Maikotjuh 11 mei 2004 gepost Share 11 mei 2004 gepost Maikotjuh, zou je een screenshotje willen maken uit Het Geheim Van De Sleutel waar Bassie en Adriaan het liedje 'De Spaanse Zon' zingen? Ik weet namelijk waar die locatie ligt. Bedoel je deze locatie? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 12 mei 2004 gepost Share 12 mei 2004 gepost [..]Bedoel je deze locatie? Nee, ik bedoel de locatie waar B&A in hun rancho rijden in Nederland en dan de spaanse zon gaan zingen terwijl ze rijden. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 12 mei 2004 gepost Auteur Share 12 mei 2004 gepost [..]Nee, ik bedoel de locatie waar B&A in hun rancho rijden in Nederland en dan de spaanse zon gaan zingen terwijl ze rijden. Een van deze dan? Zou ik graag willen weten dus Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 12 mei 2004 gepost Share 12 mei 2004 gepost Nog wat toevoegingen van ontbrekende plaatjes: Het veldje waar het circus stond, nadat ze Bassie en Adriaan hebben achtergelaten. De dijk waar in Bassies droom de caravan vanaf lazert. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 12 mei 2004 gepost Share 12 mei 2004 gepost [..] Een van deze dan? Zou ik graag willen weten dus Beide locaties zijn in De Zuidbuurt in Vlaardingen. Dat je 't effe weet! En in De Plaaggeest, als Adriaan van de brug afspringt en op de vrachtwagen terechtkomt (die door een tunnel rijdt waar Bassie aan vastzit, is opgenomen in Maassluis. Als je onder de brug doorgaat ben je in de Zuidbuurt. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 12 mei 2004 gepost Share 12 mei 2004 gepost dit is Vianden en dit is ook Vianden Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 12 mei 2004 gepost Share 12 mei 2004 gepost Uit de sleutel, dit is uiteraard circuitpark Zandvoort. Mischien leuk als locatie. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 12 mei 2004 gepost Auteur Share 12 mei 2004 gepost Uit de sleutel, dit is uiteraard circuitpark Zandvoort. Mischien leuk als locatie. Als iemand me een screenshot wil leveren, prima (ik wil geen copyrighted material op mijn site). Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 13 mei 2004 gepost Share 13 mei 2004 gepost Ik verwacht eigenlijk dat dit bureau in Soest staat. Ik weet het niet zeker. Als iemand uit de buurt het een keer kan checken Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 13 mei 2004 gepost Share 13 mei 2004 gepost Als iemand me een screenshot wil leveren, prima (ik wil geen copyrighted material op mijn site). zoiets ? aleen moet je hem nog wat kleiner maken ... Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 13 mei 2004 gepost Share 13 mei 2004 gepost Sorry maar ik den k dat het niet soest is maar Schoonhoven, dit weet ik nagenoeg zeker. Link naar bericht Delen op andere sites
Danny 14 mei 2004 gepost Share 14 mei 2004 gepost Reis vol Verrassingen: Dit is de Emmabrug in Willemstad die de stadsdelen Punda en Otrobanda met elkaar verbindt. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 14 mei 2004 gepost Share 14 mei 2004 gepost Reis vol Verrassingen: Dit is de Emmabrug in Willemstad die de stadsdelen Punda en Otrobanda met elkaar verbindt. Wonderer als je nog meer locaties wil hebben in Curacoa meld het even bij mij, ik heb goede contacten daar Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 14 mei 2004 gepost Auteur Share 14 mei 2004 gepost [..]Wonderer als je nog meer locaties wil hebben in Curacoa meld het even bij mij, ik heb goede contacten daar Altijd welkom. Ik heb misschien nog niet de plaatjes, maar als je iets weet, dan kan ik hem vast toevoegen, en dat wil er vast wel iemand een screenshotje maken. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 15 mei 2004 gepost Share 15 mei 2004 gepost Ik heb een aantal locaties gevonden. maar het zou handig zijn als ik dat kan zeggen via msn.(wonderer dus) Link naar bericht Delen op andere sites
Radames85 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost Kunnen jullie misschien ook 'n screenshot maken van het shot dat Bassie en Adriaan, aflevering 8 in Griekenland, bij 'n Griekse tempel lopen als ze het pakje op de verschillende eilanden aan het zoeken zijn. De voorafgaande beelden zijn Bassie en Adriaan op de markt (in 'n ander dorpje). Ik weet hoogstwaarschijnlijk precies waar die tempel ligt.. Groetjes, Sander Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost Kunnen jullie misschien ook 'n screenshot maken van het shot dat Bassie en Adriaan, aflevering 8 in Griekenland, bij 'n Griekse tempel lopen als ze het pakje op de verschillende eilanden aan het zoeken zijn. De voorafgaande beelden zijn Bassie en Adriaan op de markt (in 'n ander dorpje). Ik weet hoogstwaarschijnlijk precies waar die tempel ligt............... Bedoel je deze? Link naar bericht Delen op andere sites
Radames85 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost Yeps nu weet ik 't zeker. Dit is de 'Aphaea-tempel' in Aegina, een van de mooiste eiland van Griekenland. Deze is met de boot vanuit Piraeus te bereiken, die doet er zo'n anderhalf uur over. Dit is een van de rustigste plekjes van het eiland, in het hoogseizoen zal het wel iets drukker zijn, waar je kunt genieten van het uitzicht van het eiland. Groetjes, Sander Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost Kan iemand een screenshot maken uit De Plaaggeest (aflevering 3)? Het is de brug waar Adriaan vanaf springt om op de gestolen vrachtwagen te springen. Ik weet namelijk waar die brug is, ik ben er net onderdoor gefietst. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 24 mei 2004 gepost Auteur Share 24 mei 2004 gepost Kijk eens waar ik vanmiddag was! http://info.bassieenadriaan.nl/album.php Link naar bericht Delen op andere sites
Radames85 1 juni 2004 gepost Share 1 juni 2004 gepost Yeps nu weet ik 't zeker.Dit is de 'Aphaea-tempel' in Aegina, een van de mooiste eiland van Griekenland. Deze is met de boot vanuit Piraeus te bereiken, die doet er zo'n anderhalf uur over. Dit is een van de rustigste plekjes van het eiland, in het hoogseizoen zal het wel iets drukker zijn, waar je kunt genieten van het uitzicht van het eiland. Groetjes, Sander Als je zo graag een locatiepagina wilt maken, moet je er ook gebruik van maken... Anders is het de moeite niet waard om erover te posten. Groetjes Sander Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 1 juni 2004 gepost Auteur Share 1 juni 2004 gepost [..]Als je zo graag een locatiepagina wilt maken, moet je er ook gebruik van maken... Anders is het de moeite niet waard om erover te posten. Groetjes Sander http://info.bassieenadriaan.nl/index.php?page=3006 Hier wel es gekeken dan? :s Link naar bericht Delen op andere sites
Radames85 2 juni 2004 gepost Share 2 juni 2004 gepost Hmmm dan heb ik waarschijnlijk de pagina niet vernieuwd. Excuses. Link naar bericht Delen op andere sites
B&A-fan 7 juni 2004 gepost Share 7 juni 2004 gepost De locatie van het terras van Dos Calvados is het pleintje met terrassen vlak bij de hoofdingang van de vestigingstad van Saint Malo. Bij het Chateau. Het mooie is dat Adriaan dan naar de zee wijst , omdat het hem opvalt dat het water zo snel zakt. In het echt kijk je daar gewoon tegen een metershoge stadmuur aan. Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 8 juni 2004 gepost Share 8 juni 2004 gepost Leuke trivia Link naar bericht Delen op andere sites
Radames85 9 juli 2004 gepost Share 9 juli 2004 gepost Aflevering: 5 - In het restaurant Beschrijving: Bassie en Adriaan rijden als vrachtwagenchauffeur over dit industrieterrein. Locatie: De industriewijk ten westen van Vlaardingen-Centrum. ----- Dit is de James Wattweg aan het industrieterrein 'De Vergulde Hand' in Vlaardingen. Dit ligt vlakbij het station Vlaardingen-West. Groetjes, Sander Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 9 juli 2004 gepost Share 9 juli 2004 gepost Aflevering: 5 - In het restaurant Beschrijving: Bassie en Adriaan rijden als vrachtwagenchauffeur over dit industrieterrein. Locatie: De industriewijk ten westen van Vlaardingen-Centrum. ----- Dit is de James Wattweg aan het industrieterrein 'De Vergulde Hand' in Vlaardingen. Dit ligt vlakbij het station Vlaardingen-West. Groetjes, Sander idd, want je ziet het station, als ze er naar toe rijden op de trailer Link naar bericht Delen op andere sites
Magnolia 9 juli 2004 gepost Share 9 juli 2004 gepost Als iemand een screenshot heeft uit de Kroon waar Bassie en Adriaan van de brug op de boot van de boeven springen, ik weet welke brug dat is, namelijk de Giessenbrug in Overschie (ligt vlakbij Rotterdam). Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 10 juli 2004 gepost Share 10 juli 2004 gepost Locaties uit de Shorties Plaatje (150 x 102) Aflevering: 2 - Een dagje in de dierentuin Beschrijving: De dierentuin die Bassie & Adriaan die op hun vrije dag bezoeken. Locatie: Het Dierenpark in Wassenaar. Op 1 december 1985 sloot dit park haar deuren. Plaatje (150 x 102) Aflevering: 4 - Zekerheid voor alles Beschrijving: Bassie & Adriaan doen boodschappen in de supermarkt. Locatie: Onbekend Plaatje (150 x 102) Aflevering: 5 - Opgeruimd staat netjes Beschrijving: Bassie & Adriaan maken de Vlaardingse grasvelden eens grondig schoon. Locatie: Onbekend Plaatje (150 x 102) Aflevering: 8 - Spoken bestaan niet Beschrijving: Bassie & Adriaan nemen een bezoekje aan oud pitoresk kasteeltje. Locatie: Kasteel Dussen, Binnen 1 in Dussen Plaatje (150 x 102) Aflevering: 11 - Vergeetachtig Beschrijving: Bassie doet boodschappen voor Adriaan maar vergeet wat hij moet kopen Locatie: Een Nido supermarkt, maar waar? Plaatje (150 x 102) Aflevering: 12 - Het alfabet Beschrijving: Bassie & Adriaan lopen langs dit Chinees Restaurant Locatie: Onbekend Plaatje (150 x 102) Aflevering: 12 - Het alfabet Beschrijving: In het park zingen Bassie & Adriaan 'Het alfabet' Locatie: Onbekend Plaatje (150 x 102) Aflevering: 13 - Het voorgevoel Beschrijving: Bassie heeft een voorgevoel dat er op dit drafcentrum iets gaat gebeuren met het getal vijf. Locatie: Het drafcentrum in Hilversum bestaat inmiddels niet meer. De gemeente Hilversum kocht de grond van de voormalige Hilversumse drafvereniging. Plaatje (150 x 102) Aflevering: 14 - Zeg het met bloemen Beschrijving: Bassie & Adriaan bezoeken de bloembollenvelden. Locatie: De velden in Lisse? Plaatje (150 x 102) Aflevering: 15 - Vier seizoenen heeft een jaar Beschrijving: Bassie & Adriaan zingen het liedje 'Vier seizoenen heeft een jaar' Locatie: Naar alle waarschijnlijkheid is dit 'Het Keukenhof' in Lisse Plaatje (150 x 102) Aflevering: 15 - Vier seizoenen heeft een jaar Beschrijving: Bassie & Adriaan zingen het liedje 'Vier seizoenen heeft een jaar' Locatie: Onbekend Plaatje (150 x 102) Aflevering: 17 – Bassie krijgt een lesje Beschrijving: Bassie & Adriaan gaan een dagje naar de kermis Locatie: De rijdende school (de karekiet) geldt voor Utrecht en omstreken. Kermis stond dus waarschijnlijk in die omgeving. Plaatje (150 x 102) Aflevering: 18 – Adriaan staat er gekleurd op Beschrijving: Bassie kan zich haast niet bedwingen wanneer hij de etalage van deze banketbakkerij ziet. Locatie: Banketbakkerij Jan Boer aan de Westhavenplaats in Vlaardingen Plaatje (150 x 102) Aflevering: 18 – Adriaan staat er gekleurd op Beschrijving: Het terras waar van Bassie een portret wordt gemaakt Locatie: Café Sherry Bodega De Visbank ook aan Westhavenplaats in Vlaardingen Plaatje (150 x 102) Aflevering: 22 – De bootreis Beschrijving: Met de boot varen Bassie & Adriaan naar Engeland Locatie: De haven van Hoek van Holland, waar nog steeds een boot naar Harwick (Engeland) vaart. Heeft iemand aanvullingen, weet iemand locaties? Locaties die misschien nog niet genoemd zijn? Laat het even weten Locaties afl. 25 t/m 36 volgen z.s.m Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 10 juli 2004 gepost Share 10 juli 2004 gepost Van die banketbakkerij heb ik het boekje van wat er in die aflevering gebeurd. Weet alleen niet of ik die nog heb. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 10 juli 2004 gepost Share 10 juli 2004 gepost Zou iemand een foto willen maken (uit aflevering 3 van de Plaaggeest) van de brug waar Adriaan op die gestolen vrachtwagen vol taarten springt? Ik weet waar die locatie ligt, namelijk: Op het einde van de zuidbuurt, richting Maassluis. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 10 juli 2004 gepost Auteur Share 10 juli 2004 gepost Maikotjuh Vooral zo doorgaan! Welkom terug trouwens, had ik dat al gezegd? 'k Heb je wel gemist en heus niet alleen hierom Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 10 juli 2004 gepost Share 10 juli 2004 gepost You're welcome. Ben idd een tijdje weggeweest, vanwege school e.d Maar nu weer helemaal terug Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 10 juli 2004 gepost Share 10 juli 2004 gepost Ik weet ook waar deze locatie ligt in de shortie 'Opgeruimd Staat Netjes': Dit is de Surfplas, in het recreatiegebied nabij de Zuidbuurt. Ik ga straks foto's maken van de locaties die ik daarnet had genoemd. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 10 juli 2004 gepost Auteur Share 10 juli 2004 gepost Ik lees steeds "zuidbuurt" maar wat is dat precies? Een straat, wijk, plaats? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 10 juli 2004 gepost Share 10 juli 2004 gepost Ik lees steeds "zuidbuurt" maar wat is dat precies? Een straat, wijk, plaats? De zuidbuurt is een lange weg die richting Maassluis gaat, en waar allemaal boerderijen in de buurt staan. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 10 juli 2004 gepost Share 10 juli 2004 gepost Ben daarnet bij die tunnel uit de plaaggeest geweest waar die gestolen vrachtwagen doorheen rijdt, hier wat foto's: Ik had in de tunnel ook nog iets gezien wat me aan B&A liet denken: Link naar bericht Delen op andere sites
Lukas 10 juli 2004 gepost Share 10 juli 2004 gepost Ben daarnet bij die tunnel uit de plaaggeest geweest waar die gestolen vrachtwagen doorheen rijdt, hier wat foto's: Ik had in de tunnel ook nog iets gezien wat me aan B&A liet denken: Ik moest een respons maken dus dan doe ik dat maar . Mooie foto's alleen niet echt super-herkenbaar. Lukas. Link naar bericht Delen op andere sites
Magnolia 10 juli 2004 gepost Share 10 juli 2004 gepost Als iemand een screenshot heeft uit de Kroon waar Bassie en Adriaan van de brug op de boot van de boeven springen, ik weet welke brug dat is, namelijk de Giessenbrug in Overschie (ligt vlakbij Rotterdam). Ik heb inmiddels een plaatje gevonden, maar kan hem niet verkleinen, nou ja, hier is 'ie in ieder geval. Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 11 juli 2004 gepost Share 11 juli 2004 gepost Het hotel van B&A in New York is het Helmsley Palace Hotel, 457 Madison Avenue in Manhattan. Einde 1993 kreeg het hotel een nieuwe eigenaar en sindsdien heet het hotel 'New York Palace' Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 12 juli 2004 gepost Share 12 juli 2004 gepost Dit is de James Wattweg aan het industrieterrein 'De Vergulde Hand' in Vlaardingen. Dit ligt vlakbij het station Vlaardingen-West. Groetjes, Sander (offtopic maar toch) wat ook leuk is, is dat de James Wattweg uit de plaaggeest, genoemd is naar de beroemde James Watt, waar bassie een vraag over had in 'Geluk of wijs, dan op reis', uit de reis vol verrassingen. Dit kan misschien als trivia op de trivia-pagina Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 16 juli 2004 gepost Share 16 juli 2004 gepost Hier nog een locatie voor de infosite (plaatje kan ik niet precies verkleinen naar 150x102 pixels) Aflevering: 4 - Bassie als president Beschrijving: Onderweg naar Schiphol rijden de boeven over deze dijk. Locatie: De Delflandsedijk in Vlaardingen, nabij de Nieuwe Waterweg. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 16 juli 2004 gepost Share 16 juli 2004 gepost Nu is het me wel gelukt om hem goed te verkleinen. Hier is een screenshot van de locatie voor je site wonderer: Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 16 juli 2004 gepost Share 16 juli 2004 gepost Hier nog een locatie voor de infosite (plaatje kan ik niet precies verkleinen naar 150x102 pixels) Aflevering: 4 - Bassie als president Beschrijving: Onderweg naar Schiphol rijden de boeven over deze dijk. Locatie: De Delflandsedijk in Vlaardingen, nabij de Nieuwe Waterweg. Idd, maar die was tog al bekend. Maar goed het is duidelijk te herkennen aan de achtergrond. Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost volgens mij ligt de 2'de telefooncel uit de kroon op de giessenbrug in overschie zo aan dat plaatje van magnolia te zien Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 8 augustus 2004 gepost Auteur Share 8 augustus 2004 gepost volgens mij ligt de 2'de telefooncel uit de kroon op de giessenbrug in overschie zo aan dat plaatje van magnolia te zien Hoe ver ligt Overschie van Schoonhoven? Bijna alles is in Schoonhoven opgenomen, het lijkt me een tikje onwaarschijnlijk dat ze een shot van een minuutje heel ergens anders opnemen terwijl in Schoonhoven zat telefooncellen staan. Maar als je het zeker weet... ik neem aan dat je deze bedoelt trouwens: Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 13 augustus 2004 gepost Share 13 augustus 2004 gepost hoi wonderer ik heb Aad van toor gemailt misschien is dit wat voor je site hier komt de mail Hoi Mitch, Als je midden op de Westhavenkade bent, zie je het oude postkantoor. In de straat achter het oude postkantoor hebben we de muur gebruikt waar de boeven over klommen toen ze zo genaamd uit de gevangenis ontsnapten. Als je dan vandaar uit naar de markt loopt, dan kom je langs de lijnbaan. Dat is een sporthal. Tegenover de ingang van die hal zie je een oude gevel. In de serie van de Plaaggeest redde Adriaan een poesje. De opname is daar gemaakt. Dan loop je door naar de markt. Op de markt, voor het stadhuis reden we met de caravan in de leader van de korte afleveringen. Als je dan van de Markt de dijk op loopt zie je na 50 meter een hek en een hoge schoorsteen met de naam van Toor. Op dat binnenplaatsje zie je deur en daar was de boeven schuilplaats in de serie van de sleutel. Veel plezier *adriaan* hopelijk doe ik je er plezier mee wonderer Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 13 augustus 2004 gepost Auteur Share 13 augustus 2004 gepost hoi wondererik heb Aad van toor gemailt misschien is dit wat voor je site hier komt de mail hopelijk doe ik je er plezier mee wonderer Lees de FAQ even, het is niet de bedoeling dat je zomaar mails gaat posten namelijk. Wel leuke info, maar geen mailtjes meer plaatsen, ok? Link naar bericht Delen op andere sites
MissMouse 13 augustus 2004 gepost Share 13 augustus 2004 gepost In welke plaats is dat? Misschien leuk voor de tour van 18 september? Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten