djkoelkast 28 april 2010 gestart Share 28 april 2010 gestart Zojuist een gesprek met Frey op MSN: [11:43:51] (f)[c=4]Frey[/c](f)[c=12][/c] says: smerige rotworstjes [11:44:00] (f)[c=4]Frey[/c](f)[c=12][/c] says: komen ze net in beeld als ik bij de hoek ben Vanuit het niets, dus eeeh ja, wtf?! Ik zag dit voor me, alleen dan dus "bij de hoek": http://www.youtube.com/watch?v=hLh8MnKeoAo Bleek het te gaan om het Burger Time spelletje in de Arcadehal en niet om echte worstjes... Voorstellingsvermogen Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 28 april 2010 gepost Share 28 april 2010 gepost Hehe. Maar die worstjes uit Burger Time zijn irritanter. Die van de Arcadehal dan, want op de NES waren ze een stuk makkelijker te ontwijken. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 10 mei 2010 gepost Share 10 mei 2010 gepost (aangepast) Waarom ik kan lachen met Frey: [c=4]Frey[/c] [c=12][/c] zegt: hier tegenover proberen ze met een schroevendraaier binnen te komen, hebben ze de sleutel binnen laten liggen :') 10 mei 2010 aangepast door samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 3 maart 2013 gepost Share 3 maart 2013 gepost Even een kick omhoog, omdat het kan. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 maart 2013 gepost Auteur Share 3 maart 2013 gepost Worstjes! Ik heb dit spel net nog een keer voor de MSX gekocht, alleen weer met een andere naam. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 14 oktober 2016 gepost Share 14 oktober 2016 gepost Hier zit zo te zien best wel een horrorfilm in. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 oktober 2016 gepost Auteur Share 14 oktober 2016 gepost MSN Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 14 oktober 2016 gepost Share 14 oktober 2016 gepost Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 14 oktober 2016 gepost Share 14 oktober 2016 gepost 3 minutes ago, djkoelkast said: MSN Tja, geweldige tijden... Handige manier om informatie uit te wisselen, plaatjes te delen en mensen lastig te vallen met voiceclips. Heb het nog steeds standaard aan staan om makkelijk bij mijn mail te komen. Verder spreek ik alleen Yannick er nog op. 3 minutes ago, samba-boy said: Spaghetti, spaghetti, spaghetti! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 oktober 2016 gepost Auteur Share 14 oktober 2016 gepost Nog steeds? Ik dacht dat hij van de aardbodem verdwenen was. Ik heb inmiddels Telegram als vervanging voor MSN, werkt op telefoon, pc, tablet, mac, ipad, overal. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 14 oktober 2016 gepost Share 14 oktober 2016 gepost Dank je samba-boy Zit ik tenminste de rest van de avond met dat nummer in mijn hoofd Kennen jullie deze nog nog nog... Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 14 oktober 2016 gepost Share 14 oktober 2016 gepost 2 hours ago, RM said: Dank je samba-boy Zit ik tenminste de rest van de avond met dat nummer in mijn hoofd Kennen jullie deze nog nog nog... Ghehe, dat is een mooie. Maar we kunnen NOG ouwer! Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 14 oktober 2016 gepost Share 14 oktober 2016 gepost Heerlijk offtopic wordt dit zo. Ik ben benieuwd waar dit topic, dat ooit met worstjes in Burger Time begon, gaat eindigen. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 14 oktober 2016 gepost Share 14 oktober 2016 gepost Final Fantasy + Sausage = ??? Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten