samba-boy 29 augustus 2007 gestart Share 29 augustus 2007 gestart Ik heb een vraag over De Simpsons. Er is 1 aflevering waarin World of Warcraft voorkomt, weet iemand hoe die aflevering heet? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 29 augustus 2007 gepost Share 29 augustus 2007 gepost Is je google stuk? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 30 augustus 2007 gepost Share 30 augustus 2007 gepost Try "s18e17 - Marge Gamer" In die aflevering raakt Marge verslaafd aan een computerspel genaamd Earthland Realms, wat blijkbaar gespoofd is van World of Warcraft (ken het spel zelf niet, nooit gespeeld ) Dit is alleen een aflevering uit het laatste seizoen (s19 begint in september in Amerika) en hij is voor het eerst uitgezonden op 22-04-2007. Officieel kan je deze hier alleen nog maar gezien hebben als je 'm "illegaal" ( ) hebt gedownload, want voor zover ik weet is hij nog niet uitgezonden (al volg ik The Simpsons dan weer zelf niet op tv ) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 31 augustus 2007 gepost Auteur Share 31 augustus 2007 gepost Is je google stuk?Ja.... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 31 augustus 2007 gepost Auteur Share 31 augustus 2007 gepost Try "s18e17 - Marge Gamer" In die aflevering raakt Marge verslaafd aan een computerspel genaamd Earthland Realms, wat blijkbaar gespoofd is van World of Warcraft (ken het spel zelf niet, nooit gespeeld ) Dit is alleen een aflevering uit het laatste seizoen (s19 begint in september in Amerika) en hij is voor het eerst uitgezonden op 22-04-2007. Officieel kan je deze hier alleen nog maar gezien hebben als je 'm "illegaal" ( ) hebt gedownload, want voor zover ik weet is hij nog niet uitgezonden (al volg ik The Simpsons dan weer zelf niet op tv ) Vreemd, ik dacht dat ik 'm een paar maaanden geleden al op Veronica had gezien, SERIEUS! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.