Twice 4 december 2007 gestart Share 4 december 2007 gestart Post hier je slechte muziek. Dit bijvoorbeeld Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 4 december 2007 gepost Share 4 december 2007 gepost Post hier je slechte muziek.Dit bijvoorbeeld Haha, die is wel heel erg triest . Heb niks wat daar aan kan tippen . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 december 2007 gepost Share 7 december 2007 gepost Zoiets heet een FIPO en niet EERSTE POOOOOST Deze vind ik eigenlijk nog erger: klikkerdeklikkerde... klik maar niet Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 7 december 2007 gepost Share 7 december 2007 gepost Deze vind ik eigenlijk nog erger: klikkerdeklikkerde... klik maar niet Die andere versie was toch beter? Met die accordeonmuziek (ben ff de naam van de originele artiest kwijt). Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 december 2007 gepost Share 7 december 2007 gepost Deze vind ik eigenlijk nog erger: klikkerdeklikkerde... klik maar niet Die andere versie was toch beter? Met die accordeonmuziek (ben ff de naam van de originele artiest kwijt). Gaat toch ook om slechte muziek, niet om betere Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 7 december 2007 gepost Auteur Share 7 december 2007 gepost Haha inderdaad en artiesten zijn al helemaal niet belangrijk bij deze muziek Hoewel de artiest er vast goede bedoelingen mee heeft gehad, hoort nummer ook prima thuis in dit topic Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 8 december 2007 gepost Share 8 december 2007 gepost Zoiets heet een FIPO en niet EERSTE POOOOOST Deze vind ik eigenlijk nog erger: klikkerdeklikkerde... klik maar niet Die is echt verschrikkelijk ja. Die gasten waren geloof ik ook op TV, ze dachten dat ze origineel bezig waren ofzo. Gewoon jatwerk natuurlijk... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 8 december 2007 gepost Share 8 december 2007 gepost Gaat toch ook om slechte muziek, niet om betere Weet ik, maar ik bedoelde dan ook dat dit de slechtste 'Goeiemoggel'versie is Je hebt een matige en een slechte versie en dit is dan de meest slechte. En Sun of Jamaica wordt overal slecht genoemd, terwijl hij toch de nummer 1 positie van de meest aansprekende hitlijst in Nederland (de Top 40) heeft gehaald. Maarja, dat is wel vaker het geval Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 december 2007 gepost Share 11 december 2007 gepost Leuk om dat soort dingen uit te zenden in een "nacht van de wansmaak" heerlijk Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 13 december 2007 gepost Auteur Share 13 december 2007 gepost Leuk om dat soort dingen uit te zenden in een "nacht van de wansmaak" heerlijk Artiesten als Vengaboys, Toy-Box, Aqua en vooral de Cartoons zullen terug blijven keren op zulke 'evenementen' Ook nummer, een nummer dat hier in Goirle e.o. teveel aandacht geniet. Zo'n slecht nummer van zo'n slechte muzikant in zo'n slechte clip. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 december 2007 gepost Share 14 december 2007 gepost Whaha geweldig zeg, slecht keyboard arrangement (en dan toch een accordionist in de "clip"), slechte tekst die ook zo lekker in de melodie zit, slechte zanger, dit zou er goed tussen passen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 14 december 2007 gepost Share 14 december 2007 gepost Whaha geweldig zeg, slecht keyboard arrangement (en dan toch een accordionist in de "clip"), slechte tekst die ook zo lekker in de melodie zit, slechte zanger, dit zou er goed tussen passen Dit zal dus wel een nummer 1 hit worden, maar dat is logisch -Johan Cruijff- Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 14 december 2007 gepost Auteur Share 14 december 2007 gepost Whaha geweldig zeg, slecht keyboard arrangement (en dan toch een accordionist in de "clip"), slechte tekst die ook zo lekker in de melodie zit, slechte zanger, dit zou er goed tussen passen Iemand had mij een CD / DVD combinatie 'cadeau' gegeven voor mijn verjaardag, puur voor de lol. Wel grappig, op de CD staat dit nummer en nog een slecht nummer, en op de DVD staat alleen deze clip, zonder menu'tje of iets dergelijks Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 15 december 2007 gepost Share 15 december 2007 gepost Dit zal dus wel een nummer 1 hit worden, maar dat is logisch -Johan Cruijff- Als je iets quote, quote het dan goed. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 15 december 2007 gepost Share 15 december 2007 gepost Als je iets quote, quote het dan goed. Viggo Waas, alias J. Cruijff (grappig, van slechte muziek gaat het over in slechte imitaties ) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 15 december 2007 gepost Share 15 december 2007 gepost Dit zal dus wel een nummer 1 hit worden, maar dat is logisch -Johan Cruijff- Als je iets quote, quote het dan goed. Ik doelde hiermee op de opmerking uit het nummer "One day fly" van kopspijkers, doordat dj die gehele opsomming gaf. Denk dus eerst even na voor je een opmerking plaatst Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 december 2007 gepost Share 16 december 2007 gepost 't is wel één van de slechtste Cruyff imitaties overigens, toch draagt iedereen hem op handen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 16 december 2007 gepost Share 16 december 2007 gepost 't is wel één van de slechtste Cruyff imitaties overigens, toch draagt iedereen hem op handen. Ja, dat is logisch. Maargoed, nu we het over slechte muziek hebben, Ik vind een van de liedjes van André Hazes VERSCHRIKKELIJK. Ach je bent er maar heel even, prachtig lied, mooie tekst, mooie muziek, maar een ding vernietigd alles: Rachel Hazes zingt mee.... EDIT: Ik wordt strontziek van die quotefunctie. Bij iedereen lukt het, maar na de update van het forum, kan ik geen goeie quotes meer maken. Ik druk gewoon op de quote-knop, maar na het plaatsen van mijn bericht is mijn quote alleen maar een code in tekst. Kan iemand mij even uitleggen hoe ik dit in godsnaam weer GOED kan doen? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 16 december 2007 gepost Share 16 december 2007 gepost Ik doelde hiermee op de opmerking uit het nummer "One day fly" van kopspijkers, doordat dj die gehele opsomming gaf. Denk dus eerst even na voor je een opmerking plaatst Ja ik heb nagedacht. Daarom zei ik het ook. De quote is fout maar goed, ik bespaar je de ellende van het herluisteren: 'Dus dat zal wel weer een hit worden, maar dat is logisch'. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 16 december 2007 gepost Share 16 december 2007 gepost Ik doelde hiermee op de opmerking uit het nummer "One day fly" van kopspijkers, doordat dj die gehele opsomming gaf. Denk dus eerst even na voor je een opmerking plaatst Ja ik heb nagedacht. Daarom zei ik het ook. De quote is fout maar goed, ik bespaar je de ellende van het herluisteren: 'Dus dat zal wel weer een hit worden, maar dat is logisch'. Ach zeikerd! Je weet toch wat ik bedoel?! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 16 december 2007 gepost Share 16 december 2007 gepost Ach zeikerd! Je weet toch wat ik bedoel?! Helemaal mee eens, maar dat is logisch Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 30 augustus 2009 gepost Share 30 augustus 2009 gepost Dit nummer is pas slecht . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 1 september 2009 gepost Share 1 september 2009 gepost Dit nummer is pas slecht . Het nummer waar altijd de draak mee wordt gestoken... NIEUW ***, KLIK HIER! En wanneer men er op klikt... Jahoor Rick Astley Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 1 september 2009 gepost Share 1 september 2009 gepost Kut RickRoll Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 17 maart 2010 gepost Share 17 maart 2010 gepost Een tijdje geleden liet bij mij op het werk iemand me kennis maken met dit "geweldige" nummer. http://www.youtube.com/watch?v=QLoQJVajLXI Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 18 maart 2010 gepost Share 18 maart 2010 gepost Een tijdje geleden liet bij mij op het werk iemand me kennis maken met dit "geweldige" nummer. http://www.youtube.com/watch?v=QLoQJVajLXI Klassiekertje . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Heer_van_Bartolhoven 27 april 2010 gepost Share 27 april 2010 gepost (aangepast) Klassiekertje . http://www.youtube.com/watch?v=zuQngsdY6rE http://www.youtube.com/watch?v=SYiOzlLkEM8 Slecht maar grappig bij een bepaald stemming 27 april 2010 aangepast door Heer_van_Bartolhoven Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 27 april 2010 gepost Share 27 april 2010 gepost Slecht maar grappig bij een bepaald stemming Inderdaad, bij een bepaalde stemming, eventueel met wat "toevoegingen" kan ik me wel voorstellen dat die nog grappig zijn. Dit is dan weer gewoon altijd slecht: http://www.youtube.com/watch?v=N8F5YSA1Oz0 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.