randy_roes 23 februari 2007 gepost Share 23 februari 2007 gepost [..]Zal ik dan maar niet gaan miepen over dat telwoorden onder de twintig (als ik mij niet vergis) voluit worden geschreven? luiheid Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 23 februari 2007 gepost Share 23 februari 2007 gepost We hebben onze belg wel stil gekregen Cold even niet reageren is niet stil krijgen h? en je kan zo meteen weer opmerkingen geven ?n me stil krijgen, want ik ga wat bier gaan zuipen Link naar bericht Delen op andere sites
RM 24 februari 2007 gepost Share 24 februari 2007 gepost [..]even niet reageren is niet stil krijgen h? en je kan zo meteen weer opmerkingen geven ?n me stil krijgen, want ik ga wat bier gaan zuipen En zo heb ik er meerdere gezien Zal wel SNELHEID zijn Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 24 februari 2007 gepost Share 24 februari 2007 gepost [..]ja, want jou was daar hardstikke vout... Ik dacht dat Belgen de Nederlandse taal beter beheersten dan Nederlanders... Schrijf je hier nou dan ook naast vout ook hartstikke expres verkeerd? Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 24 februari 2007 gepost Auteur Share 24 februari 2007 gepost [..]even niet reageren is niet stil krijgen h? en je kan zo meteen weer opmerkingen geven ?n me stil krijgen, want ik ga wat bier gaan zuipen Spreken is zilver, bier zuipen is Goud Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 24 februari 2007 gepost Auteur Share 24 februari 2007 gepost [..]Schrijf je hier nou dan ook naast vout ook hartstikke expres verkeerd? uiterwaard Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 24 februari 2007 gepost Share 24 februari 2007 gepost [..]Spreken is zilver, bier zuipen is Goud M'n levensmotto Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 24 februari 2007 gepost Share 24 februari 2007 gepost [..]uiterwaard Ah ok, even checken voor de zekerheid he Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 25 februari 2007 gepost Share 25 februari 2007 gepost [..]daar mag u geen grappen over maken! Is geen grap, hij is kapot... Link naar bericht Delen op andere sites
RM 28 februari 2007 gepost Share 28 februari 2007 gepost [..]Is geen grap, hij is kapot... Alles is vervangbaar, wees blij dat het geen familielid is Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten