Joost 6 september 2010 gepost Share 6 september 2010 gepost Ik dacht eerst dat het bericht over Regilio Tuur ging..... Blijkt Edgartje ook al een boksertje te zijn. :') Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 12 oktober 2010 gepost Share 12 oktober 2010 gepost Genoten vandaag van Oranje. Lang geleden dat ze zo goed gespeeld hebben. Laat Van der Vaart voorlopig maar lekker staan naast Van Bommel, want wat speelde hij goed. Afellay had nog geen interlandgoal gemaakt en vandaag gewoon 2 plus een prachtige assist. En Huntelaar is duidelijk de nummer 1 spits op het moment, hij blijft maar scoren. Nu doorzetten dit. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 12 oktober 2010 gepost Auteur Share 12 oktober 2010 gepost Leuk voor Afellay dat hij eindelijk scoort in Oranje . Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 13 oktober 2010 gepost Share 13 oktober 2010 gepost Genoten vandaag van Oranje. Helemaal mee eens, eindelijk weer eens een leuke wedstrijd! Grappig trouwens in de slotfase. Het publiek bleef onophoudelijk 'RUUD' scanderen, mag Ruud er eindelijk in, is het voor amper twee minuten, waarin hij alleen moest verdedigen Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 24 oktober 2010 gepost Share 24 oktober 2010 gepost PSV - Feyenoord: 10 - 0 Dan stond Feyenoord al snel met een man minder, maar dit wordt toch wel heel pijnlijk hoor... Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 24 oktober 2010 gepost Share 24 oktober 2010 gepost Volg het voetbal helemaal niet, maar hier heb ik toch zoiets van ... why? Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 24 oktober 2010 gepost Auteur Share 24 oktober 2010 gepost Geweldig voor PSV natuurlijk . Maar het is wel erg pijnlijk voor Feyenoord... Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 25 oktober 2010 gepost Share 25 oktober 2010 gepost Volg het voetbal helemaal niet, maar hier heb ik toch zoiets van ... why? Het resultaat van jarenlang wanbeleid in De Kuip is er nu duidelijk uitgekomen. En hoe nu verder? Trainer ontslaan lijkt geen oplossing, want hoeveel trainers kregen Feyenoord de afgelopen seizoenen niet aan het voetballen? Het beste idee blijft toch om het Maasgebouw een grondige 'schoonmaakbeurt' te geven. Het bestuur mag de hand namelijk wel eens in eigen boezem steken. Doorgaan op deze manier betekent dat het degradatiespook wel eens akelig dichtbij De Kuip zou kunnen komen. Vrijwel niemand houdt daar nog rekening mee en ik denk zelf ook dat het tij nog wel gekeerd gaat worden (tenslotte stond Feyenoord in 1989 ooit eens helemaal onderaan en werd het seizoen op een elfde plaats afgesloten), maar gezien het feit wat er in Eindhoven gebeurde, moet je eigenlijk nergens meer van opkijken. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 25 oktober 2010 gepost Auteur Share 25 oktober 2010 gepost Nou, Feyenoord zal niet degraderen denk ik. In de tweede seizoenshelft moeten ze sowieso meer punten gaan pakken, met Tomasson, Dani Fernandez, Fer, Vlaar en Cisse. Ik hoop dat ze zich snel herstellen, want ik had gisteren echt medelijden met ze. En dat is toch wel heel erg... Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 26 oktober 2010 gepost Share 26 oktober 2010 gepost Ik hoop dat ze zich snel herstellen, want ik had gisteren echt medelijden met ze. En dat is toch wel heel erg... Zelfs CNN was vandaag in Rotterdam, kun je nagaan wat een impact zoiets heeft in Europa..... Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 8 november 2010 gepost Auteur Share 8 november 2010 gepost Ik was afgelopen weekend aanwezig bij Celtic - Aberdeen: 9-0. Dus zulke nederlagen komen niet alleen in Nederland voor... Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 12 november 2010 gepost Share 12 november 2010 gepost Woensdag een oefeninterland tegen Turkije en dat middenin een competitieweek met onder andere de topper Ajax- PSV. Wie verzint dat nou weer. :') Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 15 november 2010 gepost Auteur Share 15 november 2010 gepost Akkoord PSV en FC Barcelona over Afellay 15 november 2010 20:15 PSV-aanvoerder Ibrahim Afellay. PSV en FC Barcelona hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Ibrahim Afellay naar de Spaanse club in de winterstop. Afellay zegt dat hij verheugd is dat zijn droomclub Barcelona hem graag wil overnemen. De gesprekken tussen hem, zaakwaarnemer Rob Jansen en FC Barcelona verlopen in een positieve sfeer, maar zijn echter nog niet afgerond. Zevende speler De verwachting is dat dit nog enige tijd zal duren. In afwachting van een eventueel persoonlijk akkoord, wil Ibrahim zich volledig concentreren op de volgende belangrijke wedstrijden van PSV. Als Ibrahim Afellay (24) naar FC Barcelona vertrekt dan is hij de zevende speler die van PSV naar Barcelona verhuist. Mooi voor Afellay natuurlijk, voor PSV vind ik het jammer. Had hem liever aan het eind van het seizoen zien vertrekken, ondanks die paar miljoen die je er nu nog voor krijgt... Maar het is hem gegund . Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 15 november 2010 gepost Share 15 november 2010 gepost Ik denk dat PSV hiermee het kampioenschap verkoopt aan Twente. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 16 november 2010 gepost Share 16 november 2010 gepost Mooi voor Ibi, maar ik vrees de volgende bankzitter in Barcelona. Maargoed, hij was bij PSV natuurlijk ook een beetje uitgeleerd. Hij heeft (op Europa Cups na) eigenlijk bijna alles wel gewonnen in Eindhoven. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 16 november 2010 gepost Auteur Share 16 november 2010 gepost Mooi voor Ibi, maar ik vrees de volgende bankzitter in Barcelona. Maargoed, hij was bij PSV natuurlijk ook een beetje uitgeleerd. Hij heeft (op Europa Cups na) eigenlijk bijna alles wel gewonnen in Eindhoven. Ik denk ook niet dat hij in de basis komt, maar die garantie heeft hij bij andere grote clubs natuurlijk ook niet. Nu hopen dat PSV verder de boel bijeen houdt in de winterstop, anders verkopen ze inderdaad de titel... Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 29 november 2010 gepost Share 29 november 2010 gepost Zometeen begint El Clasico. Beide teams zijn in topvorm en beide sterspelers (Messi & Ronaldo) ook. Daarnaast is de spelopvatting van Real Madrid dit seizoen ook positief, dus ik ben erg benieuwd. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 29 november 2010 gepost Auteur Share 29 november 2010 gepost Toch hoop ik dat Barca wint. Real Madrid is nou niet bepaald een van mijn favorieten, zeker niet met Mourinho en de onsportieve manier waarop ze tegen Ajax rood pakken... Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 29 november 2010 gepost Share 29 november 2010 gepost Ben ik het mee eens, de laatste jaren is Barca ook een stuk beter. Maar als je de afgelopen jaren Real Madrid zag voetballen, zijn ze in een korte tijd toch van slecht veldspel naar aantrekkelijk gegaan. Dat vind ik wel leuk, want dat geeft El Clasico een stuk meerwaarde. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 29 november 2010 gepost Auteur Share 29 november 2010 gepost 5-0 Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 9 december 2010 gepost Share 9 december 2010 gepost Wat vonden jullie van Twente en Ajax deze week? Ik vond dat ze het beiden super hebben gedaan en een visitekaartje hebben afgegeven. Nog jammer dat Twente zulke domme goals weg gaf, anders hadden ze wel gewonnen van The Spurs. Ajax speelde echt heel erg goed na dat gezeur afgelopen week met het ontslag van Jol. Tuurlijk, Milan was al geplaatst, maar Ajax speelde de Milanezen haast compleet van de mat. Het wordt nog een leuk competitieslot als Ajax nog in vorm komt, PSV Afellay verliest en Twente en Ajax nog een druk Europees programma over houden. Ik kijk er naar uit (en hoop dat Ajax wint ) Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 10 december 2010 gepost Auteur Share 10 december 2010 gepost Ja, knappe prestaties van Ajax en Twente. Het zal lastig worden voor PSV om kampioen te worden. Ik zie in Twente meer een concurrent dan in Ajax. Ajax is wel echt extreem wisselvallig. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 10 december 2010 gepost Share 10 december 2010 gepost Wat vonden jullie van Twente en Ajax deze week? Twente en Ajax hebben vooral weer goede zaken gedaan voor het Nederlandse voetbal. Nu nog hopen dat PSV nog één punt pakt in de laatste poulewedstrijd, dan zijn ze alledrie geplaatst bij de loting. Twente had zeker moeten winnen. Tottenham viel me erg tegen, met zeer angstig voetbal, maar toch drie keer op voorsprong. Twente heeft zich uitstekend teruggeknokt., De overwinning van Ajax is prima, benieuwd of er echt sprake is van een Frank de Boer-effect. Maar winnen in San Siro is niet veel teams gegeven, dus ze mogen er tevreden op terugkijken in Amsterdam. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 12 december 2010 gepost Auteur Share 12 december 2010 gepost Wat een slechte prestatie van PSV dit weekend. Echt een wonder dat we nog steeds koploper zijn. Engelaar en Rutten, wat een prutsers . Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 12 december 2010 gepost Share 12 december 2010 gepost Dat was inderdaad een wanprestatie. Een wonder dat PSV nog steeds eerste staat. Twente kreeg me toch een pak slaag bij Heerenveen zeg. Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 13 december 2010 gepost Share 13 december 2010 gepost Goede voetbalweek voor mijn cluppie Ajax Gister waren mensen zoals Tainio en Oleguer gepasseerd. De gemiddelde leeftijd van de selectie was 22,6 jaar. De Boer gaat écht voor jeugd en spelers als Tainio mogen op de training het tegendeel bewijzen. Laat Frank maar zitten voorlopig! Eindelijk een coach met én een Ajax-hart én een duidelijke visie. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 13 december 2010 gepost Share 13 december 2010 gepost Zolang we blijven spelen als tegen Milan en gisteren de eerste helft, maakt het me geen eens uit of we kampioen worden. Ik wil leuk voetbal zien met beleving en als dat geen kampioenschap oplevert, so be it. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 13 december 2010 gepost Auteur Share 13 december 2010 gepost Frank de Boer maakt een goede indruk. Het is toch ook belachelijk dat je spelers als Tainio en Mido aantrekt, als je bekend staat om een goede jeugdopleiding... Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 13 december 2010 gepost Auteur Share 13 december 2010 gepost Fortuna eindelijk nog eens een uitwedstrijd gewonnen, ook weer aansluiting gevonden onderaan . Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 13 december 2010 gepost Share 13 december 2010 gepost Ik genoot net van united-arsenal, heerlijke wedstrijd Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 13 december 2010 gepost Share 13 december 2010 gepost Fortuna eindelijk nog eens een uitwedstrijd gewonnen, ook weer aansluiting gevonden onderaan . Mooie overwinning inderdaad, uit winnen bij RKC mag een knappe prestatie genoemd worden! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 14 december 2010 gepost Auteur Share 14 december 2010 gepost (aangepast) Mooie overwinning inderdaad, uit winnen bij RKC mag een knappe prestatie genoemd worden! Ze hebben nog enige aansluiting onderaan nu. Ze moeten het echt met Almere en heel misschien nog Telstar gaan uitvechten. MVV pakt veel meer punten, maar die hebben -9 geloof ik. Volgende week maandag thuis tegen Almere, die moet echt gewonnen worden. Persoonlijk hoop ik dat Almere City degradeert. Zo'n lelijke naam, geen historie, weinig toeschouwers en ook nog een een dependance van Ajax. Dat vraagt om de topklasse . 14 december 2010 aangepast door TMP Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 24 januari 2011 gepost Auteur Share 24 januari 2011 gepost Fortuna gewonnen van Almere , nu punten blijven pakken... Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 17 februari 2011 gepost Share 17 februari 2011 gepost Gaat lekker met Ajax. Twente was vanmiddag ook al goed bezig. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 17 februari 2011 gepost Share 17 februari 2011 gepost PSV doet het een stuk minder. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 18 februari 2011 gepost Auteur Share 18 februari 2011 gepost PSV was echt heel erg slecht. Verbaas me er nog over dat we er nog een 2-2 hebben uitgesleept... Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 17 maart 2011 gepost Share 17 maart 2011 gepost Vanavond erop of eronder voor de Nederlandse clubs. Natuurlijk hoop ik dat ze allemaal doorgaan, maar toch vrees ik dat er maar 1 of 2 door gaan. Ajax staat er het slechtste voor ondanks het goede spel vorige week. PSV moet de Rangers kunnen oprollen, maar ze moeten niet onder de indruk raken van de Schotse heksenketel. Twente moet de boel achterin dichthouden, zij kunnen hun voorsprong nauwelijks nog weggeven. Mijn voorspelling is dat Twente sowieso door gaat, PSV in principe ook (tenzij ze echt een hele slechte dag hebben) en de kans dat Ajax door gaat acht ik niet zo groot (<50%). Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 17 maart 2011 gepost Auteur Share 17 maart 2011 gepost PSV gaat het gewoon lastig krijgen. We zijn absoluut niet in grootse vorm. Als we scoren dan redden we het wel. Twente gaat wel door. Ajax gaat het niet redden denk ik. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 17 maart 2011 gepost Share 17 maart 2011 gepost PSV gaat het gewoon lastig krijgen. We zijn absoluut niet in grootse vorm. Als we scoren dan redden we het wel. Twente gaat wel door. Ajax gaat het niet redden denk ik. Dzsudzsak schiet er wel eentje in, dus dan moeten de Rangers er al 2 maken. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 17 maart 2011 gepost Share 17 maart 2011 gepost Ik vraag me toch af hoe de sfeer zal zijn tijdens Zenit - Twente na dat vreselijke nieuws van vanmorgen. Verder denk ik ook dat vooral Ajax het moeilijk gaat krijgen. Zeker zonder Stekelenburg. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 18 maart 2011 gepost Share 18 maart 2011 gepost (aangepast) Ik wist dat Ajax het moeilijk zou krijgen, maar dit was wel heel erg... En dat lag nog niet eens aan de keeper. Duidelijk is dat ze het vooral thuis hebben laten liggen. PSV speelde een goede eerste helft, maar een slechte tweede helft. Gelukkig konden die Rangers er helemaal niets van. Als je alle 11 je spelers eraf haalt en ze staan voor een leeg doel, dan schieten ze hem nog naast. Twente werd nog nog heel spannend toen het 2-0 stond, maar ze hielden het vol. Met de hakken over de sloot, maar dat boeit niet. Loting: FC Porto - Spartak Moskou Benfica - PSV Villarreal - FC Twente Sporting Braga - Dynamo Kiev Sporting Braga/Dynamo Kiev - Benfica/PSV FC Porto/Spartak Moskou - Villarreal/FC Twente Je hebt het gevoel dat het nu echt gaat beginnen. Ik ben benieuwd. Nederlandse finale is mogelijk. 18 maart 2011 aangepast door Frey Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 18 maart 2011 gepost Auteur Share 18 maart 2011 gepost Hoopte op Benfica of Villarreal. Prachtige loting dit (zeker gezien de historie, onze Europacup 1 finale), met toch ook perspectieven op de halve finale . Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 22 maart 2011 gepost Share 22 maart 2011 gepost De interlands komen er weer aan: Nederland 2 keer tegen Hongarije. Een de ene kant een beetje onhandig nu, want het is net enorm spannend in de eredivisie. Zeker met Twente - PSV op komst. Maar aan de andere kant heb ik ook wel weer zin om Oranje aan het werk te zien. Jammer dat Robben er niet bij is. Ik had hem graag weer eens zien voetballen in het Nederlands Elftal. Ik ben benieuwd of Van der Vaart weer speelt op het middenveld in plaats van De Jong. Ik hoop het wel, want dat ging lekker de laatste keer. Maar ik las dat Van Bommel ook nog onzeker is... Wel een beetje voorzichtig zijn met Dzsudzsak. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 22 maart 2011 gepost Share 22 maart 2011 gepost Hopelijk blesseert vd Wiel even Dzsudzsak, want dat scheelt een slok op een borrel. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 22 maart 2011 gepost Auteur Share 22 maart 2011 gepost Hopelijk blesseert vd Wiel even Dzsudzsak, want dat scheelt een slok op een borrel. NEE ! Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 25 maart 2011 gepost Share 25 maart 2011 gepost 0 - 4, prachtige uitslag. Het gaat lekker de laatste tijd. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 25 maart 2011 gepost Share 25 maart 2011 gepost Ja, ik kijk met net zoveel geruststelling naar Oranje als naar Ajax vorig jaar 2e seizoenshelft. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 26 maart 2011 gepost Share 26 maart 2011 gepost Indrukwekkende voetbalshow bij tijd en wijlen in Boedapest! Ik had op voorhand toch best een lastige wedstrijd verwacht voor Nederland, maar dat het zo makkelijk zou gaan had ik niet kunnen denken. Hongarije was de laatste tijd goed bezig, maar ze werden soms echt voor schut gezet in het eigen stadionnetje. Benieuwd naar dinsdag in Amsterdam. Hopelijk staan de heren dan wel weer met beide benen op de grond. Nouja, Bert zal ze wel scherp houden Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 30 maart 2011 gepost Share 30 maart 2011 gepost Gisteren ging er ineens heel veel mis. De eerste helft viel nog mee, maar in de 2e helft stonden ze gewoon helemaal niet te verdedigen. Gelukkig nog genoeg klasse om te winnen. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 31 maart 2011 gepost Share 31 maart 2011 gepost Gisteren ging er ineens heel veel mis. De eerste helft viel nog mee, maar in de 2e helft stonden ze gewoon helemaal niet te verdedigen. Gelukkig nog genoeg klasse om te winnen. Ja opvallend hoe moeizaam het ging, maar het was gelukkig wel het moment dat ze even nodig hadden. Gek genoeg had ik wel steeds het gevoel dat het toch goed zou gaan komen, niet uit arrogantie ofzo, maar gewoon een gevoel. Toch was ik wel blij dat die vijfde treffer viel, want de 4-4 was steeds mogelijk. De verdediging was, zoals Frey al schreef, duidelijk de zwakste schakel. Al met al niet denderend, maar wel inmiddels de zesde overwinning op rij. Gelukkig heeft Zweden ook gewonnen, waardoor het spannend blijft in groep E. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten