Lennert 19 november 2007 gestart Share 19 november 2007 gestart Jaja de voorrondes zijn bezig, en wie zag ik net in de herhaling op tv, Julie. Julie die wij beter kennen als het meisje die me de bal aan het spelen is in de Reis vol Verrasingen. Ze heeft een leuke stem en ze is door naar de 2e ronde BTW. dit is mijn eerste post in ongeveer een jaar, die interresse is weg en ik heb het te druk met mijn studie. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 november 2007 gepost Share 20 november 2007 gepost foto? linkje naar auditie? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 20 november 2007 gepost Share 20 november 2007 gepost De uitzending is hier terug te zien: http://www.rtl.nl/(vm=/service/gemist/h ... _component)/system/video/html/components/shows/idols4/miMedia/2007/week46/za20.Idols_4.xml Waar het stukje met Julie zit weet ik niet precies omdat ik het zelf niet op tv heb gezien. Maar misschien weet Lennert dat wel? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 november 2007 gepost Share 25 november 2007 gepost Het is toch niet die Julie die zei dat Gordon haar vriendje had proberen te versieren? Dat vind ik echt een verschrikkelijk mens 1e zangeres uit dit stukje Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 1 december 2007 gepost Auteur Share 1 december 2007 gepost Het is toch niet die Julie die zei dat Gordon haar vriendje had proberen te versieren? Dat vind ik echt een verschrikkelijk mens 1e zangeres uit dit stukje Dat is haar absoluut, ik heb dr al een tijd in m'n msn lijst staan, en t is ehaar echt Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 december 2007 gepost Share 1 december 2007 gepost Oh dat is wel zo'n verschrikkelijk mens! Niet te doen gewoon! Blij dat ze er uit is Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 3 december 2007 gepost Share 3 december 2007 gepost Maar welke van de twee is zij dan? Is zij die ene die zo staat te wijzen naar de boeven of is zij die ene die zegt 'Ja, je hebt gelijk, dat zijn ze'? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 3 december 2007 gepost Share 3 december 2007 gepost Maar welke van de twee is zij dan? Is zij die ene die zo staat te wijzen naar de boeven of is zij die ene die zegt 'Ja, je hebt gelijk, dat zijn ze'? Kan het je iets verrekken? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 4 december 2007 gepost Share 4 december 2007 gepost Maar welke van de twee is zij dan? Is zij die ene die zo staat te wijzen naar de boeven of is zij die ene die zegt 'Ja, je hebt gelijk, dat zijn ze'? Die laatste. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 7 februari 2008 gepost Share 7 februari 2008 gepost Op een of andere manier zie ik een vergelijking met haar oogjes.. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 4 maart 2008 gepost Share 4 maart 2008 gepost Op een of andere manier zie ik een vergelijking met haar oogjes.. Hehe, op beide plaatjes staan ze inderdaad half dicht. Soort Garfield en Jon effect Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.