djkoelkast 26 april 2010 gestart Share 26 april 2010 gestart Nou, daarom: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 26 april 2010 gepost Share 26 april 2010 gepost Hehe. Deze is leuk. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 26 april 2010 gepost Share 26 april 2010 gepost Nog afgezien van het feit dat ze zich in het volgende spelletje net zo hard weer gevangen laat nemen :') Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 april 2010 gepost Auteur Share 26 april 2010 gepost Nog afgezien van het feit dat ze zich in het volgende spelletje net zo hard weer gevangen laat nemen :') Dat is prinses-eigen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 27 april 2010 gepost Share 27 april 2010 gepost Ik kwam deze laatst op vkmag.nl tegen, geniaal! Al heeft Mario het dan beter voor elkaar... (alhoewel, nu ik me dat bedenk... Welke loodgieter van in de 40 woont er met z'n broer samen, draagt altijd een tuinbroek en een raar petje en is iedere keer weer de lul als de princes zich weer eens gevangen laat nemen...) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 21 maart 2012 gepost Share 21 maart 2012 gepost Nooit op gereageerd maar ik vind deze zo leuk Als dit een echt spel was zou ik het spelen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 21 maart 2012 gepost Share 21 maart 2012 gepost Hij is geniaal, en ook een beetje waar. Half-on topic reactie op Mr_T: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 21 maart 2012 gepost Share 21 maart 2012 gepost Hij is geniaal, en ook een beetje waar. Half-on topic reactie op Mr_T: Bwhehehe Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 21 maart 2012 gepost Share 21 maart 2012 gepost Heeft al even de ronde gedaan op Facebook, maar blijft geniaal Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.