djkoelkast 26 april 2010 gestart Share 26 april 2010 gestart Er mag gespeeld worden hoor Ga naar de arcadehal, klik op de games list, zoek een spel uit en speel je rot! Mocht er een probleem zijn laat het mij of randy dan weten, dan wordt er naar gekeken. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 mei 2010 gepost Auteur Share 10 mei 2010 gepost De arcadehal is zojuist geupdate. Nieuwe functies o.a.: Zien welke highscore er is tijdens het spelen van het spel Datum bij de scores Daarnaast een aantal bugfixes. Veel speelplezier! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 mei 2010 gepost Auteur Share 10 mei 2010 gepost De arcadehal is zojuist voor een groot gedeelte vertaald en verbeterd. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 10 mei 2010 gepost Share 10 mei 2010 gepost (aangepast) - Ik kan niet meer commenten, krijg bij het invoeren de melding "Warning: Wrong parameter count for debug_backtrace() in /home/openadmin/web/www.retroforum.nl/ips_kernel/classDb.php on line 1564 www.retroforum.nl Driver Error" - Namen bij updates laten de filenaam zien; "samba-boy heeft een score van 66 gehaald in: ObeyTheGameAS3v2GHOTh samba-boy heeft een score van 61250 gehaald in: motherloadibpg samba-boy heeft een score van 64250 gehaald in: motherloadibpg" - "Autobahn" stuurt je, nadat je crasht, niet meer automatisch door naar het scorescherm. Je score kan dus niet worden opgeslagen. Voila 10 mei 2010 aangepast door samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 14 mei 2010 gepost Share 14 mei 2010 gepost Ik kom er op dit moment niet in: [#1] iArcade-notEnabled Had net een nieuwe highscore Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 mei 2010 gepost Auteur Share 14 mei 2010 gepost Ik kom er op dit moment niet in: [#1] iArcade-notEnabled Had net een nieuwe highscore Klopt, hij stond even uit omdat ik met een nieuwe hal bezig ben, alleen die wil niet echt in combinatie met de oude lijkt het. Je score staat er wel in: TMP heeft een score van 1093915 gehaald in: bubblemasterAS3VH Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 14 mei 2010 gepost Share 14 mei 2010 gepost Klopt, hij stond even uit omdat ik met een nieuwe hal bezig ben, alleen die wil niet echt in combinatie met de oude lijkt het. Je score staat er wel in: TMP heeft een score van 1093915 gehaald in: bubblemasterAS3VH Goed bezig trouwens dj, zitten leuke spelletjes tussen . Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 mei 2010 gepost Auteur Share 14 mei 2010 gepost Goed bezig trouwens dj, zitten leuke spelletjes tussen . Die andere is een stuk overzichtelijker en verder gevorderd, alleen hij werkt momenteel niet. Zelfs op een clean install op een testlocatie werkt 'ie niet, het ligt dus niet aan ons forum of de modificaties ervan. Hopen dat er snel een oplossing komt. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 14 mei 2010 gepost Share 14 mei 2010 gepost Je krijgt een error als je een reactie bij een game wil zetten. Warning: Wrong parameter count for debug_backtrace() in /home/openadmin/web/www.retroforum.nl/ips_kernel/classDb.php on line 1564 www.retroforum.nl Driver Error Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 14 mei 2010 gepost Share 14 mei 2010 gepost Je krijgt een error als je een reactie bij een game wil zetten. Warning: Wrong parameter count for debug_backtrace() in /home/openadmin/web/www.retroforum.nl/ips_kernel/classDb.php on line 1564 www.retroforum.nl Driver Error - Ik kan niet meer commenten, krijg bij het invoeren de melding "Warning: Wrong parameter count for debug_backtrace() in /home/openadmin/web/www.retroforum.nl/ips_kernel/classDb.php on line 1564 www.retroforum.nl Driver Error" Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 14 mei 2010 gepost Share 14 mei 2010 gepost sorry, ik had alles wel even snel gescand maar hier overheen gekeken Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 mei 2010 gepost Auteur Share 14 mei 2010 gepost Is nog geen oplossing voor, moet bij de makers vandaan komen. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 14 mei 2010 gepost Share 14 mei 2010 gepost Wat betreft de arcadehal kun je alvast een award maken die luidt: "Heeft een hogere score bij een spel dan Frey". Daar hoef je er maar weinig van te vergeven. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 14 mei 2010 gepost Share 14 mei 2010 gepost Inderdaad, belachelijk hoe hij als een bezetene overal een highscore op haalt :') Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 mei 2010 gepost Auteur Share 14 mei 2010 gepost Wat betreft de arcadehal kun je alvast een award maken die luidt: "Heeft een hogere score bij een spel dan Frey". Daar hoef je er maar weinig van te vergeven. Dan kan ik die na 5 minuten alweer weghalen Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 14 mei 2010 gepost Share 14 mei 2010 gepost Wat betreft de arcadehal kun je alvast een award maken die luidt: "Heeft een hogere score bij een spel dan Frey". Daar hoef je er maar weinig van te vergeven. Ik kom meestal niet eens in de buurt ... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 mei 2010 gepost Auteur Share 16 mei 2010 gepost Comments probleem is opgelost, je kunt dus vanaf nu een reactie plaatsen bij een spel. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 mei 2010 gepost Auteur Share 23 mei 2010 gepost Er is een nieuwe arcadehal. In deze test maar 1 spel en alle scores worden gewist binnenkort, maar test deze even: http://www.retroforum.nl/index.php?app=arcade Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 23 mei 2010 gepost Share 23 mei 2010 gepost Ik druk op de knop [Edit Comment] maar ik kan nergens de comment wijzigen Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 mei 2010 gepost Auteur Share 23 mei 2010 gepost Er onder staat een balkje EDIT COMMENT, kijk maar. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 23 mei 2010 gepost Share 23 mei 2010 gepost Er onder staat een balkje EDIT COMMENT, kijk maar. /me heeft plaat voor z'n kop. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 mei 2010 gepost Auteur Share 23 mei 2010 gepost De nieuwe arcadehal (linkje Arcade bovenin, meest rechts) is nu helemaal vertaald, graag controle op plaatsing, lengte en context Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 mei 2010 gepost Auteur Share 24 mei 2010 gepost Vanaf heden is de nieuwe arcadehal live. Klik op arcadehal Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 24 mei 2010 gepost Share 24 mei 2010 gepost Ziet er top uit ! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 mei 2010 gepost Auteur Share 27 mei 2010 gepost Ziet er top uit ! Speciaal voor jou een voetbalspel: http://www.retroforum.nl/index.php?app=arcade&module=play&g=93 Het staat iedereen nog steeds vrij om te spelen hoor, vooral Frey verslaan is erg leuk Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 28 mei 2010 gepost Share 28 mei 2010 gepost Speciaal voor jou een voetbalspel: http://www.retroforum.nl/index.php?app=arcade&module=play&g=93 Het staat iedereen nog steeds vrij om te spelen hoor, vooral Frey verslaan is erg leuk Mooi Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 mei 2010 gepost Auteur Share 28 mei 2010 gepost www.retroforum.nl/arcade daar kun je de arcadehal rechtstreeks benaderen Kijk links bij nieuwste spellen: 2 voetbalspellen voor TMP, 2 zoek de verschillen spellen voor randy_roes Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 juni 2010 gepost Auteur Share 13 juni 2010 gepost Om het uitdagend te houden ga ik vanaf 1 juli elke 3 maanden de scores van de arcade resetten. Daarmee komen alle scores op 0 en blijft het leuk om spellen te spelen (niet dat 1 iemand alle scores heeft ). Uiteraard zorg ik ook voor steeds meer nieuwe spellen. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 13 juni 2010 gepost Share 13 juni 2010 gepost Om het uitdagend te houden ga ik vanaf 1 juli elke 3 maanden de scores van de arcade resetten. Daarmee komen alle scores op 0 en blijft het leuk om spellen te spelen (niet dat 1 iemand alle scores heeft ). Uiteraard zorg ik ook voor steeds meer nieuwe spellen. Dit vind ik nu leuk nieuws. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 14 juni 2010 gepost Share 14 juni 2010 gepost Misschien is het wel leuk om ergens (apart) de all-time highscores te bewaren. Alleen laat je ze dan niet meetellen voor het klassement... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 juni 2010 gepost Auteur Share 14 juni 2010 gepost Misschien is het wel leuk om ergens (apart) de all-time highscores te bewaren. Alleen laat je ze dan niet meetellen voor het klassement... Dat komt in een latere versie van de arcade, de scores zullen dan automatisch worden gereset en de all-time hihg blijft dan staan in een apart veld. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 14 juli 2010 gepost Share 14 juli 2010 gepost De nieuwe games zijn wel tof, maar kan je toevallig ook een mahjong vinden zonder tijdslimiet? Die 3 minuten zijn voor mij écht te kort om alles te vinden Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 juli 2010 gepost Auteur Share 14 juli 2010 gepost Hij is er ook in 5 minuten, 10 minuten en ongelimiteerd. Die 3 minuten is echt een "arcade" versie en daarbij gaat het dus niet om wie het meeste tijd heeft, maar wie het snelste een hoge score haalt. Ik zal de ongelimiteerde er bij zetten, dan is het gewoon spelen tot je geen moves meer hebt of tot je het spel wint. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 14 juli 2010 gepost Share 14 juli 2010 gepost Super Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 juli 2010 gepost Auteur Share 14 juli 2010 gepost Hij staat er bij! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 september 2010 gepost Auteur Share 5 september 2010 gepost Er zijn 7 nieuwe spellen toegevoegd! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 oktober 2010 gepost Auteur Share 1 oktober 2010 gepost We zijn 3 maanden verder, dus de arcadehal is weer gereset: nu kan iedereen weer vechten voor de nummer 1 positie! Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 1 oktober 2010 gepost Share 1 oktober 2010 gepost Die Mario Tetris gaat sneller dan eerst. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 oktober 2010 gepost Auteur Share 1 oktober 2010 gepost Dit is 3, eerst stond alleen 2 er op. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 mei 2011 gepost Auteur Share 1 mei 2011 gepost De scores zijn weer gereset, ik doe ze nu eens in de 4 maanden (3x per jaar). Eerstvolgende reset is dus: 1 september 2011 Happy playing! http://www.retroforum.nl/index.php?app=arcade ps: Als je kijkt bij het spel zelf en dan bij highscores zie je wel de oude highscore, bijvoorbeeld: http://www.retroforum.nl/index.php?app=arcade&module=stats&g=165 Frey is de Swim Mr.Fish topscorer Sinds: 21-01-2011 - 17:04 met een score van : 35,080 Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 augustus 2011 gepost Auteur Share 26 augustus 2011 gepost 1 september is er weer een score reset, degene die op 31 augustus om 23:59u de meeste highscores heeft krijgt voor de komende 4 maanden de arcade award. Ook mag iedereen nog steeds spellen opgeven (in het verzoektopic) die moeten worden toegevoegd. Speelze! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 31 augustus 2011 gepost Auteur Share 31 augustus 2011 gepost Vanavond dus de laatste kans om Frey in te halen of hij heeft de award de komende periode. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 september 2011 gepost Auteur Share 6 september 2011 gepost Frey gefeliciteerd met de Arcadehal award van deze maanden, zelfs de laatste van dit jaar want pas in januari 2012 zal de trofee wisselen (als jij niet weer de winnaar bent) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 mei 2012 gepost Auteur Share 1 mei 2012 gepost De scores zijn weer gereset Er zijn nieuwe games toegevoegd Er zijn nieuwe opties (je kunt een ander bijvoorbeeld uitdagen) Kortom: spelen maar weer! Samba-boy houdt de award de komende maanden. In september worden de scores weer gereset, wie dan de meeste highscores heeft krijgt de arcade award! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 mei 2012 gepost Auteur Share 4 mei 2012 gepost Het is natuurlijk veel leuker als iedereen eens in de arcadehal komt spelen, schroom niet en speel mee, het kost niets Boven in beeld staat Arcadehal, klik er op en speel! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 april 2013 gepost Auteur Share 4 april 2013 gepost Er is een leuke competitie gaande in de arcadehal, speel mee en win de wisselaward. Ook kun je een forumlid uitdagen voor een competitie in een spel onderling! Ga naar: Arcadehal Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 april 2013 gepost Auteur Share 8 april 2013 gepost Nog een goeie 3 weken te gaan, pak die award! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 januari 2014 gepost Auteur Share 4 januari 2014 gepost De scores zijn weer gereset. Wat vinden jullie een goede termijn om de scores te resetten en de award uit te delen? NB: de 'hall of fame' scores blijven wel staan, dus de hoogste score ooit staat altijd bij het spel, ook na de reset. Voorbeeld: http://www.retroforum.nl/index.php?app=arcade&module=stats&g=22 Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 januari 2014 gepost Auteur Share 5 januari 2014 gepost Er zijn ook weer wat nieuwe spellen geïnstalleerd. Veel plezier! Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 5 januari 2014 gepost Share 5 januari 2014 gepost Dank u Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten