wonderer 11 februari 2007 gestart Share 11 februari 2007 gestart Kutserie. *wacht tot er iets leukers op tv komt* Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 12 februari 2007 gepost Share 12 februari 2007 gepost Geef je gelijk, is gewoon saai Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 12 februari 2007 gepost Share 12 februari 2007 gepost Vandaag was er op Net5 wel een leuke aflevering van te zien, was met die zoon, die deed mee aan een wedstrijd voor slimmerds, maar hij was er eerder om te vertellen over TV-series. Ik vond hem wel leuk, alleen die snelheid van de verhalen zijn bijna niet bij te houden..... Zo traag! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 12 februari 2007 gepost Share 12 februari 2007 gepost Idd, werd aangekondigd als "Een waardige tegenstander voor The Simpsons" maar vind het gewoon bagger Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 12 februari 2007 gepost Auteur Share 12 februari 2007 gepost Idd, werd aangekondigd als "Een waardige tegenstander voor The Simpsons" maar vind het gewoon bagger Het is te realistisch. Dat soort tekenfilms zijn alleen leuk als het allemaal tot in het extreme is doorgetrokken, maar dit kan een echt bestaand redneck gezin zijn. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 12 februari 2007 gepost Share 12 februari 2007 gepost Idd, de tekenstijl leent zich niet zo voor comedy Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 12 februari 2007 gepost Share 12 februari 2007 gepost Dit is toch al een oudere serie of niet? Kan me herinneren dat ik er vroeger wel eens naar keek... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 12 februari 2007 gepost Share 12 februari 2007 gepost Ze zijn een week of 2 opnieuw begonnen ermee (tv.com stond er vol van) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 12 februari 2007 gepost Auteur Share 12 februari 2007 gepost Ze zijn een week of 2 opnieuw begonnen ermee (tv.com stond er vol van) Yeah nieuwe episodes sinds vorige week. En het staat hier dus aan omdat Simpsons en American Dad en Family guy ervoor/erna komen. En dat is WEL leuk. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 12 februari 2007 gepost Share 12 februari 2007 gepost [..]Yeah nieuwe episodes sinds vorige week. En het staat hier dus aan omdat Simpsons en American Dad en Family guy ervoor/erna komen. En dat is WEL leuk. Idd, geniaal zelfs Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 14 februari 2007 gepost Share 14 februari 2007 gepost King of the Hill is toch van de maker van Beavis en Butthead. Die twee waren wel (een beetje) leuk. King of the Hill zelf heb ik nooit wat gevonden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Floris97 30 januari 2015 gepost Share 30 januari 2015 gepost Een aantal jaar geleden heb ik dit weleens op Net 5 gezien, was altijd om 7.45 of zoiets. Ik heb één hele aflevering en verder wat losse fragmenten gezien. Het op zich wel leuk getekend, maar ik vind het te serieus en weinig verhaal hebben.... Ik herinner me nog een scene dat een Aziatische man uitgescholden werd voor 'Banaan' omdat hij zich 'te blank' gedroeg of zo. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.