Joost 22 september 2011 gepost Share 22 september 2011 gepost Het bekertoernooi kende gelukkig toch nog wat verrassingen. Meest opvallend was toch wel de uitschakeling van Willem II. Wat hebben die zich op een ongelooflijke manier de kaas van het brood laten eten zeg! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 22 september 2011 gepost Auteur Share 22 september 2011 gepost Jammer dat Fortuna het echt net niet heeft gehaald tegen NEC, dat hadden ze wel verdiend... Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 15 oktober 2011 gepost Share 15 oktober 2011 gepost Na het interlandweekeinde nu weer Eredivisie. Spannend weekeinde gelijk weer! Benieuwd of AZ de koppositie kan vasthouden of dat PSV na dit weekeinde bovenaan staat. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 16 oktober 2011 gepost Share 16 oktober 2011 gepost Wat is Ajax dramatisch door die zware weken heen gekomen zeg. Alleen van Noordwijk gewonnen. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 18 oktober 2011 gepost Share 18 oktober 2011 gepost Koeman houdt het per direct voor gezien bij UtrechtFC Utrecht en trainer/coach Erwin Koeman gaan per direct al uit elkaar. De onvrede over het transferbeleid is een van de redenen voor de voortijdige breuk. Volgens bronnen binnen de club zijn de onvrede over het transferbeleid en de moeizame relatie met technisch directeur Foeke Booy en assistent Jan Wouters de aanleiding voor Koeman om zijn contract in te leveren. Koeman begon deze zomer als opvolger van Ton du Chatinier in De Galgenwaard. De oud-international zag tot zijn ongenoegen zijn selectie een grote metamorfose ondergaan, waarbij onder anderen Dries Mertens, Kevin Strootman en Ricky van Wolfswinkel vertrokken. Het aankoopbeleid was een steen des aanstoots voor Koeman. Hij werd niet altijd gehoord bij het aantrekken van vervangers. Tot zijn ongenoegen werd de oud-international bijvoorbeeld niet op de hoogte gebracht van de komst van Rodney Sneijder. FC Utrecht was de derde club van Koeman in zijn trainerscarrière. De vijftigjarige oud-international was eerder werkzaam bij RKC Waalwijk en Feyenoord. Na zijn vertrek uit Rotterdam was hij van 23 april tot 23 juli 2010 bondscoach van Hongarije. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 20 oktober 2011 gepost Share 20 oktober 2011 gepost Spijtig nieuws van Erwin Koeman, gunde hem een mooie club... Maar als je leest wat er allemaal gaande was, is het wel begrijpelijk. Het lijkt me ook geen werken zo. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 24 oktober 2011 gepost Share 24 oktober 2011 gepost Wat een topweekeinde voor AZ zeg! Zelf winnen en de rest punten zien verspelen. PSV, Ajax en Twente vielen me afgelopen weekeinde erg tegen. Feyenoord deed het daarentegen erg goed en ook het spel van Groningen was leuk om naar te kijken. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 24 oktober 2011 gepost Share 24 oktober 2011 gepost AZ lijkt nu de kampioenskandidaat, alleen is het de vraag of ze met de favorietenrol om kunnen gaan en of ze fit blijven de rest van het jaar. Het spel is er op ingesteld dat ze allemaal erg fit zijn en als vermoeidheid toe slaat zijn ze meteen minder dominant denk ik. Mocht AZ toch nog wegvallen lijkt het opnieuw een jaar te worden met de kampioen van de armoede (net als vorig jaar). Alle topclubs verspelen onbegrijpelijk punten tegen tegenstanders waar je normaal een zakelijke overwinning moet boeken. Ik denk in elk geval dat het nog wel spannend wordt. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 24 oktober 2011 gepost Auteur Share 24 oktober 2011 gepost Elke keer dat ik denk 'PSV zou nu wel eens echt voor de titel kunnen gaan', laten ze het weer hier of daar liggen. Maar goed, we staan er nog steeds goed voor en de vorm is niet slecht, al scoren we de laatste tijd wat weinig nu Mertens droog staat... Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 25 oktober 2011 gepost Share 25 oktober 2011 gepost PSV moet vooral komend weekend presteren en eind november/heel december. Het programma is dan namelijk erg zwaar. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 25 oktober 2011 gepost Auteur Share 25 oktober 2011 gepost PSV moet vooral komend weekend presteren en eind november/heel december. Het programma is dan namelijk erg zwaar. Gelukkig gaat de Europa League niet veel problemen meer opleveren, dan kunnen we daarmee krachten sparen... Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 28 oktober 2011 gepost Share 28 oktober 2011 gepost Mooie lotingen voor de volgende bekerronde zeg! Ajax - AZ en FC Twente - PSV zijn op voorhand al toppers, al hadden het ook de halve finales kunnen zijn. Er gaan dus nog voor het einde van het jaar weer twee topclubs uitgeschakeld worden. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 18 november 2011 gepost Share 18 november 2011 gepost Het gaat al zo lang niet lekker bij Ajax, maar dit kan nu echt zo verfilmd worden. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 17 december 2011 gepost Share 17 december 2011 gepost De Europa League lotingen mogen er ook weer zijn trouwens. Vooral Ajax en AZ hebben aansprekende tegenstanders geloot. FC Twente en PSV wat mindere tegenstanders, maar zij moeten toch door kunnen naar de volgende ronde, al zal PSV het wel zwaar gaan krijgen in die Turkse heksenketel! Hopelijk levert het weer mooie wedstrijden op. Toch wel opvallend dat Nederland de meeste deelnemers in de EL heeft in deze ronde..... Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 17 december 2011 gepost Auteur Share 17 december 2011 gepost Mooie wedstrijd tegen Valencia of Stoke in het verschiet, indien PSV wint van Trabzonspor. Als we een goed resultaat halen in Turkije, dan moet dat wel lukken... Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 19 februari 2012 gepost Share 19 februari 2012 gepost Lekkere actie van Guidetti. Koeman was er erg blij mee. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 29 februari 2012 gepost Share 29 februari 2012 gepost Laat Robben alsjeblieft een keer fit zijn straks tijdens het EK. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 5 maart 2012 gepost Share 5 maart 2012 gepost Wat een uitslag gisteren in Eindhoven: 2-6! Zal wel hard aangekomen zijn in het PSV kamp. Benieuwd hoe ze dit tegen Valencia gaan verwerken. En FC Twente wel een aderlating met de schorsing van Douglas. Jammer dat hij die schop uitdeelde, al ging Toivonen ook niet helemaal vrijuit. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 5 maart 2012 gepost Auteur Share 5 maart 2012 gepost Wat een uitslag gisteren in Eindhoven: 2-6! Zal wel hard aangekomen zijn in het PSV kamp. Benieuwd hoe ze dit tegen Valencia gaan verwerken. Behoorlijk, vooral de manier waarop is erg teleurstellend. Nog nooit zo'n slap PSV gezien... Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 7 maart 2012 gepost Share 7 maart 2012 gepost (aangepast) Behoorlijk, vooral de manier waarop is erg teleurstellend. Nog nooit zo'n slap PSV gezien... Ben je nog geweest TMP? Lijkt me toch niet echt leuk om op zo'n manier op de tribune te zitten. 7 maart 2012 aangepast door Joost Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 7 maart 2012 gepost Auteur Share 7 maart 2012 gepost Ben je nog geweest TMP? Lijkt me toch niet echt leuk om op zo'n manier op de tribune te zitten. Ja, was ook niet leuk. Van Twente verliezen kan best gebeuren, en ik had zeker niet zomaar op een overwinnning gerekend. Het spel en het gebrek aan strijd waren echter erg teleurstellend. Alleen Toivonen probeerde er nog wat van te maken, de rest was dramatisch. Maar goed, morgen mogen ze me verrassen . Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 19 maart 2012 gepost Share 19 maart 2012 gepost En het blijft een loterij in de Nederlandse competitie... Zul je zien dat Ajax straks echt kampioen gaat worden. Zelf was ik aangenaam verrast door de winst van Feyenoord op FC Twente. Natuurlijk was FC Twente niet compleet, maar het was wel te zien hoe kwetsbaar ze momenteel zijn en dat nog maar twee weken na de 2-6 in Eindhoven, wat kan het toch snel gaan allemaal. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 19 maart 2012 gepost Auteur Share 19 maart 2012 gepost Dit was ook weer een heel ander PSV dan de afgelopen weken. Het zal wel spannend blijven tot het eind, en dat is ook wel leuk natuurlijk... Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 20 maart 2012 gepost Share 20 maart 2012 gepost Het zal wel spannend blijven tot het eind, en dat is ook wel leuk natuurlijk... Zeker, ik zou echt nog geen kampioen kunnen aanwijzen. Vermoed wel dat het tussen Ajax, PSV, FC Twente en AZ zal gaan. Feyenoord en Heerenveen zullen om de vijfde plaats gaan spelen. Qua degradatie wordt het trouwens ook nog spannend. Nee, al met al een boeiende competitie dit seizoen. En dan mag het niveau wellicht tegenvallen, het is leuk om te volgen. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 21 maart 2012 gepost Auteur Share 21 maart 2012 gepost PSV naar de bekerfinale, dat is toch alweer een tijd geleden ! Kan een mooie wedstrijd worden tegen AZ (als die zich plaatsen uiteraard). Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 21 maart 2012 gepost Share 21 maart 2012 gepost PSV naar de bekerfinale, dat is toch alweer een tijd geleden ! Kan een mooie wedstrijd worden tegen AZ (als die zich plaatsen uiteraard). Tyton keepte echt geweldig. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 21 maart 2012 gepost Auteur Share 21 maart 2012 gepost Tyton keepte echt geweldig. Ja, erg goed inderdaad. Een aangename verrassing. Kunnen we goed gebruiken, ook voor volgend seizoen... Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 25 maart 2012 gepost Share 25 maart 2012 gepost Zoveelste keer een goed weekend gehad: concurrenten laten punten vallen en wij (Ajax) blijven winnen. Ajax speelde aardig maar PSV op z'n zachtst gezegd dramatisch. Ongelooflijk dat we met 8 punten achterstand in januari nog terug zijn gekomen. Nu gaat het tussen AZ en Ajax. Ik denk dat PSV ons nog eens kampioen kan maken door van AZ te winnen. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 30 maart 2012 gepost Share 30 maart 2012 gepost Mooie overwinning van AZ gisteravond, al vrees ik dat ze in Spanje wel weggespeeld gaan worden, maargoed Valencia moet eerst de achterstand nog maar eens weg zien te werken. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 9 april 2012 gepost Share 9 april 2012 gepost Toch wel vreemd eigenlijk zo'n weekeinde zonder Eredivisie. Helaas viel de bekerfinale ook erg tegen. PSV verdiend gewonnen, maar Heracles liet maar weinig zien. uiteraard blijft het wel knap die finaleplek, maar PSV hoefde niet eens tot de bodem te gaan... Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 10 april 2012 gepost Share 10 april 2012 gepost Komende 2 speelrondes wordt er veel beslist. Ik ben benieuwd hoe de stand er over een week uit ziet. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 10 april 2012 gepost Auteur Share 10 april 2012 gepost Het was wel gezellig in de Kuip, maar inderdaad een makkelijke overwinning voor PSV. Benieuwd of we ons nog in de titelstrijd kunnen mengen, het zal heel lastig worden... Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 10 april 2012 gepost Share 10 april 2012 gepost Niet moeilijk om met miljoenen aan gemeenschapsgeld van Heracles te winnen... dat ze dan zo'n moeite hebben om weer eens landskampioen te worden ligt vast niet alleen aan Rutten ;-). No offence by the way... is een forum hier dus af en toe een beetje met scherp schieten en zout op de juiste plekken achterlaten is alleen maar goed voor de algemene commotie haha :-) . Master (want voor mij ben en blijf je gewoon The Master ;-) ) bring it oooooon!! :-p Zonder dollen, als mede-Ajax voorstander ziet de competie er leuk uit, maar aan de andere kant ook leuk dat het zo spannend is. Verder op Europees niveau gezien voor het Nederlandse voetbal jammer dat AZ tegen Valencia in de uit zo erg onderuit is gegaan. En ik ben zelfs zo goed om gewoon te beamen dat Feyenoord een erg goed seizoen speelt, ivm afgelopen jaar. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 12 april 2012 gepost Auteur Share 12 april 2012 gepost Het ligt inderdaad niet (alleen) aan Rutten, dat blijkt ook wel. PSV is echt dramatisch bezig in uitwedstrijden dit seizoen, gisteren verloren van RKC. Tweede plaats verdwijnt uit zicht als we zaterdag niet winnen. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 13 april 2012 gepost Share 13 april 2012 gepost Het ligt inderdaad niet (alleen) aan Rutten, dat blijkt ook wel. Nee, dat is wel duidelijk. PSV laat het overigens steeds liggen in uitwedstrijden. Zaterdag moeten ze thuis een kans maken tegen AZ, maar ze moeten ook nog naar Roda JC en je hebt woensdag kunnen zien dat Feyenoord het daar ook lastig had. Wat Feyenoord betreft kan ik alleen maar tevreden zijn over dit seizoen. Kampioen zullen ze niet worden, heb ik ook nooit op gerekend, maar de tweede plaats en voorronde Champions League zit er nog steeds in, zeker omdat Feyenoord nog thuis tegen AZ moet. Enige probleem voor Feyenoord zijn de twee resterende uitwedstrijden bij ADO en Heerenveen, daar hebben ze het altijd moeilijk, maar we zullen zien. En dat Ajax kampioen gaat worden lijkt toch wel zeker, ze moeten nog naar Vitesse en FC Twente, maar het zal mij niets vebazen als ze daar winnen... Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 8 mei 2012 gepost Share 8 mei 2012 gepost Het seizoen zit erop en we kunnen toch wel terugkijken op een interessante competitie. Wel leuk om de traditionele top 3 weer bovenin te zien staan. Benieuwd wat de play-offs gaan brengen. Zal wat zijn als FC Twente die wint, pakt Excelsior straks die extra EL plek Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 10 mei 2012 gepost Auteur Share 10 mei 2012 gepost Het seizoen zit erop en we kunnen toch wel terugkijken op een interessante competitie. Wel leuk om de traditionele top 3 weer bovenin te zien staan. Benieuwd wat de play-offs gaan brengen. Zal wat zijn als FC Twente die wint, pakt Excelsior straks die extra EL plek Ik hoop toch dat Vitesse en Twente Europa in gaan, daar heeft het Nederlandse voetbal een stuk meer aan . Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 20 mei 2012 gepost Share 20 mei 2012 gepost Wat heeft Bayern het laten liggen in de CL finale zeg! Voorsprong verspeeld, strafschop gemist en een vorsprong in de penaltyserie uit handen gegeven. Uiteindelijk werd het een heel spektakel in München. Of het verdiend was voor Chelsea? Ik denk het wel. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 20 mei 2012 gepost Auteur Share 20 mei 2012 gepost Bayern had het op zich wel verdiend, maar als je het zo laat liggen, dan ben je het ook wel zelf schuld... Link naar bericht Delen op andere sites
RM 20 mei 2012 gepost Share 20 mei 2012 gepost Wat heeft Bayern het laten liggen in de CL finale zeg! Voorsprong verspeeld, strafschop gemist en een vorsprong in de penaltyserie uit handen gegeven. Uiteindelijk werd het een heel spektakel in München. Of het verdiend was voor Chelsea? Ik denk het wel. Als ik het zo lees (ik heb de wedstrijd verder niet gezien), dan maak ik er uit op dat Chelsea op de manier van Italië heeft gespeeld (met 11 man op eigen helft en de tegenstander laten komen). Als dit zo is (en zo hebben ze ook Barca uitgeschakeld), dan zou ik het het heel laf voetbal vinden en dan zou ik het Chelsea niet gunnen. Ik had ook gehoopt dat Bayern zou winnen Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 20 mei 2012 gepost Share 20 mei 2012 gepost Chelsea was een ramp en ik vind het jammer dat ze nog hebben gewonnen ook. Gelukkig heeft VVV weer veel mazzel gehad. En nu uitkijken naar het EK! Link naar bericht Delen op andere sites
RM 21 mei 2012 gepost Share 21 mei 2012 gepost Chelsea was een ramp en ik vind het jammer dat ze nog hebben gewonnen ook. Gelukkig heeft VVV weer veel mazzel gehad. En nu uitkijken naar het EK! Stuur je dan ook je inzending nog in voor de pool? Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 12 augustus 2012 gepost Share 12 augustus 2012 gepost Het is weer begonnen en hoe!!! Meteen puntverlies voor de titelkandidaten Ajax en PSV. Had ik zelf niet verwacht. RKC blijft toch een lastig te kloppen ploeg, zeker in Waalwijk. Ook leuk was het eerste punt voor de gepromoveerde clubs, zijn ze gelijk van de nul af (en staan ze boven PSV!) Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 12 augustus 2012 gepost Auteur Share 12 augustus 2012 gepost Dramatisch begin voor PSV. Onze verdediging blijft toch veel te zwak. Het moet toch echt beter, anders verliezen we wederom veel te veel punten (vooral in uitwedstrijden). Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 12 augustus 2012 gepost Share 12 augustus 2012 gepost Mwah, ik zie PSV toch wel als belangrijkste titelkandidaat. Ajax kan alleen nog in de favorietenrol komen als ze nog 3 aankopen gaan doen, maar dat gaan ze gezien de nieuwe filosofie niet doen. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 24 augustus 2012 gepost Share 24 augustus 2012 gepost Matige Europa cup avond voor Nederland. Gelukkig boekte PSV nog een ruime zege, maar de rest krijgt het moeilijk volgende week. Overigens zie ik echt nog wel kansen voor vooral FC Twente en AZ. Feyenoord kan ook nog, maar voor Heerenveen gaat het zeker lastig worden, 3x scoren en geen doelpunt tegen krijgen. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 24 augustus 2012 gepost Auteur Share 24 augustus 2012 gepost Matig is nog zacht uitgedrukt. PSV had de makkelijkste tegenstander, maar vooral van FC Twente had ik toch meer verwacht. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 24 augustus 2012 gepost Share 24 augustus 2012 gepost Voor de UEFA-coëfficiënt zou het mooi zijn als we dit jaar aardig wat punten sprokkelen. Het zou mooi zijn als Twente minimaal achtste finale haalt in de EL, voor PSV zou halve finale mooi zijn. Daarnaast moet Ajax met een gunstige loting misschien verder kunnen komen in de CL, maar ik denk dat ze na de winter instromen bij de EL. Van Feyenoord en Heerenveen verwacht ik weinig, van AZ ook niet al te veel. http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/data/method4/crank2013.html Na dit jaar valt het jaar 08/09 weg, en dat is mooi want het was een slecht jaar. Als we komende 2 jaar redelijk presteren, is plek 6 in zicht en mag nr. 2 uit de competitie weer direct meedoen met de CL. Zou echt mooi zijn! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 30 augustus 2012 gepost Auteur Share 30 augustus 2012 gepost 9-0 gewonnen van FK Zeta, 14-0 over twee wedstrijden, het wordt tijd voor een fatsoenlijke tegenstander. Jammer van de andere Nederlandse clubs, al heeft Twente nog een klein kansje op dit moment... Link naar bericht Delen op andere sites
RM 30 augustus 2012 gepost Share 30 augustus 2012 gepost Daarnaast moet Ajax met een gunstige loting misschien verder kunnen komen in de CL, maar ik denk dat ze na de winter instromen bij de EL. Dat laatste is nu al zo goed als zeker, want wat is dit een lastige poule zeg... Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten