Twice 19 maart 2010 gestart Share 19 maart 2010 gestart Jongens, ga eens weg. Ga slapen, ga een leven zoeken, ga een boek lezen of ga je verdiepen in de problematiek van de huidige samenleving... Het is dus niet de bedoeling dat als ik een topic lees er ondertussen weer andere reacties geplaatst worden. Dit gaat niet werken. Waar zijn die tijden dat je maar 1x in de maand hoefde langs te komen en dan in 5 minuten alles had gelezen Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 20 maart 2010 gepost Share 20 maart 2010 gepost Die zijn weg. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 maart 2010 gepost Share 20 maart 2010 gepost moe Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 20 maart 2010 gepost Share 20 maart 2010 gepost Ik ken het gevoel. Het is een persoonlijke omschakeling, die je moet maken. Als je alles gelezen wilt hebben op een forum dat loopt, dan hou je geen tijd over voor andere dingen. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 21 maart 2010 gepost Auteur Share 21 maart 2010 gepost Mijn geklaag was uiteraard sarcastisch. Leuk dat we weer wat te lezen hebben... Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 21 maart 2010 gepost Share 21 maart 2010 gepost Mijn geklaag was uiteraard sarcastisch. Leuk dat we weer wat te lezen hebben... En dat het straks alleen nog maar meer mag worden. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten