samba-boy 6 april 2010 gestart Share 6 april 2010 gestart Toch? Geef toe, lekker zonnetje, zonder jas naar buiten, beetje het zomerleven-gevoel. Of euh... Nou ja, laat maar Hoe was het weer vandaag bij jullie? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 7 april 2010 gepost Share 7 april 2010 gepost Eindelijk weer eens een zonnetje Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 7 april 2010 gepost Share 7 april 2010 gepost Voor mij kan de zomer niet snel genoeg komen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 7 april 2010 gepost Share 7 april 2010 gepost Na gisteren, ook vandaag weer heerlijk weer. Als ik de thermometer mag geloven, is het in het zonnetje 22 graden! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 april 2010 gepost Share 7 april 2010 gepost Voor mij kan de zomer niet snel genoeg voorbij zijn. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 7 april 2010 gepost Share 7 april 2010 gepost Zweten zal je in je hokje. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 7 april 2010 gepost Share 7 april 2010 gepost Voor mij als postbezorger is dit weer gewoon echt super, belooft verder ook nog wat voor als ik over 2 weken weer met vakantie naar de Canarische eilanden ga! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 1 mei 2010 gepost Share 1 mei 2010 gepost Ik voorspel, 35 graden.. Ik zie wit beton, veel pvc buis, 2 buigveren etc. Dat houdt dus weer in dat ik met die verdomde brandende zon op het witte schitterbeton sta, een electrovloertje te maken :'( Zodra je dan naar beneden gaat, en in de schaduw gaat staan, ben je eerst 10 minuten je ogen aan het "stellen"... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 mei 2010 gepost Share 1 mei 2010 gepost Ik voorpsel dat de airco weer volop gaat loeien deze zomer! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 1 mei 2010 gepost Share 1 mei 2010 gepost Ik voorpsel dat de airco weer volop gaat loeien deze zomer! :') Ik heb geeneens een airco. Ik heb een hekel aan warm weer. Geef mij maar een goeie herfst. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 1 mei 2010 gepost Share 1 mei 2010 gepost Vooralsnog zie ik een hoop regen vallen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 1 mei 2010 gepost Share 1 mei 2010 gepost Je krijgt hier nooit de tijd om aan het weer te wennen. Het verandert toch om de haverklap. :') Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 mei 2010 gepost Share 1 mei 2010 gepost Hier is het anders kutjezonnig, niet normaal. Deur open en nog 23 graden binnen! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 1 mei 2010 gepost Share 1 mei 2010 gepost Ja, wij hebben hier het andere. Gietende regen en 12° Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 mei 2010 gepost Share 1 mei 2010 gepost Ja, wij hebben hier het andere. Gietende regen en 12° Ruilen? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 1 mei 2010 gepost Share 1 mei 2010 gepost Ik voorspel, 35 graden.. Ik zie wit beton, veel pvc buis, 2 buigveren etc. Dat houdt dus weer in dat ik met die verdomde brandende zon op het witte schitterbeton sta, een electrovloertje te maken :'( Zodra je dan naar beneden gaat, en in de schaduw gaat staan, ben je eerst 10 minuten je ogen aan het "stellen"... Lijkt me voor je ogen beter als je een zonnebril draagt... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 1 mei 2010 gepost Share 1 mei 2010 gepost Ruilen? Hoor je me klagen? Zolang ik er niet door moet is dit soort weer ideaal voor mij. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 1 mei 2010 gepost Share 1 mei 2010 gepost Lijkt me voor je ogen beter als je een zonnebril draagt... True, maar dan is het nog niet uit te houden.. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 1 mei 2010 gepost Share 1 mei 2010 gepost Oh, dat kan ik me levendig voorstellen, moet er niet aan denken, bah. Hier is het mooi weer, dus alle ramen staan open, eindelijk Hopelijk hoef ik niet met de auto weg want die is nu heter dan een sauna :') Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 5 mei 2010 gepost Share 5 mei 2010 gepost Vandaag eindelijk weer fatsoenlijk regenloos weer . Heeft iemand nog wat boeiends gedaan op deze vrije dag, of was er verder niemand vrij? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 5 mei 2010 gepost Share 5 mei 2010 gepost Ben even naar het plaatselijke bevrijdingsfestival hier geweest, maar in zo'n groot open park was het toch wel fris. Buiten JunkieXL om was het qua muziek ook niet al te boeiend, dus ben weer snel naar huis gegaan. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 5 mei 2010 gepost Share 5 mei 2010 gepost Vandaag eindelijk weer fatsoenlijk regenloos weer . Heeft iemand nog wat boeiends gedaan op deze vrije dag, of was er verder niemand vrij? Ik moest de hele dag werken . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 5 mei 2010 gepost Share 5 mei 2010 gepost Ik moest de hele dag werken . Goh, jij ook al ? En dan ook nog niet eens extra uitbetaald krijgen ook nog.. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 5 mei 2010 gepost Share 5 mei 2010 gepost Ik werk de hele dag aan m'n master thesis, vandaar de vele minuten die ik hier spendeer: SOG. :') Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 5 mei 2010 gepost Share 5 mei 2010 gepost Had ik vandaag ook, moet een klooster/kerk herbestemmen tot Wellnesscentre/Hotel, dus de hele dag schetsen enzo, maar de beste ingeving kwam pas een uur geleden. Halve dag geSOGt Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 5 mei 2010 gepost Share 5 mei 2010 gepost Ik moest de hele dag werken . Zo te zien willen ze er nu een nationale feestdag van gaan maken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 5 mei 2010 gepost Share 5 mei 2010 gepost Om even weer ontopic te gaan, ik mis het zonnige Fuerteventura waar ik afgelopen week ben geweest. Was elke dag zon en 's middags steeds ruim 30 graden! Bij de landing in Nederland zag ik de buien letterlijk al hangen... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 5 mei 2010 gepost Share 5 mei 2010 gepost Fuerteventura lijkt me van de Canarische eilanden 1 van de mooiste. Schijnt ook niet zo toeristisch daar te zijn, itt Gran Canaria en Tenerife. Ik wil er ook nog eens heen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 5 mei 2010 gepost Share 5 mei 2010 gepost We hadden gisteren Special Warnings en thunderstorm watch. Altijd leuk. Verder naar het noorden was er wel schade, wij hadden gelukkig alleen regen (ik hou niet van onweer). Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 6 mei 2010 gepost Share 6 mei 2010 gepost We hadden gisteren Special Warnings en thunderstorm watch. Altijd leuk. Verder naar het noorden was er wel schade, wij hadden gelukkig alleen regen (ik hou niet van onweer). Je bent ook altijd bang voor die Amerikaanse huizen, bij een gemiddelde thunderstorm zie je altijd het hout door de lucht vliegen en blijkt een fatsoenlijke fundering vaak non-existent te zijn. Althans, dat zijn de cliché's die ik ken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 6 mei 2010 gepost Share 6 mei 2010 gepost Nou, ik heb nog nooit een huis weg zien vliegen bij een onweersbui, hoor Begin maart hadden we een flinke storm waarbij er voor miljoenen aan schade was (omgewaaide bomen en telefoonpalen vooral) en wij zaten een heel etmaal zonder stroom. Sommige kleine dorpjes wel vijf dagen. Dat was niet zo leuk. Maar ik heb geen huizen voorbij zien vliegen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 mei 2010 gepost Share 6 mei 2010 gepost Ontopic in gezellig offtopic, da's weer eens wat anders. Ik zei "weer", dus ik ben ontopic. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 mei 2010 gepost Share 6 mei 2010 gepost (omgewaaide bomen en telefoonpalen vooral) Waren dat de originele Telefopalia's? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 6 mei 2010 gepost Share 6 mei 2010 gepost Waren dat de originele Telefopalia's? Yeah, en die worden met uitsterven bedreigd, dus dat was best klote... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 mei 2010 gepost Share 6 mei 2010 gepost Yeah, en die worden met uitsterven bedreigd, dus dat was best klote... Oei, Adriaan weet waar ze in het wild groeien, dus wellicht kunnen we een soort natuurreservaat voor oude, afgedankte Telefopalia's oprichten en zodoende dat mooie stukje natuur bewaren. Adriaan is dan uiteraard 1e lid van de beherende vereniging. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 6 mei 2010 gepost Share 6 mei 2010 gepost M'n telefoon geeft nu het briljante weerbericht voor Utrecht: "Vooral helder". Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 25 november 2010 gepost Share 25 november 2010 gepost hier sneeuwt het min of meer. Dus tot zover het lekkere weer... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 25 november 2010 gepost Share 25 november 2010 gepost Hier in Schotland sneeuwt het al twee dagen, niet extreem veel gelukkig . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 november 2010 gepost Share 25 november 2010 gepost Ik wil ook sneeuw, en rap en vooral veel! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 25 november 2010 gepost Share 25 november 2010 gepost Van mij mag het keihard sneeuwen. Maar wel pas na maandag. Want dan vertrek ik voor een vakantie naar de VS. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 2 december 2010 gepost Share 2 december 2010 gepost Gisteren was het hier snijdend koud. -8 met een gevoelstemperatuur van ongeveer -15. Nu sneeuwt het en is er bijna geen wind. Brrrr.... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 2 december 2010 gepost Share 2 december 2010 gepost Ja, 's ochtends kwartiertje op de fiets naar de universiteit, pal richting het oosten. De eerste 5 min extreem tranende ogen (huilen met de pet op ) vanwege de koude droge lucht. Daarna merkte ik dat mn haar bevroren raakte (had net gedoucht). Ik heb echt medelijden als je een half uur op de fiets moest zitten of langer. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 december 2010 gepost Share 2 december 2010 gepost Ja, gisteren was extreem qua wind, niet te doen man, ik had een afspraak om de ramen hier te laten vervangen in de huiskamer, hebben we maar even verzet Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 2 december 2010 gepost Share 2 december 2010 gepost Het had er wel voor kunnen zorgen dat er een frisse wind door huize djkoelkast had gewaaid. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 december 2010 gepost Share 2 december 2010 gepost Dat waait er toch wel, want de roosters er boven zijn stuk en staan altijd open, daarom moet de boel ook vervangen worden Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 22 juni 2011 gepost Share 22 juni 2011 gepost De temperaturen schieten flink omhoog volgende week. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 juni 2011 gepost Share 22 juni 2011 gepost Ik heb er weinig zin in, vond dit wel lekker zo. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 22 juni 2011 gepost Share 22 juni 2011 gepost In Nederland is het met hitte altijd meteen zo benauwd. Maar die regen is ook niets. Ofwel, doe mij maar zon met een graad of 15-20, prima zat. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 22 juni 2011 gepost Share 22 juni 2011 gepost In Nederland is het met hitte altijd meteen zo benauwd. Maar die regen is ook niets. Ofwel, doe mij maar zon met een graad of 15-20, prima zat. Helemaal mee eens. Vond het de afgelopen dagen qua temperatuur wel lekker. Wel jammer van de regen. Volgende week wordt het meteen weer ontzettend warm als ik de voorspellingen moet geloven... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 22 juni 2011 gepost Share 22 juni 2011 gepost Ik begrijp best dat mensen van de zon houden, maar wat is er leuk aan dat zweetweer waarbij je een stuk minder productief je werkzaamheden kan doen, de lucht benauwder is, je 's ochtends je bed uit brandt en 's avonds moeilijk in slaap komt vanwege de hitte. Om nog maar te zwijgen van temperatuurverschillen tussen kantoren/winkels (airco) en buiten waardoor je in no-time verkouden bent. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.