randy_roes 26 april 2010 gestart Share 26 april 2010 gestart Vroeger hadden er veel van mijn klasgenoten zo'n ding. Ik heb het nooit begrepen en nooit gehad. Het enige dat ik weet is dat je het "eten" moest geven en het toen groeide. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 26 april 2010 gepost Share 26 april 2010 gepost Is ook redelijk langs me heen gegaan. Ik wist wel wat het was, maar nooit de behoefte gehad er een te hebben. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 april 2010 gepost Share 26 april 2010 gepost Is ook redelijk langs me heen gegaan. Ik wist wel wat het was, maar nooit de behoefte gehad er een te hebben. Kan het 1 op 1 quoten, want voor mij geldt hetzelfde. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 26 april 2010 gepost Auteur Share 26 april 2010 gepost Het enige dat ik er nog van weet is dat er een aqua-achtig liedje van is gemaakt Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 april 2010 gepost Share 26 april 2010 gepost Wat ik nog wel weet is dat 'ie dood kon gaan, dan moest je de batterij eruit halen om hem weer te fixen. Er zijn ook talloze kloons geweest van die dingen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 26 april 2010 gepost Share 26 april 2010 gepost Iedereen hier had zo'n ding en ik ook. Mijn ouders waren er niet blij mee, want zij kregen hem 's nachts op de kamer als hij nog klein was. Begon hij ieder uur weer te piepen voor eten. En ik steeds weer opnieuw beginnen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 1 mei 2010 gepost Share 1 mei 2010 gepost Ieuw, een tama-kotst-hij... Gruwelijke hekel aan die dingen gehad, iedereen op school had er een. En maar piepen. Het ging zelfs zo ver dat de leraar ze innam. Heel die bureaula aan het piepen op een gegeven moment, en daar zaten die klasgenootjes met tranen in hun ogen.... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 2 mei 2010 gepost Share 2 mei 2010 gepost Heb er wel 1 gehad maar werd inderdaad op veel plekken als storend ervaren. Op school verschillende keren afgepakt en net als bij Frey moest ik 'm thuis ook altijd 's nachts bij m'n ouders beneden in de gang laten liggen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 3 mei 2010 gepost Share 3 mei 2010 gepost Ooit zo'n ding gehad (wel een kloon), maar nadat ie eenmaal was opgegroeid was ik er op uitgekeken. Je scheen de batterij er in en eruit te kunnen doen zodat je een nieuw wezentje kreeg, maar dat heb ik volgens mij nooit gedaan. Overigens kon je de tijd instellen en als het goed is ging hij 's nachts gewoon slapen hoor! Anders ben je inderdaad de hele nacht in de weer! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
CNRArcade 25 juni 2010 gepost Share 25 juni 2010 gepost Ik heb er vroeger ook 1 gehad. Het was de hond die ik had. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Branko 6 september 2010 gepost Share 6 september 2010 gepost Ik heb er ook eentje gehad, wist alleen niet goed wat ik er mee aanmoest. Ging altijd dood haha. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
steefie 16 september 2013 gepost Share 16 september 2013 gepost (aangepast) Sorry als ik niet mag bumpen - maar dit is toch een leuk topic. Vroeger, ergens halverwege de jaren 90 had ik een babyroze Tamagotchi. Na een paar weken was ik 'm zat en moest mutti er maar voor zorgen :') Een paar jaar geleden zag ik de zoveelste generatie in een Noorse speelgoedwinkel liggen, gelijk gekocht. Een groen/gele. Is nu helaas wel dood :c Iemand heeft hem weggegooid. En ik heb een Tamagotchispel voor op de DS. Daar zijn 3 delen van geloof ik, en ook eentje voor op de Wii. Wil ik ook hebben Tamagotchi's zijn schattig! 16 september 2013 aangepast door steefie Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 september 2013 gepost Share 16 september 2013 gepost Geen enkel probleem hoor, het is FOK! niet Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 17 september 2013 gepost Share 17 september 2013 gepost Zo blijf je bij: er staan best nog veel verscholen topics in het Retroforum die ik nog niet gelezen heb. Ik geloof dat er ook een PC versie van dat beestje was. En dat doet me weer denken aan al die Screenmates die vrij over je scherm wandelden, zoals Felix de kat en het stuiterende schaap. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.