wonderer 13 augustus 2004 gepost Auteur Share 13 augustus 2004 gepost In welke plaats is dat? Misschien leuk voor de tour van 18 september? Wat dacht je van.... Vlaardingen? Westhavenkade is waar Bas nu woont. Link naar bericht Delen op andere sites
MissMouse 14 augustus 2004 gepost Share 14 augustus 2004 gepost OWWWWWWWw Weer wat geleerd Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 14 augustus 2004 gepost Share 14 augustus 2004 gepost wonderer *bas* / *japie* woont op de oosthavenkade Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 14 augustus 2004 gepost Auteur Share 14 augustus 2004 gepost wonderer *bas* / *japie* woont op de oosthavenkade Niet volgens de telefoongids: kijk maar, tweede entry. Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 14 augustus 2004 gepost Share 14 augustus 2004 gepost thanks wonderer ja ik ging er van uit dat ik goed zat omdat aad geen verandering bracht aan me mail Link naar bericht Delen op andere sites
MissMouse 14 augustus 2004 gepost Share 14 augustus 2004 gepost [..]Niet volgens de telefoongids: kijk maar, tweede entry. Staat hij gewoon in het telefoonboek???? Zou ik nooit doen als ik BN'er was.. Zometeen allemaal doorgedraaide fans aan je deur.... Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 14 augustus 2004 gepost Share 14 augustus 2004 gepost aad heb het slim bekeken hij heeft een geheim adres ik zal maar niet zeggen waar hij woont anders krijg ik op me donder van de mods Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 14 augustus 2004 gepost Auteur Share 14 augustus 2004 gepost aad heb het slim bekeken hij heeft een geheim adresik zal maar niet zeggen waar hij woont anders krijg ik op me donder van de mods Die staat er ook in hoor, eerste pagina. Maar goed, mensen mogen lekker zelf zoeken, dus goed idee dat je hem hier niet neerzette. Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 15 augustus 2004 gepost Share 15 augustus 2004 gepost wonderer volgens de telefoongids is het bassie productions dat staat volgens mij op een ander adres Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 15 augustus 2004 gepost Share 15 augustus 2004 gepost wonderer *bas* / *japie* woont op de oosthavenkade Niet dus, hij woont op de west havenkade, en bassie producties zit in de lijnstraat Link naar bericht Delen op andere sites
sjors 9 september 2004 gepost Share 9 september 2004 gepost Bassie woont op de Westhavenkade! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 9 september 2004 gepost Share 9 september 2004 gepost Bassie woont op de Westhavenkade! Dat zegt Lennert toch en zo staat het ook in de telefoongids . Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 27 oktober 2004 gepost Share 27 oktober 2004 gepost er staat nog een foutje op de info site Aflevering: 6 - Het paard van Troje Beschrijving: Het kleine stadje waar de boeven een inbraak willen plegen. Locatie: Het kleine Griekse stadje ligt op Kreta, vermoedelijk in de buurt van de Samaria Kloof volgens mij is dat Lindos op Rhodos daar ben ik toen geweest ik post in de loop van de dag wel foto's ( als dat niet mag anders mail ik het wel ) Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 27 oktober 2004 gepost Auteur Share 27 oktober 2004 gepost er staat nog een foutje op de info site Aflevering: 6 - Het paard van Troje Beschrijving: Het kleine stadje waar de boeven een inbraak willen plegen. Locatie: Het kleine Griekse stadje ligt op Kreta, vermoedelijk in de buurt van de Samaria Kloof volgens mij is dat Lindos op Rhodos daar ben ik toen geweest ik post in de loop van de dag wel foto's ( als dat niet mag anders mail ik het wel ) Foto's mag wel, zolang ze maar een reden hebben. Het zijn trouwens jouw eigen foto's dus je mag daarmee doen wat je wil. Ik ben benieuwd! Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 29 oktober 2004 gepost Share 29 oktober 2004 gepost Het heeft lang geduurt maar hier zijn ze. Oja die foto's zijn jaren geleden gemaakt. http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=364 http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=363 Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 29 oktober 2004 gepost Auteur Share 29 oktober 2004 gepost Het heeft lang geduurt maar hier zijn ze.Oja die foto's zijn jaren geleden gemaakt. http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=364 http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=363 Lastig te zeggen hoor. Al die plaatjes lijken op elkaar... ik zou het niet weten. Maar bedankt voor het posten. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 2 november 2004 gepost Share 2 november 2004 gepost waar ik eerst zei dat het plaatsje putscheid heette, weet ik nu zeker dat het Bivels is, ik had al zo mijn twijfels, aangezien ik me niet kon voorstellen dat plaatje putscheisd te zien zou zijn vanuit vianden(gezien op foto). dus Bivels is de naam van het plaatsje (een gat met 74 inwoners) het informatie centrum waar ik het overhad(waar ook Ajbouhuizenis geweest) ligt trouwens zo'n 4 km buiten Vianden, vlakbij het meer op de berg. het ligt in een bocht van de rivier. hier een duidelijk overzicht van Vianden en omgeving Link naar bericht Delen op andere sites
Lukas 2 november 2004 gepost Share 2 november 2004 gepost waar ik eerst zei dat het plaatsje putscheid heette, weet ik nu zeker dat het Bivels is, ik had al zo mijn twijfels, aangezien ik me niet kon voorstellen dat plaatje putscheisd te zien zou zijn vanuit vianden(gezien op foto).Image dus Bivels is de naam van het plaatsje het informatie centrum waar ik het overhad(waar ook Ajbouhuizenis geweest) ligt trouwens zo'n 4 km buiten Vianden, vlakbij het meer op de berg. het ligt in een bocht van de rivier. Image hier een duidelijk overzicht van Vianden en omgeving Dit is nu eens een duidelijk plaatje! Bedankt Lukas voor de hosting Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 3 november 2004 gepost Share 3 november 2004 gepost waar ik eerst zei dat het plaatsje putscheid heette, weet ik nu zeker dat het Bivels is, ik had al zo mijn twijfels, aangezien ik me niet kon voorstellen dat plaatje putscheisd te zien zou zijn vanuit vianden(gezien op foto).dus Bivels is de naam van het plaatsje (een gat met 74 inwoners) het informatie centrum waar ik het overhad(waar ook Ajbouhuizenis geweest) ligt trouwens zo'n 4 km buiten Vianden, vlakbij het meer op de berg. het ligt in een bocht van de rivier. Aangenaam: Albert-Jan Bouwhuis is de naam Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 3 november 2004 gepost Share 3 november 2004 gepost waar ik eerst zei dat het plaatsje putscheid heette, weet ik nu zeker dat het Bivels is, ik had al zo mijn twijfels, aangezien ik me niet kon voorstellen dat plaatje putscheisd te zien zou zijn vanuit vianden(gezien op foto).dus Bivels is de naam van het plaatsje (een gat met 74 inwoners) het informatie centrum waar ik het overhad(waar ook Ajbouhuis is geweest) ligt trouwens zo'n 4 km buiten Vianden, vlakbij het meer op de berg. het ligt in een bocht van de rivier. Aangenaam: Albert-Jan Bouwhuis is de naam sorry , drie letters, en een spatie, (ik was er al bang voor ) edit: bedoelde natuurlijk wel je forumnaam Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 5 februari 2005 gepost Share 5 februari 2005 gepost Er zijn in ieder geval 2 shot van "De verdwenen Kroon" opgenomen in Nieuwpoort, van 1 van die 2 shots weet ik niet of die op de dvd staat ( ik zag het op tv) Het lijkt misschien raar dat er 2 shots zijn opgenomen in Nieuwpoort, maar Nieuwpoort ligt aan de andere kant van de Lek bij Schoonhoven. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 5 februari 2005 gepost Share 5 februari 2005 gepost [..]sorry , drie letters, en een spatie, (ik was er al bang voor ) edit: bedoelde natuurlijk wel je forumnaam Nog steeds een foutje, het is bouwhuis, en niet bouhuis. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 6 februari 2005 gepost Share 6 februari 2005 gepost [..]Nog steeds een foutje, het is bouwhuis, en niet bouhuis. thnx... *japie* Japie ziet alles!!! Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 20 september 2005 gepost Share 20 september 2005 gepost GEVONDEN Dit hotel is namelijk: The Orlando World Center Marriott Resort http://www.marriottworldcenter.com/ daarnaast kan ik bevestigen dat onderstaande info juist is: Aflevering: 14 - Een knalgoeie Wild West show Beschrijving: Het hotel in Florida waar kinderen (en Bassie) een speciale behandeling krijgen. Locatie: Waarschijnlijk het Holiday Inn SunSpree Resort LAKE BUENA VISTA, zie hun website het woord waarschijnlijk kan weg, want het is het Holiday Inn SunSpree Resort Link naar bericht Delen op andere sites
doeska 23 september 2005 gepost Share 23 september 2005 gepost GEVONDEN Dit hotel is namelijk: The Orlando World Center Marriott Resort http://www.marriottworldcenter.com/ daarnaast kan ik bevestigen dat onderstaande info juist is: Aflevering: 14 - Een knalgoeie Wild West show Beschrijving: Het hotel in Florida waar kinderen (en Bassie) een speciale behandeling krijgen. Locatie: Waarschijnlijk het Holiday Inn SunSpree Resort LAKE BUENA VISTA, zie hun website het woord waarschijnlijk kan weg, want het is het Holiday Inn SunSpree Resort Dubbele bevestiging: Er is toevallig een vraag over beantwoord http://www.adriaan-homepage.nl/pages/17_vragen1.html Wel leuk dat er meerdere die vraag hebben gesteld. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 8 oktober 2005 gepost Share 8 oktober 2005 gepost Vanmiddag in Valkenburg geweest Ik ben ook in de Fluweelengrot geweest, daar zouden de diamant grot scene's opgenomen zijn. Echter dit bleek niet zo te zijn Maar de gids( een oude man die echt alles wist) wist mij te vertellen dat die grot in Geulem was, dat is vlakbij Valkenburg. ps. K heb ook nog gerodeld Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 8 oktober 2005 gepost Share 8 oktober 2005 gepost Vanmiddag in Valkenburg geweest Ik ben ook in de Fluweelengrot geweest, daar zouden de diamant grot scene's opgenomen zijn. Echter dit bleek niet zo te zijn Maar de gids( een oude man die echt alles wist) wist mij te vertellen dat die grot in Geulem was, dat is vlakbij Valkenburg. ps. K heb ook nog gerodeld je hebt hem gewoon screenshots onder zn neus geschoven.. en gedreigt van dit weet jij anders moet je voortaan door een rietje eten... Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten