Cold45 14 februari 2007 gestart Share 14 februari 2007 gestart .. Nog ff wachten... Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 14 februari 2007 gepost Auteur Share 14 februari 2007 gepost nog heeeeel effe wachte.... Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 14 februari 2007 gepost Auteur Share 14 februari 2007 gepost PIZZAAAA!!!!! Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 14 februari 2007 gepost Share 14 februari 2007 gepost Doet je oven het weer dan? Link naar bericht Delen op andere sites
RM 14 februari 2007 gepost Share 14 februari 2007 gepost Doet je oven het weer dan? Het was zijn magnetron Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 14 februari 2007 gepost Share 14 februari 2007 gepost [..]Het was zijn magnetron Zo'n combi ding toch? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 14 februari 2007 gepost Share 14 februari 2007 gepost Je bent "effe wachten nog" vergeten... Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 15 februari 2007 gepost Auteur Share 15 februari 2007 gepost Doet je oven het weer dan?neen Maar er staat gelukkig nog steeds een oven in de keuken die wel werkt Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 15 februari 2007 gepost Auteur Share 15 februari 2007 gepost [..]Het was zijn magnetron Mwa magnetron en oven in een he Daarom was ie ook zo relaxerend... Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 15 februari 2007 gepost Auteur Share 15 februari 2007 gepost [..]Zo'n combi ding toch? klopt Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 15 februari 2007 gepost Auteur Share 15 februari 2007 gepost Je bent "effe wachten nog" vergeten...Ik was iets te laat met het topic openen (pizza zat er al tijdje in), dus moest die ff achterwege laten, anders had k een zwarte pizza gehad Link naar bericht Delen op andere sites
RM 15 februari 2007 gepost Share 15 februari 2007 gepost [..]Ik was iets te laat met het topic openen (pizza zat er al tijdje in), dus moest die ff achterwege laten, anders had k een zwarte pizza gehad Die kan ook lekker zijn Schraap je even dat aangebrande van de bodem af Die is toch al van karton maar dat heeft niemand in de gaten...PIZZA Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 15 februari 2007 gepost Auteur Share 15 februari 2007 gepost [..]Die kan ook lekker zijn Schraap je even dat aangebrande van de bodem af Die is toch al van karton maar dat heeft niemand in de gaten...PIZZA Paar weken terug nog gedaan.... Die week echt alleen maar zwarte dingen gegeten zon beetje... Link naar bericht Delen op andere sites
RM 16 februari 2007 gepost Share 16 februari 2007 gepost [..]Paar weken terug nog gedaan.... Die week echt alleen maar zwarte dingen gegeten zon beetje... Een keertje is niet erg, maar houd er wel rekening mee dat er PAK's in kunnen zitten en die kunnen ziekte verwekkend zijn Edit: Er zit een filter op, maar het is de ziekte beginnend met de K Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 17 februari 2007 gepost Auteur Share 17 februari 2007 gepost Ja die komen ook uit plastic als je het in de hens steekt... Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 17 februari 2007 gepost Share 17 februari 2007 gepost Ah, daarom moet je dus ook altijd het plastic er af halen. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 17 februari 2007 gepost Share 17 februari 2007 gepost Die stoffen ontstaan ook bij het barbequen En ja je moet inderdaad het plastic verwijderen, maar er is nog iets wat je verwijderen moet; Een ex-collega van mij heeft een keer een verse pizza (dus uit de koeling) in de oven gedaan toen hij moest sluiten (dan kun je eten op kosten van de baas). Hij haalde netjes het plastic eraf en stelde de temperatuur in. Hij komt vervolgens een kwartier later terug, vond het een beetje eigenaardig ruiken op de afdeling maar liep met de pizza naar boven. Hij sneed de pizza en merkte nog steeds niets. Pas toen hij een eerste hap nam proefde hij wat hij was vergeten...Er zat nog piepschuim onder en dat was helemaal in de pizza gesmolten... Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 17 februari 2007 gepost Share 17 februari 2007 gepost Die stoffen ontstaan ook bij het barbequen En ja je moet inderdaad het plastic verwijderen, maar er is nog iets wat je verwijderen moet; Een ex-collega van mij heeft een keer een verse pizza (dus uit de koeling) in de oven gedaan toen hij moest sluiten (dan kun je eten op kosten van de baas). Hij haalde netjes het plastic eraf en stelde de temperatuur in. Hij komt vervolgens een kwartier later terug, vond het een beetje eigenaardig ruiken op de afdeling maar liep met de pizza naar boven. Hij sneed de pizza en merkte nog steeds niets. Pas toen hij een eerste hap nam proefde hij wat hij was vergeten...Er zat nog piepschuim onder en dat was helemaal in de pizza gesmolten... mjammie Ik vraag me wel af hoe je zoiets vergeet ... ik bedoel: je voelt dat toch als je de pizza in de oven schuift/legt Link naar bericht Delen op andere sites
RM 17 februari 2007 gepost Share 17 februari 2007 gepost [..]mjammie Ik vraag me wel af hoe je zoiets vergeet ... ik bedoel: je voelt dat toch als je de pizza in de oven schuift/legt Hij trok de pizza uit het plastic en legde deze direcht op de bakplaat. Hij had er verder niet meer aan gedacht (vanwege de haast) dat er nog een piepschuimlaag onder zat En een andere collega (B) presteerde iets anders met een pizza. Toen na het eten een stuk van een pizza overbleef van een collega © wilde collega (B) dit stuk nog wel opeten. Echter was de pizza (die uit de diepvries kwam en is opgewarmd in de oven) koud en dus besloot collega (B) de pizza even op te warmen in de oven. Het resultaat: 1 verbrande pizza, rookwolken, een alarm, een kapotte oven en een busje vol brandweermannen die op de stoep stond doordat het alarm te laat werd afgezet Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 17 februari 2007 gepost Share 17 februari 2007 gepost Na het lezen van deze anekdotes zou ik concluderen dat je collega's en pizza's en niet aan te raden combinatie zijn Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 18 februari 2007 gepost Auteur Share 18 februari 2007 gepost Na het lezen van deze anekdotes zou ik concluderen dat je collega's en pizza's en niet aan te raden combinatie zijn dat soort geintjes kunnen benedenburen ook heel goed. Wat zou er gebeuren als je een pizza een uur lang in een oven stopt? Een hele mooie blauwe rook in je keuken/woonkamer/gang en brandlucht in de rest van de flat, ja top Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 18 februari 2007 gepost Share 18 februari 2007 gepost Een pizza uit de doos halen en op de plaat leggen, vervolgens hem niet in de oven stoppen, dat een kwartier later constateren, door een dom mokkel in de over laten doen die het op een verkeerd programma opwarmt, slappe pizza en MarsM dag erna aan de diarree..... dat is het wil je zeggen? Link naar bericht Delen op andere sites
RM 19 februari 2007 gepost Share 19 februari 2007 gepost Een pizza uit de doos halen en op de plaat leggen, vervolgens hem niet in de oven stoppen, dat een kwartier later constateren, door een dom mokkel in de over laten doen die het op een verkeerd programma opwarmt, slappe pizza en MarsM dag erna aan de diarree..... dat is het wil je zeggen? Ik heb je al gezegd...Je mag het ook zelf doen, maar jij weet niet eens hoe die ovens werken Kun je ook aan dat domme mokkel vragen, want dat weten ze nog net wel (BTW, Het IS een dom mokkel, want ze denkt dat boter van vet wordt gemaakt en dat SP en PvdA rechtse partijen zijn ) Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 22 februari 2007 gepost Share 22 februari 2007 gepost [..]Ik heb je al gezegd...Je mag het ook zelf doen, maar jij weet niet eens hoe die ovens werken Kun je ook aan dat domme mokkel vragen, want dat weten ze nog net wel (BTW, Het IS een dom mokkel, want ze denkt dat boter van vet wordt gemaakt en dat SP en PvdA rechtse partijen zijn ) *zucht* je weet het wel he... . Let it rest enzo, hoor dat iets te vaak Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 22 februari 2007 gepost Share 22 februari 2007 gepost FF Wachten... Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 22 februari 2007 gepost Share 22 februari 2007 gepost Nog ff wachten... Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 22 februari 2007 gepost Share 22 februari 2007 gepost FF wachten nog (Rennen naar de Oven).... Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 22 februari 2007 gepost Share 22 februari 2007 gepost Nog heeeeel ff wachten..... (Te vroeg) Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 22 februari 2007 gepost Share 22 februari 2007 gepost Shit (Te laat) Pizza. Zwart. Shit. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 22 februari 2007 gepost Share 22 februari 2007 gepost Shit (Te laat) Pizza. Zwart. Shit. neen, shit is bruin ... Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 22 februari 2007 gepost Share 22 februari 2007 gepost Ale manneke, is nie grappig he. Nu is mijn Combi magnetron gestorven. Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 22 februari 2007 gepost Share 22 februari 2007 gepost Ale manneke, is nie grappig he. Nu is mijn Combi magnetron gestorven. Je bent gewoon stom als je je pizza er te lang in laat zitten. > Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 22 februari 2007 gepost Share 22 februari 2007 gepost Ga achter die kerels aan! En zorg dat die PIZZA terugkomt! > Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 22 februari 2007 gepost Share 22 februari 2007 gepost Ale manneke, is nie grappig he. Nu is mijn Combi magnetron gestorven. Manneke is alleen als je tegen iemand spreekt die jonger is dan jou Jochie Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 22 februari 2007 gepost Share 22 februari 2007 gepost [..]Je bent gewoon stom als je je pizza er te lang in laat zitten. > eens Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 22 februari 2007 gepost Share 22 februari 2007 gepost Ga achter die kerels aan! En zorg dat die PIZZA terugkomt! > Waar is de tijd ... Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 23 februari 2007 gepost Auteur Share 23 februari 2007 gepost [..]Manneke is alleen als je tegen iemand spreekt die jonger is dan jou Jochie JIJ Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 23 februari 2007 gepost Auteur Share 23 februari 2007 gepost Ale manneke, is nie grappig he. Nu is mijn Combi magnetron gestorven.daar mag u geen grappen over maken! Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 23 februari 2007 gepost Auteur Share 23 februari 2007 gepost [..]Waar is de tijd ... Vervlogen, voorbij, vergaan.. Maar nog niet vergeten! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 23 februari 2007 gepost Share 23 februari 2007 gepost [..]JIJ IK? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 23 februari 2007 gepost Share 23 februari 2007 gepost [..]Vervlogen, voorbij, vergaan.. Maar nog niet vergeten! Idd, niet vergeten, want het was zo'n toffe tijd Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 23 februari 2007 gepost Auteur Share 23 februari 2007 gepost [..]IK? ja, want jou was daar hardstikke vout... Ik dacht dat Belgen de Nederlandse taal beter beheersten dan Nederlanders... Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 23 februari 2007 gepost Share 23 februari 2007 gepost Ik dacht echt dat ik het juist had, maar we maken allemaal fouten En dat van de Nederlandse taal klopt tot ongeveer mensen die 5 jaar jonger zijn dan mij, daarna gaat het verschrikkelijk bergaf: rouw en rauw niet uit elkaar kunnen houden, onze jeugd heeft geen vat meer op het nederlandse vocabularium of de regels der gramatica... Een schande is het Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 23 februari 2007 gepost Share 23 februari 2007 gepost Ik dacht echt dat ik het juist had, maar we maken allemaal foutenEn dat van de Nederlandse taal klopt tot ongeveer mensen die 5 jaar jonger zijn dan mij, daarna gaat het verschrikkelijk bergaf: rouw en rauw niet uit elkaar kunnen houden, onze jeugd heeft geen vat meer op het nederlandse vocabularium of de regels der gramatica... Een schande is het GRAMMATICA. Zegt er ??n wat.... Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 23 februari 2007 gepost Auteur Share 23 februari 2007 gepost Ik dacht echt dat ik het juist had, maar we maken allemaal foutenEn dat van de Nederlandse taal klopt tot ongeveer mensen die 5 jaar jonger zijn dan mij, daarna gaat het verschrikkelijk bergaf: rouw en rauw niet uit elkaar kunnen houden, onze jeugd heeft geen vat meer op het nederlandse vocabularium of de regels der gramatica... Een schande is het ik Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 23 februari 2007 gepost Share 23 februari 2007 gepost [..]ik Die verbetering is subtieler dan die van mij Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 23 februari 2007 gepost Auteur Share 23 februari 2007 gepost [..]Die verbetering is subtieler dan die van mij Zal ik dan maar niet gaan miepen over dat telwoorden onder de twintig (als ik mij niet vergis) voluit worden geschreven? Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 23 februari 2007 gepost Share 23 februari 2007 gepost We hebben onze belg wel stil gekregen Cold Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 23 februari 2007 gepost Share 23 februari 2007 gepost [..]GRAMMATICA. Zegt er ??n wat.... Ok, ik zeg niet dat ik nooit spellingsfouten maak h Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 23 februari 2007 gepost Share 23 februari 2007 gepost [..]ik *spreektaal* Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten