Sam 11 januari 2008 gestart Share 11 januari 2008 gestart Zoals jullie weten woon ik nog altijd graag tv-opnames bij waaronder nog steeds Lotto Weekend Miljonairs. De reserveringen worden altijd afgehandeld door een stagaire die eens in de zoveel maanden weer wordt afgewisseld door een andere. Van de week kreeg ik een mail met een wel heel bekende naam als we even aan B&A denken. Beste Lotto Weekend Miljonairs bezoeker,Woensdag 23 januari is het zo ver. Dan komt u een opname van Lotto Weekend Miljonairs bijwonen!! Het wordt een fantastische middag met natuurlijk een spannende show. Wij verwachten u om 18.00 uur in de studio in Aalsmeer.(blablabla...) Wij verheugen ons op uw komst naar de studio! Evelien Steensma productie Lotto Weekend Miljonairs Leek me wel leuk dit even met jullie te delen. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 14 januari 2008 gepost Share 14 januari 2008 gepost Hm die naam ken ik niet. Is dat een van die medjes die in Amerika meespeelt (niet die Julie maar die andere)? Of iemand van de aftiteling? Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 15 januari 2008 gepost Auteur Share 15 januari 2008 gepost Hm die naam ken ik niet. Is dat een van die medjes die in Amerika meespeelt (niet die Julie maar die andere)? Of iemand van de aftiteling? Dat eerste. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten