randy_roes 27 april 2010 gestart Share 27 april 2010 gestart We hebben het waarschijnlijk allemaal wel eens gehad tijdens het kijken naar een reeksje Bassie en Adriaan. Je denkt dan plots: "dit zou veel beter zijn moest een ander personage hier ineens bij komen". Snap je niet wat ik bedoel? Ik geef even een voorbeeldje. Ik keek onlangs nog eens naar de reis door amerika. Ja, het is allemaal zeer educatief, maar soms kwam er in mij iets op. Het idee van: "terwijl ze hier in Alcatraz zitten, zou het niet geniaal zijn als de Plaaggeest B&A opsluit in zo'n cel" Heb jij dat ook al gehad? Verduidelijk het hier eens. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 27 april 2010 gepost Share 27 april 2010 gepost Ik heb me altijd afgevraagd waar Robin nou was gebleven in de laatste series. Ik ging er vanuit dat hij nog bij Danny was maar toen B&A in België waren, was Robin nergens te bekennen. Ik had het toch leuk gevonden als Danny samen met Robin op dat terras had gezeten. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 28 april 2010 gepost Share 28 april 2010 gepost De adjudant had zijn eigen serie moeten krijgen :') En natuurlijk gewoon in alle series moeten zitten sinds de diamant. Link naar bericht Delen op andere sites
warboel 28 april 2010 gepost Share 28 april 2010 gepost De terugkeer van Japie in Amerika vind ik eigenlijk niet compleet zonder B2. Die had dus ook wel even langs mogen komen. En hoewel het niet echt een apart personage is, had ik in de Kroon graag de Aad-Baron teruggezien. Link naar bericht Delen op andere sites
Heer_van_Bartolhoven 3 mei 2010 gepost Share 3 mei 2010 gepost Ik kan me nog wel herrineren dat er op die 1 juli dag gevraagd werd waarom Aad had besloten Robin niet meer mee te laten spelen, ik weet alleen niet meer wat hij geantwoord had. Jullie wel? Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 3 mei 2010 gepost Share 3 mei 2010 gepost Ik kan me nog wel herrineren dat er op die 1 juli dag gevraagd werd waarom Aad had besloten Robin niet meer mee te laten spelen, ik weet alleen niet meer wat hij geantwoord had. Jullie wel? Ja, ik dacht dat Robin iedere serie weer was gegroeid, waardoor hij in De Verzonken Stad al niet meer vastgehouden kon worden, zoals daarvoor nog wel het geval was. Als je die groeicurve zou doorzetten, zou Robin in Europa en Amerika veel te groot zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 4 mei 2010 gepost Share 4 mei 2010 gepost B1 en B2 in De Huilende professor. Maar sowiezo heel veel veranderingen aan het verhaal van de Prof. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 mei 2010 gepost Share 4 mei 2010 gepost Ik zie B100 al in een rodelkarretje zitten, achter die clown en acrobaat aan, naar beneden (Los Pekenikes klinkt...) Vervolgens zit hij halverwege vast, met zijn jas, aan het karretje. Hij heeft ook AL-TIJD pech! Link naar bericht Delen op andere sites
nielsgroffen 14 januari 2011 gepost Share 14 januari 2011 gepost Ik zie B100 al in een rodelkarretje zitten, achter die clown en acrobaat aan, naar beneden (Los Pekenikes klinkt...) Vervolgens zit hij halverwege vast, met zijn jas, aan het karretje. Hij heeft ook AL-TIJD pech! Haha geniaal dat zie ik ineens ook helemaal voor me! Ben btw nieuw hier. Gaaf forum echt. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 14 januari 2011 gepost Share 14 januari 2011 gepost Welkom nielsgroffen! Het zou leuk zijn als je je even wilde voorstellen: Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 18 januari 2011 gepost Share 18 januari 2011 gepost In de laatste serie had ik graag gezien dat alle boeven (plaaggeest, B1, B2, Vlugge Japie, B100, Handige Harry, Baron, Professor, Joris, groene mannetjes) achter B&A aan zouden zitten. Dat zou toch geweldig zijn geweest? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 19 januari 2011 gepost Auteur Share 19 januari 2011 gepost Ik denk dat in zo'n situatie een aantal boeven het gewoon met elkaar aan de stok zou krijgen: Professor heeft een griengas-bom door Harry laten maken, uiteraard moet dan een foutje kunnen en de hele bende loopt de grienen. Ondertussen loopt de Plaaggeest iedereen het leven zuur te maken. Ik denk dat de hele bende binnen 1 tot 2 afleveringen weer in de gevangenis zit, want ze kunnen in hun eigen reeksen al niet goed samenwerken, wat zou er dan gebeuren als je dat aantal verdrievoudigt? Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 19 januari 2011 gepost Share 19 januari 2011 gepost Zowiezo zijn de Professor en Joris aan het eind van hun avontuur volledig bekeerd tot het goede, dus die waren al geen optie Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 19 januari 2011 gepost Auteur Share 19 januari 2011 gepost Het is ook niet echt hé Want je kan hetzelfde van de Plaaggeest zeggen. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 20 januari 2011 gepost Share 20 januari 2011 gepost Het had sowieso nooit gekund. Willy Sibbelee (B1) was in 1994 al 2 jaar dood. Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 20 januari 2011 gepost Share 20 januari 2011 gepost Maar het zou vast wel een megasucces zijn geworden en stiekem de droom van iedere fan B1 was, met alle respect voor Will Sibbelee, ook wel te vervangen. Dit in tegenstelling tot de andere boeven.. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 20 januari 2011 gepost Share 20 januari 2011 gepost Maar het zou vast wel een megasucces zijn geworden en stiekem de droom van iedere fan B1 was, met alle respect voor Will Sibbelee, ook wel te vervangen. Dit in tegenstelling tot de andere boeven.. Precies, vervangen was niet nieuw voor B&A, zie B2, en volgens mij vonden de meeste van ons de tweede B2 beter. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 januari 2011 gepost Share 20 januari 2011 gepost Vergeet de 2e Baron niet. Link naar bericht Delen op andere sites
warboel 20 januari 2011 gepost Share 20 januari 2011 gepost En de tweede BB natuurlijk; de eerste keer dat een acteur werd vervangen bij B&A. Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 21 januari 2011 gepost Share 21 januari 2011 gepost Ja dat is waar, maar ik denk dat vooral Vlugge Japie, de Paul-Baron en B100 zo typisch in hun rol waren dat ze nagenoeg onvervangbaar waren. Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 21 januari 2011 gepost Share 21 januari 2011 gepost Gelukkig leven zij alledrie nog, dus ik zou zeggen: aan de slag! Zou ook wel spannend zijn als Bassie nu in z'n eentje (aangezien Adriaan niet meer meedoet) wordt belaagd door alle (levende) boeven uit het verleden. En dat op het eind Adriaan als een soort van superheld de boel even opknapt. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten