randy_roes 23 maart 2007 gestart Share 23 maart 2007 gestart Zie de shoutbox Ik plaats een zinnetje uit een nummer, de volgende plaatst het volgende zinnetje en verzint erna een nieuwe "Tonight is the night we're gonna make it happen" Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 23 maart 2007 gepost Share 23 maart 2007 gepost Tonight we put all other things a side (of aside) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 23 maart 2007 gepost Auteur Share 23 maart 2007 gepost Idd, het is aan jou Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 23 maart 2007 gepost Share 23 maart 2007 gepost Dag mevrouw, en dag meneer.... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 maart 2007 gepost Share 24 maart 2007 gepost Dag mevrouw, en dag meneer.... ....u komt hier toch weer. De kelner roept kom op nou mensen, 't is de hoogste tijd.... toch? (Hazes - Hoogste tijd) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 24 maart 2007 gepost Share 24 maart 2007 gepost [..]....u komt hier toch weer. De kelner roept kom op nou mensen, 't is de hoogste tijd.... toch? (Hazes - Hoogste tijd) Helemaal goed, hij is voor u! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 maart 2007 gepost Share 24 maart 2007 gepost Een hele foute maar jullie zullen hem wel kennen: Maakt u zich niet zo veel zorgen net was ik nog bij hem, hij slaapt nu zeker door tot morgen... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 24 maart 2007 gepost Share 24 maart 2007 gepost Een hele foute maar jullie zullen hem wel kennen:Maakt u zich niet zo veel zorgen net was ik nog bij hem, hij slaapt nu zeker door tot morgen... ...en de zuster blijft bij hem. Maar gisteravond was hij op, hij heeft me zelfs gekust. Er is ook niets bijzonders nu, maar het is beter dat hij rust. Pas geleden nog gedownload Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 maart 2007 gepost Share 25 maart 2007 gepost [..]...en de zuster blijft bij hem. Maar gisteravond was hij op, hij heeft me zelfs gekust. Er is ook niets bijzonders nu, maar het is beter dat hij rust. Pas geleden nog gedownload voor het nette ook nog even de titel en uitvoerende erbij he, maar jij bent Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 25 maart 2007 gepost Share 25 maart 2007 gepost [..] voor het nette ook nog even de titel en uitvoerende erbij he, maar jij bent Ron Brandsteder & Bonnie St. Claire - Dokter Bernard Maar goed, volgende: And when the rain begins to fall, you'll ride my rainbow in the sky. And I will... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 25 maart 2007 gepost Auteur Share 25 maart 2007 gepost [..]And when the rain begins to fall, you'll ride my rainbow in the sky. And I will... catch you if you fall you never have to ask me why (Jackson en Zadora - When the rain begins to fall) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 25 maart 2007 gepost Share 25 maart 2007 gepost [..]catch you if you fall you never have to ask me why (Jackson en Zadora - When the rain begins to fall) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 25 maart 2007 gepost Auteur Share 25 maart 2007 gepost Lookin? for some happiness But there is only loneliness to find Jump to the left, turn to the right Lookin? upstairs, lookin? behind. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 25 maart 2007 gepost Share 25 maart 2007 gepost Looking back on the track for a little green bag, got to find just a kind or losing my mind... (Little Green Bag - George Bakker Selection) Heerlijk nummer trouwens Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 25 maart 2007 gepost Auteur Share 25 maart 2007 gepost correct Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 26 maart 2007 gepost Share 26 maart 2007 gepost Love is only pain disguised as a kiss. So make me feel it now Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 26 maart 2007 gepost Share 26 maart 2007 gepost Love is only pain disguised as a kiss. So make me feel it now Let's get on with this and the sooner the better Nummer van Shakira, weet de titel niet precies. Hoor hem zoveel op de radio op het werk Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 26 maart 2007 gepost Share 26 maart 2007 gepost Het is Pure Intuition, en ik vind het een beetje jammer dat je hem van dezelfde site hebt gekopieeerd als waar ik hem vandaan heb Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 27 maart 2007 gepost Share 27 maart 2007 gepost "And my radio says tonight it`s gonne freeze People driving home from the factories" ... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 29 maart 2007 gepost Share 29 maart 2007 gepost Niemand? Dan ik maar Dire Straits, Telegraph road. Jullie houden wel van goeie klassiekers Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 14 april 2007 gepost Share 14 april 2007 gepost Hij's goed Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 28 mei 2007 gepost Share 28 mei 2007 gepost Hij's goed Nou, ik wil zo graag gehoor geven aan je shout. Kom maar op Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 29 mei 2007 gepost Share 29 mei 2007 gepost Komt ie weer: Did you say what you mean? Did you mean what you say? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 juli 2007 gepost Share 6 juli 2007 gepost Hint? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 12 juli 2007 gepost Share 12 juli 2007 gepost Ik weet zelf niet meer welk nummer het was hierbij een nieuwe opgave: There is an answer to the darkest times.... It’s clear we don’t understand but the last thing on my mind Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 12 juli 2007 gepost Share 12 juli 2007 gepost Relax, take it easy van Mika? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 12 juli 2007 gepost Share 12 juli 2007 gepost Relax, take it easy van Mika? Correct, volgende is voor jou Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 13 juli 2007 gepost Share 13 juli 2007 gepost Ok. "Zal ik dan nog een keer voor je spelen, met heel mijn hart, al hoor je mij toch niet." (Ik heb hem net in de drive ) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 15 september 2007 gepost Share 15 september 2007 gepost Zo moeilijk is ie toch niet? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 15 september 2007 gepost Share 15 september 2007 gepost Ik gok op André Hazes, maar hoe het nummer heet zou ik niet meer weten Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 16 september 2007 gepost Share 16 september 2007 gepost Ik gok op André Hazes, maar hoe het nummer heet zou ik niet meer weten Ja Hazes was het wel maar ik weet niet zeker meer welke titel. Was het niet iets met zigeuners? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 17 september 2007 gepost Share 17 september 2007 gepost [..]Ja Hazes was het wel maar ik weet niet zeker meer welke titel. Was het niet iets met zigeuners? Bijna.... Hint: Album 'N Vriend. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 17 september 2007 gepost Share 17 september 2007 gepost Heb hem gevonden: Koningin van de zigeuners Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 18 september 2007 gepost Share 18 september 2007 gepost Niet goed, mag niet zoeken op Google of op internet Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 18 september 2007 gepost Share 18 september 2007 gepost Dan kan het alleen nog maar "Alleen" zijn? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 29 maart 2010 gepost Share 29 maart 2010 gepost Dat was 'um Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 31 maart 2010 gepost Share 31 maart 2010 gepost Daar komt de nieuwe opgave: "No matter what was happening, I was there with you...." Succes! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 5 april 2010 gepost Share 5 april 2010 gepost Daar komt de nieuwe opgave:"No matter what was happening, I was there with you...." Succes! Dan Hartman - Relight My Fire Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 5 april 2010 gepost Share 5 april 2010 gepost Helemaal goed! De volgende is voor jouw RM! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 10 april 2010 gepost Share 10 april 2010 gepost Helemaal goed! De volgende is voor jouw RM! Oke laten we dan een makkelijke doen... Do you come here much? I swear I've seen your face before. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 10 april 2010 gepost Share 10 april 2010 gepost Is dat niet dat liedje van Katy Perry, If we ever meet again? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 13 april 2010 gepost Share 13 april 2010 gepost Is dat niet dat liedje van Katy Perry, If we ever meet again? Officieel is dat nummer niet van Katy Perry, maar van Timbaland. Volgende is voor jou Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 14 april 2010 gepost Share 14 april 2010 gepost Maar vaak maak je ze zelf weer stuk, want... Zo zijn mensen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 4 mei 2010 gepost Share 4 mei 2010 gepost Niemand? Ok, het is een liedje dat in de top 40 van 1997 heeft gestaan. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 4 mei 2010 gepost Share 4 mei 2010 gepost (aangepast) Ik moest even nadenken, maar volgens mij is het Pittige Tijden Eerst moest ik aan Geef Nooit Op denken. 4 mei 2010 aangepast door Hinse Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 mei 2010 gepost Share 6 mei 2010 gepost Bingo Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 6 mei 2010 gepost Share 6 mei 2010 gepost Whohoo here she comes. Watch out boy she'll chew you up. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 mei 2010 gepost Share 6 mei 2010 gepost (aangepast) Lol, die heb ik nog geen half uurtje geleden op YouTube gehoord, zocht MJ's Dangerous Dangerous van The Ying Yang Twins 6 mei 2010 aangepast door samba-boy Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 6 mei 2010 gepost Share 6 mei 2010 gepost Ehm, ik heb dat nr even opgezocht, en het lijkt erop dat die Ying Yang Twins dat stukje tekst letterlijk (zelfde stuk melodie ook) hebben gejat van wat ik bedoel. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 6 mei 2010 gepost Auteur Share 6 mei 2010 gepost Het is gewoon Maneater van Hall & Oates Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.