samba-boy 9 augustus 2007 gestart Share 9 augustus 2007 gestart Hoera! 1000 berichten!!!!!!!!!!!! Bedankt voor de felicitaties, hartelijk bedankt! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 10 augustus 2007 gepost Share 10 augustus 2007 gepost Gefeliciteerd ! Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 10 augustus 2007 gepost Auteur Share 10 augustus 2007 gepost Gefeliciteerd !Dank je, ze hebben gelijk, het voelt echt lekker als je 1000 berichten hebt Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 14 augustus 2007 gepost Share 14 augustus 2007 gepost Mijn eerste reactie is "who gives a crap" Maar je moet je blij maken met de kleine dingen dus WHOEPTIEDOE ... Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 15 augustus 2007 gepost Share 15 augustus 2007 gepost Jeh 't kan men ook wèènig verreke! Link naar bericht Delen op andere sites
RM 15 augustus 2007 gepost Share 15 augustus 2007 gepost Jeh 't kan men ook wèènig verreke! Ach kennelijk is er toch nog eentje die er blij mee is Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 15 augustus 2007 gepost Share 15 augustus 2007 gepost Hij is nu in ieder geval "heel erg bekend". Link naar bericht Delen op andere sites
RM 15 augustus 2007 gepost Share 15 augustus 2007 gepost Hij is nu in ieder geval "heel erg bekend". Tja nu ook met zijn status ja...Lekker belangrijk Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 15 augustus 2007 gepost Share 15 augustus 2007 gepost [..]Tja nu ook met zijn status ja...Lekker belangrijk Geef toe dat je het niet tof vindt dat de samba jongen je qua posts bijna inhaalt. . . . . . . . . . Oei, ik kom bijna niet recht van het lachen om die gedachte Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 15 augustus 2007 gepost Share 15 augustus 2007 gepost Misschien dat men dan toch ooit nog eens meer gaat posten om hem voor te blijven Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 augustus 2007 gepost Share 16 augustus 2007 gepost Misschien dat men dan toch ooit nog eens meer gaat posten om hem voor te blijven Ik heb ook al genoeg m'n best gedaan hé Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 16 augustus 2007 gepost Share 16 augustus 2007 gepost [..]Ik heb ook al genoeg m'n best gedaan hé Ja jij wel . Ik opzich ook wel met > 3000 posts, maar ik ga nu niet meer moeite doen om jou nog in te halen Oh en sambaboy nog feli met je hattrick Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 augustus 2007 gepost Share 16 augustus 2007 gepost [..]Ja jij wel . Ik opzich ook wel met > 3000 posts, maar ik ga nu niet meer moeite doen om jou nog in te halen Oh en sambaboy nog feli met je hattrick Bwa, we zouden er het forum wel weer wat meer fun door maken. Maarja, de vorige keer dat we dat deden kregen we het zo op onze heupen dat we onszelf hebben gebanned... Hmmmm, difficult one. What would Jack Bauer do? Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 16 augustus 2007 gepost Share 16 augustus 2007 gepost [..]Bwa, we zouden er het forum wel weer wat meer fun door maken. Maarja, de vorige keer dat we dat deden kregen we het zo op onze heupen dat we onszelf hebben gebanned... Hmmmm, difficult one. What would Jack Bauer do? Jack Bauer zou gewoon z'n collega's afschieten . En daarna een potje janken omdat hij het zo erg vond Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 augustus 2007 gepost Share 16 augustus 2007 gepost [..]Jack Bauer zou gewoon z'n collega's afschieten . En daarna een potje janken omdat hij het zo erg vond Moeten we nu elkaar afschieten of moeten we een potje janken? Want Jack is the man (ps: topic hijack tot 24 topic ) Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 16 augustus 2007 gepost Share 16 augustus 2007 gepost [..]Moeten we nu elkaar afschieten of moeten we een potje janken? Want Jack is the man (ps: topic hijack tot 24 topic ) Afschieten hebben jullie vorige keer al gedaan, en gejank hebben we daarna ook gehad. Dus... verzin es wat nieuws Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 16 augustus 2007 gepost Share 16 augustus 2007 gepost [..]Moeten we nu elkaar afschieten of moeten we een potje janken? Want Jack is the man (ps: topic hijack tot 24 topic ) Ik vind Jack echt niet the man (vanaf s03 eigenlijk niet meer) Maar inderdaad topic hijack, but who gives a damn fuck? Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 16 augustus 2007 gepost Share 16 augustus 2007 gepost [..]Afschieten hebben jullie vorige keer al gedaan, en gejank hebben we daarna ook gehad. Dus... verzin es wat nieuws Maar mama, we proberen en we proberen...... maar het lukt ons gewoon niet Link naar bericht Delen op andere sites
RM 16 augustus 2007 gepost Share 16 augustus 2007 gepost Dat is wel het laatste waar ik me druk om maak Hij haalt me maar lekker in. Weet je wat ik een leuke gedachte vind? Dat van de top 20 forummers met de meest geplaatste berichten er misschien 7 zijn die regelmatig komen kijken of posten Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 16 augustus 2007 gepost Share 16 augustus 2007 gepost [..]Dat is wel het laatste waar ik me druk om maak Hij haalt me maar lekker in. Weet je wat ik een leuke gedachte vind? Dat van de top 20 forummers met de meest geplaatste berichten er misschien 7 zijn die regelmatig komen kijken of posten Vooral tussen de 10 en 20 zijn de meeste niet (echt) meer actief nee . Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 augustus 2007 gepost Share 16 augustus 2007 gepost [..]Afschieten hebben jullie vorige keer al gedaan, en gejank hebben we daarna ook gehad. Dus... verzin es wat nieuws namecalling? > Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 16 augustus 2007 gepost Share 16 augustus 2007 gepost [..]namecalling? > Mij best. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 17 augustus 2007 gepost Share 17 augustus 2007 gepost Alsnog gefeliciteerd SB, al zit je op moment van deze post alweer op 1008 berichten. Ben zelf eindelijk de 2000 berichten gepasseerd. Het hadden er veel meer kunnen zijn als die ruim 80 berichten uit de beginperiode van het forum niet verwijderd waren, maar ach.. Ik was destijds wel als tweede van m'n Newbie status af, vlak na Japio (ook al tijden niet meer gezien trouwens). Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 18 augustus 2007 gepost Auteur Share 18 augustus 2007 gepost Bedankt Antonio. Oh ja jongens, bedankt dat jullie mijn laatste beetje waardigheid hgebben kapotgetrapt. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 18 augustus 2007 gepost Share 18 augustus 2007 gepost Bedankt Antonio. Oh ja jongens, bedankt dat jullie mijn laatste beetje waardigheid hgebben kapotgetrapt. That's why we're here > Link naar bericht Delen op andere sites
RM 18 augustus 2007 gepost Share 18 augustus 2007 gepost Bedankt Antonio. Oh ja jongens, bedankt dat jullie mijn laatste beetje waardigheid hgebben kapotgetrapt. Ik vind het ook wel een beetje een sneu topic... Ik zie het al voor me dat iedere user die een mijlpaalpost (kuch) bereikt heeft zo'n topic moet openen...dan vraag je erom Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 18 augustus 2007 gepost Share 18 augustus 2007 gepost [..]Ik vind het ook wel een beetje een sneu topic... Ik zie het al voor me dat iedere user die een mijlpaalpost (kuch) bereikt heeft zo'n topic moet openen...dan vraag je erom Ik vind 3612 ook een mijlpaal Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 19 augustus 2007 gepost Share 19 augustus 2007 gepost Waardigheid...? Er is volgens mij niks lulligs gezegd, behalve dat niemand het wat kan schelen hoeveel posts iemand heeft En Japio ken ik niet Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 19 augustus 2007 gepost Share 19 augustus 2007 gepost Waardigheid...? Er is volgens mij niks lulligs gezegd, behalve dat niemand het wat kan schelen hoeveel posts iemand heeft En Japio ken ik niet Japio is van voor jouw tijd, die was al niet meer echt actief toen jij je hebt aangemeld. Wel jammer dat ik nu weer een nieuwe mijlpaal moet zoeken, want 3614 is toch niet zo speciaal. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 20 augustus 2007 gepost Auteur Share 20 augustus 2007 gepost [..]That's why we're here > Nee. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 20 augustus 2007 gepost Auteur Share 20 augustus 2007 gepost Ok. Ik heb hier een reactie: Ik ben geen meisje, ik heb weldegelijk ballen, en ik ga door! Ik heb dit topic gemaakt met in mijn achterhoofd de gedachte: Het is hier toch morsdood, hier kijkt niemand meer. Bijna geen berichten meer in 1 week. Nu dit topic hier is, is wel het posts aantal gestegen, enorm. Ik heb nu het gevoel dat het forum toch nog.... Een beetje leeft. Maar ik gooi niet meer zo snel de handdoek in de ring, en ik ben niet het middelpunt. IEDEREEN IS HET MIDDELPUNT! Men DEELT het middelpunt . Ik snap het. Bedankt. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 20 augustus 2007 gepost Share 20 augustus 2007 gepost Ik ben geen meisje, Jah, samba-girl klink ook zo belachelijk hé ... Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 20 augustus 2007 gepost Share 20 augustus 2007 gepost Je mag sowieso niet weg, want met wie moet ik straks dan praten in het Club van Sinterklaas topic Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 20 augustus 2007 gepost Share 20 augustus 2007 gepost Je mag sowieso niet weg, want met wie moet ik straks dan praten in het Club van Sinterklaas topic Met zwarte Piet? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 20 augustus 2007 gepost Share 20 augustus 2007 gepost [..]Met zwarte Piet? Maar die zitten dan nog in Spanje. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 20 augustus 2007 gepost Share 20 augustus 2007 gepost [..]Maar die zitten dan nog in Spanje. Ach, daar is ook wel een internetverbinding te vinden. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 20 augustus 2007 gepost Share 20 augustus 2007 gepost [..]Ach, daar is ook wel een internetverbinding te vinden. Kijk vanaf eind oktober maar naar De Club van Sinterklaas op Jetix, dan zie je dat de Pieten het daar veel te druk voor hebben Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 21 augustus 2007 gepost Auteur Share 21 augustus 2007 gepost [..]Jah, samba-girl klink ook zo belachelijk hé ... Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 21 augustus 2007 gepost Share 21 augustus 2007 gepost Ben je met verstomming geslagen dat je zelfs geen antwoord hebt? Het was niet eens zo'n goede opmerking Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 21 augustus 2007 gepost Share 21 augustus 2007 gepost Nou ik vond hem anders behoorlijk grappig ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha- ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha- ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha- ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha- ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha- ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha- ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha- ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha- ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha- ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha- ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha- ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha- ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha- ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha- ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha- ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha- ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha- ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha- ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha- ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha- ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha- ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha- ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha- ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha- ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha- ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha- ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha- ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha- ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha- ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha (mod-edit: hiermee is je punt ook gemaakt, hoe lang heb je wel niet op ctrl-v moeten klikken om zoveel ha-'s te krijgen ) Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 2 november 2008 gepost Auteur Share 2 november 2008 gepost Commentaar van een (meer volwassen) Samba-gast na het zien van dit topic: T********ring Was ik high toen ik dit topic opende ofzo? Ik schaam me kapot Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 21 november 2008 gepost Share 21 november 2008 gepost Commentaar van een (meer volwassen) Samba-gast na het zien van dit topic:T********ring Was ik high toen ik dit topic opende ofzo? Ik schaam me kapot Iedereen doet wel eens gekke dingen op een Bassie en Adriaan website Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 27 november 2008 gepost Auteur Share 27 november 2008 gepost Zoals een Neverendingstory verneuken? Geen belediging, integendeel, ik vond het juist geweldig Dat gedoe werd me iets te saai, dan liever de vervolgverhalen van de verdwenen pizza, of nu... De verdwenen leden... T'is doodstil hier... Wat ooit een enorm forum was (En dan bedoel ik enorm, was zelfs nog voor Twicey z'n tijd, iedere keer dat je F5 drukte waren er nieuwe berichten ), is nu een onregistreerbaar archief geworden, waarin wij de bewaarders zijn... edit: Natrappen heeft geen zin... edit 2: Inderdaad, of dat nou wel zo volwassen is... Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten