samba-boy 20 oktober 2007 gestart Share 20 oktober 2007 gestart Nr. 1: Na lang twijfelen heb ik toch maar een mail gestuurd naar Aad wanneer de DVD en het boek uitkwamen. Ik had het niet verwacht, maar kreeg mail terug. Beste Jordy. I ben nu genezen van een erstige ziekte en heb ook mijn condite terug, Dat steld me in staat om weer hele leuke dingen te gaan doen zoals veel reizen en nu de tijd nemen voor mijn familie en vrienden De DVD en boek komen er, maar geen idee wanneer. Groetjes Adriaan Nr. 2: Ik zat net te praten met Michel, een televisiebeeldenverzamelaar, en vertelde dat hij binnenkort enorm veel banden uit ongeveer 1977 binnenkreeg. Ik zei dus voor de grap: Misschien vind je dan wel de verloren Aflevering van Bassie & Adriaan Hij vroeg dus hoe dat zat, en langzaam maar zeker kwamen we bij de plaaggeest aan. Ik vertelde dat ik ooit had gehoord dat de afleveringen korter duurden vroeger en dat er nu dus een paar afleveringen in 1 aflevering zitten. Hij pakte dus een ouwe Tv gids erbij uit Januari 1978, en hij vond dit: Dinsdag 10 Januari 1978 was eerste uitzending, 1 aflevering kwam per 2 weken, en iedere aflevering duurde 20 minuten. Aflevering 1: Ging over het Circus weg, Schande bakker Aflevering 2: Ging over De School Aflevering 3: Ging over de Garage Aflevering 4: - Aflevering 5: - Aflevering 6: - Aflevering 7, datum 4 april 1978!!!! Einde Serie Plaaggeest! In Oktober 1978 (Helaas geen precieze datum beschikbaar) begon dus De sleutel. Zodoende. Wat mijn 2e punt is dus: Er waren dus eerst 7(!!!) afleveringen van De plaaggeest! Nu nog maar 6... Wat voor stront is er aan de knikker? Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 21 oktober 2007 gepost Share 21 oktober 2007 gepost Omg dat van de Plaaggeest is al eeuwen bekend.. dat zei Adriaan al toen hij bij Jensen was. De serie bestond eerst ook uit 7 afleveringen van +- 20 minuten, maar daar hebben ze later 6 iets langer durende afleveringen van gemaakt. Vroeger was er geloof ik nog een aflevering bij het wegrestaurant apart (tussen de garage en de boerderij / haven) Oh en een brief van Adriaan integraal posten was niet lief toch Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 21 oktober 2007 gepost Auteur Share 21 oktober 2007 gepost Omg dat van de Plaaggeest is al eeuwen bekend.. dat zei Adriaan al toen hij bij Jensen was. De serie bestond eerst ook uit 7 afleveringen van +- 20 minuten, maar daar hebben ze later 6 iets langer durende afleveringen van gemaakt. Vroeger was er geloof ik nog een aflevering bij het wegrestaurant apart (tussen de garage en de boerderij / haven) Oh en een brief van Adriaan integraal posten was niet lief toch Maak jij maar eerst de strip af en maak mij daarin verdomme weer tot leven Link naar bericht Delen op andere sites
RM 21 oktober 2007 gepost Share 21 oktober 2007 gepost [..]Maak jij maar eerst de strip af en maak mij daarin verdomme weer tot leven die strip is allang af Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 21 oktober 2007 gepost Auteur Share 21 oktober 2007 gepost [..]die strip is allang af Dan bedoel ik het zo:Zet de strip online en zorg ervoor dat ik verdomme het eind LEVEND haal Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 22 oktober 2007 gepost Share 22 oktober 2007 gepost Die typfouten van Adriaantje "Dat steld" Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 oktober 2007 gepost Share 23 oktober 2007 gepost Volgens mij lees je over de rest heen I ben (ik ben) erstige ziekte (ernstige) condite (conditie) Maar het blijft onze held, toch Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 24 oktober 2007 gepost Share 24 oktober 2007 gepost Ach ja, er zijn natuurlijk belangrijker dingen dan spel- of typefouten. Ook minder belangrijke dingen. In ieder geval is hij bezig aan boek en dvd, maar maakt er geen haast mee. En terecht, want haastige spoed... Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 24 oktober 2007 gepost Auteur Share 24 oktober 2007 gepost Is ZELDEN goed! Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 25 oktober 2007 gepost Share 25 oktober 2007 gepost Maar een beetje opschieten mag wel Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 25 oktober 2007 gepost Share 25 oktober 2007 gepost Maar een beetje opschieten mag wel Voor het te laat is... Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 25 oktober 2007 gepost Share 25 oktober 2007 gepost Nou nou, zeg, wat een optimisme. Link naar bericht Delen op andere sites
bassieenadriaan 21 mei 2011 gepost Share 21 mei 2011 gepost wat voor boek en dvd is aad aan het maken dan??? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 21 mei 2011 gepost Share 21 mei 2011 gepost Dit is een topic dat 4 jaar oud is niet echt nodig om dit te kicken... Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten