Keetie 18 mei 2013 gepost Share 18 mei 2013 gepost Het blijft slecht weer in Italie en Frankrijk. De klim van zaterdag naar Sestrière in de Giro wordt geschrapt in verband met mist en sneeuw, volgens de Belgische teletekst. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 16 juni 2013 gepost Share 16 juni 2013 gepost Bauke Mollema Boppe! Tweede in het eindklassement van de Ronde van Zwitserland. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 7 juli 2013 gepost Share 7 juli 2013 gepost Zijn er ook Tour de France kijkers? Wat denken jullie van de SKY ploeg? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 juli 2013 gepost Share 8 juli 2013 gepost Volgens mij volgt TMP wielrennen. Ik heb er niets van meegekregen, dit weekend was er ook een dartstoernooi trouwens. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 8 juli 2013 gepost Auteur Share 8 juli 2013 gepost Zijn er ook Tour de France kijkers? Wat denken jullie van de SKY ploeg? Als ik zie dat Froome de klim naar Ax 3 Domaines sneller rijdt dan Armstrong en Ullrich in hun dopingdagen, dan heb ik wel mij twijfels. Verder wel een leuke Tour tot nu toe. De Nederlanders doen het ook nog zeer behoorlijk, nu nog eens een ritzege... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 12 juli 2013 gepost Share 12 juli 2013 gepost Dat was een close finish, gisteren; het duurde even voordat de winnaar bekend was. De Nederlanders doen het nog steeds goed! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 13 juli 2013 gepost Share 13 juli 2013 gepost Niet te vroeg juichen, want er komen nog een paar zware etappes en een tijdrit. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 16 juli 2013 gepost Share 16 juli 2013 gepost Mollemania! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 19 juli 2013 gepost Share 19 juli 2013 gepost (aangepast) Jammer dat Mollema net nu ziek is geworden, maar ook al haalt hij de top 10 niet, dan blijft het een prima prestatie. Verder wel een mooie tour, met fraaie locaties. Ben nu al benieuwd naar de avond-finish in Parijs! 19 juli 2013 aangepast door Joost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 juli 2013 gepost Share 19 juli 2013 gepost Gisteren als ramptoerist zitten kijken tot iemand het ravijn in stortte rijdt er alleen iemand het gras in. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 20 juli 2013 gepost Share 20 juli 2013 gepost De leuke dingen gebeuren inderdaad langs de weg. Zo vond ik die GAP en 100 zeer mooi gemaakt door die mensen met de gele kartonnen borden boven hun hoofd en gisteren was er een mooie grote witte fiets te zien die tussen 2 gespannen draden reed. Knap werk! Het staat er nog niet eens zo slecht voor voor Mollema... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 4 juli 2015 gepost Auteur Share 4 juli 2015 gepost De Tour de France is vandaag begonnen in Utrecht onder zeer zomerse weersomstandigheden. In ieder geval geen geel voor Dumoulin... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 juli 2015 gepost Share 4 juli 2015 gepost Nu mis ik de poules toch wel  Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 5 juli 2015 gepost Auteur Share 5 juli 2015 gepost Ik heb er eerlijk gezegd niet aan gedacht totdat de Tour gisteren begon, maar ik volg het wielrennen dan ook een stuk minder dan voorheen... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 juli 2015 gepost Share 5 juli 2015 gepost Het is momenteel ook niet dusdanig druk dat het echt de moeite is, dus dat is ook wel een ding. En zonder Randy is het toch anders. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 5 juli 2015 gepost Share 5 juli 2015 gepost Inderdaad, ik mis de poules ook. Ik kijk wel naar het wielrennen, maar niet zo goed. Het is minder spannend zo. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 5 juli 2015 gepost Share 5 juli 2015 gepost Ik volg de Tour dit jaar juist wel ivm de Tourstart hier. Wellicht volgend jaar een idee om via een andere website mee te doen, want dan hoeft niet iemand dagelijks scores e.d. bij te houden. Dat is namelijk best wel tijdrovend. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 5 juli 2015 gepost Auteur Share 5 juli 2015 gepost Daar kan ik mij wel in vinden, en dan kunnen we even goed een award uitreiken . Â Al aardige tijdsverschillen vandaag trouwens, enkele favorieten al op achterstand gereden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 juli 2015 gepost Share 6 juli 2015 gepost En Dumoulin en Ten Dam liggen eruit na de massale valpartij. Zonde! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 6 juli 2015 gepost Share 6 juli 2015 gepost Ten Dam was te voorbarig, hij rijdt er gewoon nog volgens mij. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 17 juli 2015 gepost Share 17 juli 2015 gepost Ik vind de buiten-de-weg dingen zo leuk en creatief. Hebben jullie ook de mega-fiets gezien bij Woerden, toen de tour nog in nederland was? Ik niet, heel jammer na al dat werk dat er aan besteed was door de leerlingen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 17 juli 2015 gepost Share 17 juli 2015 gepost http://woerden.sportbeleving.nu/giant-bike-publiekstrekker-woerden-tijdens-de-tour-de-france/ Â Ik zag hem voorbij komen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 25 juli 2015 gepost Auteur Share 25 juli 2015 gepost Ik heb maar weinig van de Tour gezien dit jaar, vandaag een mooie rit naar Alpe d'Huez, benieuwd of de strijd om het geel nog spannend wordt... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 25 juli 2015 gepost Auteur Share 25 juli 2015 gepost Een heel mooie rit, maar het geel is niet echt meer in gevaar gekomen... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 26 juli 2015 gepost Share 26 juli 2015 gepost Holland Boppe!  La Course, de race voor vrouwen op de Champs Elysées voorafgaande aan de Tour de France, is gewonnen door de Nederlandse Anna van der Breggen.  En de BMX wedstrijd voor de wereldtitel die in Zolder, België, gehouden werd, door Niek Kimmann en de tweede plaats was voor Jelle van Gorkom, beide Nederlanders.  Sinds Karel van de Graaf de BMX wedstrijden becommentarieerde (heette het toen niet FietsCross?), ben ik hier gecharmeerd van. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 16 juli 2017 gepost Auteur Share 16 juli 2017 gepost Ik heb nog niet veel van de Tour de France gezien, maar vandaag wel een stuk kunnen kijken. Mooie etappezege van Mollema! Â Sowieso een goed wielerjaar tot nu toe, met de mooie Giro-winst van Dumoulin. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 16 juli 2017 gepost Share 16 juli 2017 gepost Precies dat laatste stuk heb ik ook gezien. Klasse, hoor! Â Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 24 februari 2018 gepost Share 24 februari 2018 gepost Vandaag is de eerste Belgische wielerklassieker, de Omloop Het Nieuwsblad, voorheen de Omloop Het Volk verreden. Tijdens deze tourrit zag ik aan de kant van de weg een molen staan, die me deed denken aan de molen van Kapitein Zeppos.  Een aantal jaren geleden werd deze molen gerenoveerd, zou die het echt geweest zijn? De molen van Zeppos, de molen waar de diverse afleveringen van Kapitein Zeppos werden opgenomen, blijkt in Lombeek te staan en hij stond inderdaad langs de route! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 25 februari 2018 gepost Share 25 februari 2018 gepost De molen van Zeppos? Nooit van gehoord? Is dat een serie van heel lang geleden? Â 11 uur geleden was Nederland denk ik vooral druk met 'de Mol van Avrotros'Â Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 25 februari 2018 gepost Share 25 februari 2018 gepost 1 uur terug, MarsM zei: De molen van Zeppos? Nooit van gehoord? Is dat een serie van heel lang geleden? Â 11 uur geleden was Nederland denk ik vooral druk met 'de Mol van Avrotros'Â Kapitein Zeppos, Vlaamse serie uit de 60s. Zwart/wit nog in ieder geval. Legendarische serie, maar ik had er eerlijkheidshalve nooit wat mee. Axel Nort was er ook zo eentje. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 25 februari 2018 gepost Share 25 februari 2018 gepost Off-Topic, maar zie ook de Kapitein Zeppos info van randy_roes geschreven op 5-11-2010 in Oude Vlaamse Reeksen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 27 februari 2018 gepost Share 27 februari 2018 gepost Op 25-2-2018 at 13:06, Keetie zei: Off-Topic, maar zie ook de Kapitein Zeppos info van randy_roes geschreven op 5-11-2010 in Oude Vlaamse Reeksen Ahhh ja, randy_roes had daar inderdaad wat werk in gestoken Opdat we nooit vergeten, geheel offtopic maar deze week ga ik sowieso een pintje pakken op de man. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.