Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 153
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

gepost (aangepast)

En het noodweer allemaal al gehad ? Stond vandaag op het dak te bakken... heerlijk. Het begint hier nu extreem snel dicht te trekken. En ik heb storingsdienst vanavond :'(

post-446-0-66878900-1309292269.jpg

post-446-0-99973200-1309292271.jpg

post-446-0-17732100-1309292274.jpg

aangepast door Ross
gepost

Maar ook zo benauwd?

En bovendien ging jij daar wonen, dus niet klagen :+

Ja, regelmatig ook zo benauwd. En jij bent daar niet weggegaan dus niet klagen ;)

• 3 weeks later...
gepost

28 juni kon ik dus niet weg door dat noodweer. En met weg bedoel ik terug naar huis, want ik stond op dat moment op Hilversum Noord, te wachten op een trein richting Utrecht Centraal die niet reed door een blikseminslag. Godzijdank kon ik met een paar mensen meerijden die richting Utrecht gingen dus konden ze me afzetten op Centraal en van daar terug naar huis met de trein. Hij was fijn :')

• 1 month later...
  • 5 months later...
  • 11 months later...
  • 1 month later...
gepost

Bah ik hoef ook geen sneeuw meer, meestal rond maart heb ik weer schoon genoeg van de winter & mag het van mij weer in de dubbele cijfers eindigen, boven nul wel te verstaan! ;)

gepost (aangepast)

Jammer dat de lente niet een weekje langer duurt. Maargoed, het is pas maart. Voor je het weet is het weer bloedheet en snakken we weer naar de koude temperaturen :)

aangepast door Joost
gepost (aangepast)

Dan weet ik niet waar jij zit hoor dj maar hier schijnt de zon niet en waait het stevig, flink koud dus in het oosten :P

aangepast door Logitech

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...