TMP 18 maart 2007 gestart Share 18 maart 2007 gestart Ik heb Windows Media Player 10 op mijn PC staan. Deze is ook helemaal geupdatet. Als ik echter filmpjes op internet wil kijken krijg ik heel vaak de melding dat ik geen WMP 10 heb en het filmpje daarom niet kan bekijken. Weet iemand hoe dat komt en wat ik eraan kan doen? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 18 maart 2007 gepost Share 18 maart 2007 gepost Ik weet niet hoe dit komt maar er is intussen ook een versie 11 van Media Player uit. Heb je al geprobeerd of je het probleem daarmee kunt oplossen? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 19 maart 2007 gepost Auteur Share 19 maart 2007 gepost Ik weet niet hoe dit komt maar er is intussen ook een versie 11 van Media Player uit. Heb je al geprobeerd of je het probleem daarmee kunt oplossen? Krijg 'm niet eens geinstalleerd. Mijn Windows is niet gevalideerd of zoiets . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 maart 2007 gepost Share 19 maart 2007 gepost [..]Krijg 'm niet eens geinstalleerd. Mijn Windows is niet gevalideerd of zoiets . Met andere woorden: je hebt een illegale Windows en je kunt ook niets met Media Player 11. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 19 maart 2007 gepost Share 19 maart 2007 gepost Is het een offici?le windows? Zoja, dan moet je van de windows site ergens een validation tool downen Zoneen, zoek een oplossing, of geef geld uit voor een legitieme windows edit: we gaan hier geen illegaliteiten bespreken Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 19 maart 2007 gepost Auteur Share 19 maart 2007 gepost [..]Met andere woorden: je hebt een illegale Windows en je kunt ook niets met Media Player 11. Daar was ik zelf ook al achter . Dan houdt 't op... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.