.> Hoi iedereen! 5 juli 2010 aangepast door iFabianX Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 5 juli 2010 gepost Share 5 juli 2010 gepost Leuk dat je bent teruggekeerd, Fabian! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 5 juli 2010 gepost Auteur Share 5 juli 2010 gepost Ik zie dat je nog vier accounts had staan, dus dat van spammer kan best kloppen. Welkom terug in ieder geval . Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 juli 2010 gepost Share 5 juli 2010 gepost Welkom Thbio en welkom terug Fabian. Ik herinner me inderdaad wel iets van spam-gedrag, nuja, 5 jaar is een lange tijd. Een schone lei zoals we dat zeggen! Link naar bericht Delen op andere sites
iFabianX 5 juli 2010 gepost Share 5 juli 2010 gepost Ik schaam me dood als ik posts zie uit 2005. Ook op een ander forum. Ik herinner me nog de momenten dat ik sommige posts maakte, en ik schaam me er dood om. Jeugdzonden naar boven halen is awesome, maar zeker niet alles. Dank iedereen, ik zal mijn best doen om me beter te gedragen dan toen. Moet te doen zijn! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 juli 2010 gepost Share 5 juli 2010 gepost Gewoon gezellig posten. Zeken de ID-contest en de Rate The Movie/Rate The Game topics bezoeken! Link naar bericht Delen op andere sites
Branko 5 september 2010 gepost Share 5 september 2010 gepost Naam:Branko Geboortedatum:1991 Woonplaats:Lelystad Hobby's:Sparen van Bassie & Adriaan, Telekids, oude tv series, DVD's. Hier gekomen via:Wikipedia De meeste kende mij al las ik in ieder geval weten jullie nu al weer wat meer over mij. Groeten, Branko Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 september 2010 gepost Share 5 september 2010 gepost Welkom Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 5 september 2010 gepost Share 5 september 2010 gepost Inderdaad, welkom! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 september 2010 gepost Share 5 september 2010 gepost Welgekomen! Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 september 2010 gepost Share 6 september 2010 gepost Oh wacht, je spaart ook Telekids? Ben jij dus ook die gozer die die enorme collectie telekids-afleveringen heeft gekocht die een tijdje terug op MP stond? Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 20 september 2010 gepost Share 20 september 2010 gepost (aangepast) Naam: Raoul van den Berg Geboortedatum: 26 augustus 1995 Woonplaats: Belgie Hobby's: Pff... Hier gekomen via: Wikipedia bij trivia =) 20 september 2010 aangepast door Logitech Link naar bericht Delen op andere sites
Marjet 28 oktober 2010 gepost Share 28 oktober 2010 gepost Naam: Marjet Land: Nederland Leeftijd: 29 Al 25 jaar dol op Bassie & Adriaan. Inmiddels heb ik een behoorlijke vhs-collectie (met de oude muziek) en ik zelfs ooit eens meegedaan aan een B&A tour (is inmiddels al weer lang geleden). Daarnaast vind ik andere vroegere tv-series ook leuk. Mijn vriend moest er om glimlachen, maar B&A-fan zijn is een serieuze zaak Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 oktober 2010 gepost Share 28 oktober 2010 gepost Welkom Ik hoop dat je naast B&A hier ook andere leuke retro dingen tegenkomt waaraan je veel plezier zult beleven. Wellicht heeft je vriend ook nog ergens een oude gamescollectie bijvoorbeeld Maar ben jij toen met de B&A Tours meegeweest? Er is 1 echte gehouden namelijk, was Veronica (Jorinde Moll) toen nog bij om het te verslaan. Dat was echt de begintijd nog op Fok! en van daaruit is via heeeel veel omwegen dit forum ontstaan Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 28 oktober 2010 gepost Share 28 oktober 2010 gepost Hee Marjet, welkom! Ik ben ook benieuwd naar die B&A-tour, want zoveel vrouwen waren er destijds niet bij in Dieren. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 oktober 2010 gepost Share 28 oktober 2010 gepost Hee Marjet, welkom! Ik ben ook benieuwd naar die B&A-tour, want zoveel vrouwen waren er destijds niet bij in Dieren. Dat was geen tour, dat was onze eigen "excursie" Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 28 oktober 2010 gepost Share 28 oktober 2010 gepost Ja, dat is waar. Een paar maanden/jaar ervoor was er een andere tour rondom B&A locaties, die toen als "Dé B&A Tour" bekend stond. Volgens mij georganiseerd door ene Ron van Dam of iets dergelijks. Link naar bericht Delen op andere sites
Marjet 28 oktober 2010 gepost Share 28 oktober 2010 gepost Het was niet de B&A Tour die op Veronica was te zien. In 2004 of 2005 (denk dat het toen ongeveer geweest moet zijn) zag ik een website met daarop o.a. een bezoek aan de ruine van Teylingen. Omdat ik het een erg gaaf idee vond, vroeg ik mensen om me heen om ook zoiets te doen. Slechts 1 iemand was ook ethousiast genoeg om mee te gaan. Het was erg leuk om al die bijzondere plekken te zien en ik hoop in de toekomst nog eens de niet bezochte locaties te zien. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 oktober 2010 gepost Share 28 oktober 2010 gepost Mocht je er nog eens komen maak zeker foto's, we hebben een Gallery die je helemaal vol kunt gooien met je foto's, altijd leuk Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 29 oktober 2010 gepost Share 29 oktober 2010 gepost Naam: Marjet Land: Nederland Leeftijd: 29 Al 25 jaar dol op Bassie & Adriaan. Inmiddels heb ik een behoorlijke vhs-collectie (met de oude muziek) en ik zelfs ooit eens meegedaan aan een B&A tour (is inmiddels al weer lang geleden). Daarnaast vind ik andere vroegere tv-series ook leuk. Mijn vriend moest er om glimlachen, maar B&A-fan zijn is een serieuze zaak In ieder geval welkom en geniet ten volste van alle retrozaken hier op het forum! Link naar bericht Delen op andere sites
konijnmini 29 oktober 2010 gepost Share 29 oktober 2010 gepost Naam: mike löbker Geboortedatum: 12-04-1992 Woonplaats: tubbergen Hobby's: koken, zwemmen, voetballen, en uitgaan Hier gekomen via: ross is mijn buurman groetjes (Y) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 oktober 2010 gepost Share 29 oktober 2010 gepost Woohoo Nu nog een avatar en je bent compleet Wordt bijna tijd voor een nieuw avatar aanvraagtopic Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 29 oktober 2010 gepost Share 29 oktober 2010 gepost Naam: mike löbker Geboortedatum: 12-04-1992 Woonplaats: tubbergen Hobby's: koken, zwemmen, voetballen, en uitgaan Hier gekomen via: ross is mijn buurman groetjes (Y) Welgekomen! Nu kunnen we wat roddels horen over Ross Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 31 oktober 2010 gepost Share 31 oktober 2010 gepost Welgekomen! Nu kunnen we wat roddels horen over Ross Tssss... Link naar bericht Delen op andere sites
retrotamaar 8 november 2010 gepost Share 8 november 2010 gepost Hee Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier, heb even een lijstje ingevuld. Naam: Retrotamaar Geboortedatum:28-7-1981 Woonplaats:Helvoirt Hobby's: Muziek, 70'sbrabantia sparen,concerten en festivals bezoeken Hier gekomen via:google was er al naar op zoek groetjes! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 november 2010 gepost Share 8 november 2010 gepost Van harte welkom En wat een heerlijke retroavatar heb je! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 8 november 2010 gepost Share 8 november 2010 gepost retrotamaar, van harte welkom op retroforum! Veel plezier bij het ontdekken van alle heerlijke retrotopics! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 november 2010 gepost Share 9 november 2010 gepost En het openen van nieuwe natuurlijk, want er zijn vast dingen waar wij nooit aan hebben gedacht Link naar bericht Delen op andere sites
koekiemonster 29 december 2010 gepost Share 29 december 2010 gepost Naam: Rudy Geboortedatum: 1980 Hobby's: Atari Jaguar, GBA, Webdesign en retro algemeen Hier gekomen via: Google Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 december 2010 gepost Share 29 december 2010 gepost iemand uit hetzelfde jaar als ik Welkom Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 29 december 2010 gepost Share 29 december 2010 gepost Welkom koekiemonster! Gave avatar. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 december 2010 gepost Share 29 december 2010 gepost Welkom koekiemonster! Gave avatar. Uit de collectie van onze randy Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 29 december 2010 gepost Share 29 december 2010 gepost Welkom koekiemonster! Veel postplezier (en veel plezier met je avatar ) Link naar bericht Delen op andere sites
MCprosound 30 december 2010 gepost Share 30 december 2010 gepost Naam: Michiel Geboortedatum: 31-10-82 Woonplaats: Stein Lb Hobby's: electronica en computers Hier gekomen via: Ross Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 30 december 2010 gepost Share 30 december 2010 gepost Welkom, veel postplezier *O* Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 30 december 2010 gepost Share 30 december 2010 gepost Nog een Amigaliefhebber, die hebben we veel te weinig Welkom! Link naar bericht Delen op andere sites
Karliefde 5 januari 2011 gepost Share 5 januari 2011 gepost Naam: Karlien (Karliefde) Geboortedatum: 10 Februari 1991 Hobby's: (Film)muziek luisteren, films kijken, winkelen, lezen, ... Hier gekomen via: Google Ik was op zoek naar oude (nieuws)-intro's (En die zijn nog steeds welkom ) Groetjes! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 januari 2011 gepost Share 5 januari 2011 gepost Van harte welkom! We zijn hard bezig met nieuwe intro's te plaatsen op ons Zideo account, als je verzoekjes hebt ga je gang Misschien leuk om een verzoekjestopic te maken, wie weet heeft iemand wat liggen en kunnen wij dat weer uploaden Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 januari 2011 gepost Share 5 januari 2011 gepost Welgekomen!!! De intro's zullen binnenkort weer opgestart worden, dus hou je ondertussen maar bezig met gezellig mee te posten! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten