Frey 7 juni 2013 gepost Share 7 juni 2013 gepost Kijk, dit is nou het betere weer. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 juni 2013 gepost Share 7 juni 2013 gepost Vandaag behoorlijk winderig, dat is nou net niet lekker. Te warm om binnen te zitten, te koud om buiten te zitten. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 8 juni 2013 gepost Share 8 juni 2013 gepost In Noord-Holland waait het ALTIJD! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 juni 2013 gepost Share 8 juni 2013 gepost Ok, maar niet altijd zo hard als gisteren Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 10 juni 2013 gepost Share 10 juni 2013 gepost Was inderdaad goed vertoeven afgelopen week, weekend waaide het net iets te hard en dat is jammer... maar afgelopen week overdag toch 2 dagen rond de 25 graden gekomen ~ Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 juni 2013 gepost Share 10 juni 2013 gepost 25 graden is echt debiel warm, gewoon 18-19 is wel ok. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 10 juni 2013 gepost Share 10 juni 2013 gepost Mee eens. Je moet je wel kunnen bewegen zonder te smelten ... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 10 juni 2013 gepost Share 10 juni 2013 gepost Ik vind 25 graden nog een beetje fris. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
VR!DZ 13 juni 2013 gepost Share 13 juni 2013 gepost Vies benauwd buiten! Het regent dan wel de halve dag, beter komt er een fikse stortbui met wat onweer zodat het weer lekker koel en fris wordt buiten! Vanmorgen op weg naar mn werk langs zo'n thermometer gereden, om 5:30 was het al / nog 18 graden! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 18 juni 2013 gepost Share 18 juni 2013 gepost En hebben de mensen nog iets te klagen vandaag en morgen? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 18 juni 2013 gepost Share 18 juni 2013 gepost Komende 2 nachten worden, vermoed ik, een drama qua hitte. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 juni 2013 gepost Share 18 juni 2013 gepost En hebben de mensen nog iets te klagen vandaag en morgen? Ja, kutweer Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 18 juni 2013 gepost Share 18 juni 2013 gepost 's Morgens valt het nog wel te doen, maar 's middags en tegen het begin van de avond is het echt vies plakkerig warm, ik houd er niet van... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 18 juni 2013 gepost Share 18 juni 2013 gepost Ja, kutweer Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 19 juni 2013 gepost Share 19 juni 2013 gepost Ik smelt nog steeds. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 juni 2013 gepost Share 19 juni 2013 gepost Hier is het best koud, winderig, maar heel vochtig in de lucht, daardoor nogal drukkend. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 19 juni 2013 gepost Auteur Share 19 juni 2013 gepost Ik snap het weer niet. Sta ik vanochtend wat vroeger op voor een repetitie op school, merk ik de onweer en bewolktheid... Maar ach. Ik stap buiten en de warme lucht komt me tegemoet. En dan barst de regen ineens op als ik op weg naar school rijd :') Ik kom doorweekt aan op school, doe mijn repetitie, stap weer buiten: kurkdroog maar onweer. En nu weer een zwaar schijnend zonnetje. :') Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 juni 2013 gepost Share 19 juni 2013 gepost Onweer mag nog even wachten tot na de barbecue Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 19 juni 2013 gepost Share 19 juni 2013 gepost Heb je het gered? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 juni 2013 gepost Share 19 juni 2013 gepost Behoorlijk wat spetters, maar niet voldoende om de barbecue in het water te laten vallen. Verder de hele avond droog gebleven, zelfs nu nog Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 1 september 2013 gepost Share 1 september 2013 gepost Kijk eens aan, we krijgen ook nog zomer in september. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 3 september 2013 gepost Share 3 september 2013 gepost Nog niet veel van gemerkt, wel herfsterig maandag, lekker briesje. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 9 maart 2014 gepost Share 9 maart 2014 gepost Het lijkt wel zomer vandaag. Mij hoor je niet klagen hoor. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 maart 2014 gepost Share 9 maart 2014 gepost Mij wel, ik moet de hele tuin nog inzaaien, dat had al gemoeten met dit weer. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 23 maart 2014 gepost Share 23 maart 2014 gepost Hagel en een donderslag bij helderblauwe hemel. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 maart 2014 gepost Share 23 maart 2014 gepost Een paar goede koude nachten zitten er aan te komen, hoe kouder hoe beter, ook zodat we minder muggen hebben straks. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 23 maart 2014 gepost Share 23 maart 2014 gepost Helaas gaan 1-2 nachten rond het vriespunt niet genoeg zijn om deze zomer veel muggenoverlast te krijgen. Pas bij meerdere nachten verder onder 0 zie je wat effect. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 maart 2014 gepost Share 23 maart 2014 gepost Daarom: nu een week flink winter er in! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 31 mei 2014 gepost Share 31 mei 2014 gepost Hoe kan dat nou, hoe kan dat nouZo barst je van de hitte, zo sterf je van de kou Quote Link naar bericht Delen op andere sites
a5493778 12 juni 2014 gepost Share 12 juni 2014 gepost Nou inderdaad heerlijk, mooi weer voor een barbecue! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 juni 2014 gepost Share 12 juni 2014 gepost Nou inderdaad heerlijk, mooi weer voor een barbecue! Welkom op Retroforum, ook leuk als je je even voorstelt in het daarvoor bedoelde topic, dan weet iedereen dat er een nieuwe user is  Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 13 juni 2014 gepost Share 13 juni 2014 gepost Het is vast een optimist! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 5 mei 2015 gepost Share 5 mei 2015 gepost De moeder van alle stortbuien bevond zich vandaag in Vlissingen, aldus Gerri Eickhof. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 30 mei 2015 gepost Share 30 mei 2015 gepost De temperatuur gaat volgende week eindelijk omhoog. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 30 juni 2015 gepost Share 30 juni 2015 gepost Het is al goed warm hier en de temperaturen zullen de komende dagen nog flink gaan oplopen. Voor mij hoeft het niet zo ... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 30 juni 2015 gepost Share 30 juni 2015 gepost Zaterdag mogelijk ruim boven de 30 graden. Doe effe normaal  Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 30 juni 2015 gepost Share 30 juni 2015 gepost 38 Graden maar, niets aan de hand. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 30 juni 2015 gepost Auteur Share 30 juni 2015 gepost 38 Graden maar, niets aan de hand. Sinds 1944 niet meer voorgekomen, oftewel just one of those days. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 3 juli 2015 gepost Share 3 juli 2015 gepost Gisteren was het hier in huis (bouwjaar 1908, zero isolatie ) > 40 graden, in de stad zelf 39 graden vanwege de stadswarmte. Net erbuiten was het beduidend koeler. Morgen met de Tour ga ik maar even kort kijken denk ik. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 juli 2015 gepost Share 3 juli 2015 gepost Als het echt zo aso warm wordt morgen dan is het wel de moeite de tv aan te zetten, misschien gebeurt er nog wat  Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 4 juli 2015 gepost Auteur Share 4 juli 2015 gepost Als het echt zo aso warm wordt morgen dan is het wel de moeite de tv aan te zetten, misschien gebeurt er nog wat  "Weerman springt spontaan in de hens tijdens weerbericht op locatie" lijkt me een leuke kop om het Journaal mee te openen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 5 juli 2015 gepost Share 5 juli 2015 gepost Hitte viel mee gelukkig, maar de storm bij Rotterdam/Zeeland zorgde toch voor spektakel. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Red 7 juli 2015 gepost Share 7 juli 2015 gepost Gelukkig heb ik vrij nu het weer warmer is en moet ik morgen werken als het kouder wordt. Vanmiddag kan ik weer zwemmen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 juli 2015 gepost Share 26 juli 2015 gepost Lekker weertje gisteren. Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 26 juli 2015 gepost Share 26 juli 2015 gepost Zo, dat is er heftig aan toe gegaan. Hier in Venlo merk je er nooit echt veel van. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 26 juli 2015 gepost Share 26 juli 2015 gepost Hier in Limburg viel het inderdaad goed mee, hoewel bepaald geen zomers weer natuurlijk... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 juli 2015 gepost Share 26 juli 2015 gepost Het was hier nog niet eens zo heel heftig omdat we onder zeeniveau zitten en er nog een hele partij duinen voor zit. In Alkmaar heb je dat niet en daar was het nog veel erger, veel meer schades. Â Hier in de regio hebben zich volgens mij alleen schadegevallen voorgedaan. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 26 juli 2015 gepost Share 26 juli 2015 gepost Bij ons in het midden des landes viel het allemaal ook wel mee, geloof ik. Ik heb wel afgevallen takken en bladeren op de wegen gezien, maar nog geen omgevallen bomen in de buurt zoals 5 jaar geleden (alibi: foto's). Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 27 juli 2015 gepost Share 27 juli 2015 gepost Ik reed zaterdag rond het hoogtepunt van de storm op de A28 bij het stuk Veluwe en IJsselmeer, maar dat was absoluut geen pretje. Vooral de combinatie rukwinden en aquaplaning zorgde ervoor dat ik een half uur op een P heb gewacht (velen met mij) omdat het onverantwoord werd. Tevens nog een caravan van de grond zien loskomen, maar die kwam wonder boven wonder weer goed terecht. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 28 juli 2018 gepost Share 28 juli 2018 gepost Wat een warmte zeg de laatste tijd (en de komende tijd waarschijnlijk ook nog wel). Met name gisteren was het ontzettend warm. Het mag van mij wel iets minder. Of vinden jullie het wel lekker zo? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.