Frey 4 november 2007 gepost Share 4 november 2007 gepost Secret of Evermore - Geraden door samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 7 november 2007 gepost Share 7 november 2007 gepost Een SNES spel met een groot geheim. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 8 november 2007 gepost Share 8 november 2007 gepost Secret of Evermore, Secret of Mana? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 9 november 2007 gepost Share 9 november 2007 gepost Secret of Evermore, Secret of Mana? Maar één antwoord per keer graag. Deze keer keur ik hem goed Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 9 november 2007 gepost Share 9 november 2007 gepost http://www.popweb.nl/image/viewer.php?i ... 50035b.jpg Super Noah´s Ark 3d, geraden door RM Hint!!! Kutspel Link naar bericht Delen op andere sites
RM 10 november 2007 gepost Share 10 november 2007 gepost Ik dacht deze al te herkennen en inderdaad... djkoelkast postte op 20 augustus in dit topic een link naar een video van the angry videogame nerd. Daarin kwam dit spel voor. Het is een combinatiespel. De levels zijn exact dezelfde levels als wolfenstein 3D, Alleen je speelt met Noah. Het moet dus wel zijn: Super 3D Noah's Ark Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 10 november 2007 gepost Share 10 november 2007 gepost Fout, het is Super Noah's Ark 3D Jij bent Link naar bericht Delen op andere sites
RM 10 november 2007 gepost Share 10 november 2007 gepost Follow me! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 november 2007 gepost Share 12 november 2007 gepost hè die vorige had ik ook geweten was een tijdje niet online want ik was het wachtwoord kwijt en had de e-mail nog niet ingesteld na herinstallatie, maar 'k zal weer meedoen hoor Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 14 november 2007 gepost Share 14 november 2007 gepost Is het een PC spel? Link naar bericht Delen op andere sites
RM 16 november 2007 gepost Share 16 november 2007 gepost Is het een PC spel? Hoezo? Heb je dan wel een idee welk spel het zou kunnen zijn? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 17 november 2007 gepost Share 17 november 2007 gepost Nee, maar ik wil gewoon weten of het een PC spel is Link naar bericht Delen op andere sites
RM 17 november 2007 gepost Share 17 november 2007 gepost Nee, maar ik wil gewoon weten of het een PC spel is Sure...Ik kan natuurlijk ook meteen het antwoord geven... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 november 2007 gepost Share 25 november 2007 gepost Sure...Ik kan natuurlijk ook meteen het antwoord geven... Nog een hint misschien? Link naar bericht Delen op andere sites
RM 25 november 2007 gepost Share 25 november 2007 gepost Sure...Ik kan natuurlijk ook meteen het antwoord geven... Nog een hint misschien? Ik heb eerder al een hint onder de afbeelding gestopt. Tweede hint: 1999 Derde hint: 2e Wereldoorlog Vierde hint: Vervolg is uit 2003 Need i say more?? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 8 december 2007 gepost Share 8 december 2007 gepost Sure...Ik kan natuurlijk ook meteen het antwoord geven... Nog een hint misschien? Ik heb eerder al een hint onder de afbeelding gestopt. Tweede hint: 1999 Derde hint: 2e Wereldoorlog Vierde hint: Vervolg is uit 2003 Need i say more?? Ja, you need to say more, is het nou een PC-spel of niet? Is het World of War of zo? Link naar bericht Delen op andere sites
RM 9 december 2007 gepost Share 9 december 2007 gepost Ik heb eerder al een hint onder de afbeelding gestopt. Tweede hint: 1999 Derde hint: 2e Wereldoorlog Vierde hint: Vervolg is uit 2003 Need i say more?? Ja, you need to say more, is het nou een PC-spel of niet? Is het World of War of zo? Nee die is het niet Link naar bericht Delen op andere sites
RM 9 december 2007 gepost Share 9 december 2007 gepost Nou dan zal ik het makkelijker maken voor Samba-boy: JA HET IS EEN PC-SPEL! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 december 2007 gepost Share 11 december 2007 gepost Ik heb ook lopen zoeken maar ik kan het echt niet vinden Call of Duty 1 (om maar wat te zeggen ) Link naar bericht Delen op andere sites
RM 13 december 2007 gepost Share 13 december 2007 gepost Ik heb ook lopen zoeken maar ik kan het echt niet vinden Call of Duty 1 (om maar wat te zeggen ) Nee helaas niet goed Oke een laatste hint dan en dan zouden jullie het moeten kunnen vinden: H en D Link naar bericht Delen op andere sites
RM 23 december 2007 gepost Share 23 december 2007 gepost Ik heb ook lopen zoeken maar ik kan het echt niet vinden Call of Duty 1 (om maar wat te zeggen ) Nee helaas niet goed Oke een laatste hint dan en dan zouden jullie het moeten kunnen vinden: H en D Jongens kom op, zo moeilijk is het niet meer. Ik kan ook moeilijk nog meer tips gaan verbergen, wat dan wordt het wel heel gevaarlijk en geef ik het antwoord eigenlijk weg.... Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 23 december 2007 gepost Share 23 december 2007 gepost Hiding & Dangerous? Link naar bericht Delen op andere sites
RM 24 december 2007 gepost Share 24 december 2007 gepost Hiding & Dangerous? Bijna goed Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 24 december 2007 gepost Share 24 december 2007 gepost Hide & Danger dan? Link naar bericht Delen op andere sites
RM 24 december 2007 gepost Share 24 december 2007 gepost Hide & Danger dan? Met je eerste antwoord zat je dichterbij. Speel een beetje met de letters H & D en google desnoods... PS. Je onderschrift klopt niet! Maak er op zijn minst gebroeders M van en anders gewoon mn nickname! Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 24 december 2007 gepost Share 24 december 2007 gepost Hide & Danger dan? Met je eerste antwoord zat je dichterbij. Speel een beetje met de letters H & D en google desnoods... PS. Je onderschrift klopt niet! Maak er op zijn minst gebroeders M van en anders gewoon mn nickname! Ok. PS: Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 maart 2008 gepost Share 2 maart 2008 gepost Hidden & Dangerous? Enne Struik Link naar bericht Delen op andere sites
RM 3 maart 2008 gepost Share 3 maart 2008 gepost Hidden & Dangerous? Enne Struik Nou nou poe poe het heeft even geduurd Volgende is voor jou dj En inderdaad, daar ben ik nu werkzaam Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 9 maart 2008 gepost Share 9 maart 2008 gepost Na een "korte" pauze dus weer eens verder Contra - Geraden door randy_roes Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 13 maart 2008 gepost Share 13 maart 2008 gepost Niemand een idee ? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 17 maart 2008 gepost Share 17 maart 2008 gepost NES game zeker? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 17 maart 2008 gepost Share 17 maart 2008 gepost NES game zeker? Waarschijnlijk Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 maart 2008 gepost Share 28 maart 2008 gepost Mission Impossible? Lijkt een beetje op de film Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 31 maart 2008 gepost Share 31 maart 2008 gepost Mission Impossible? Lijkt een beetje op de film Nee nee nee nee Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 april 2008 gepost Share 17 april 2008 gepost Nou geef nog eens een hint dan Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 17 april 2008 gepost Share 17 april 2008 gepost Nou geef nog eens een hint dan Dat was een hint Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 april 2008 gepost Share 24 april 2008 gepost Volgens mij had Destiny's Child een nummer waar ze "no no no no no" zongen, verder.... Hmm of Dr. No? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 2 mei 2008 gepost Auteur Share 2 mei 2008 gepost Na enorm lange afwezigheid een antwoord. Contra oftewel Probotector voor ons Europeanen Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 3 mei 2008 gepost Share 3 mei 2008 gepost Na enorm lange afwezigheid een antwoord.Contra oftewel Probotector voor ons Europeanen Dat is goed Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 maart 2010 gepost Share 12 maart 2010 gepost Randy schiet eens op met de nieuwe opdracht man, al bijna 2 jaar geen nieuwe ps: de afbeeldingen kun je onder je post uploaden als bijlage Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 12 maart 2010 gepost Share 12 maart 2010 gepost Niet zo jagen. Ik maak later wel een nieuw topic, zodat we met een schone lei kunnen beginnen. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 19 maart 2010 gepost Share 19 maart 2010 gepost Wat wilde je vragen? Nee, hij zei, niet zo jagen. Dat hoeft die toch niet te vragen Frikandel, zak patat, oliebol Sorry, ik kon het niet laten. Maar ik zou het wel stijl vinden als Randy nu nog met een opgave komt. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 20 maart 2010 gepost Share 20 maart 2010 gepost Ik wil straks op het nieuwe forum sowieso een nieuw topic gaan openen, zodat we helemaal opnieuw kunnen beginnen. Oude statistieken blijven bewaard, zodat je kunt zien welke spellen er allemaal al geweest zijn. Maar je kunt soms natuurlijk ook gewoon een ander shot nemen uit dezelfde game. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 21 maart 2010 gepost Auteur Share 21 maart 2010 gepost Dat is dan ook de reden dat ik nog geen nieuw plaatje heb geplaatst, vond het beter om dat op het nieuwe forum te herbeginnen. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten